Inspirational Sunday (21)

Buna , fetele mele dragi!

Cine a mai auzit ca de saptamana viitoare se anunta ninsori? Sincera sa fiu, abia astept : bocanceii sunt pregatiti, jacheta la fel, doar un fular si o caciula noua imi mai trebuie. Tocmai pentru ele mi-am programat maine o fuga in Miniprix; sper sa gasesc ceva pe placul meu.

Ieri, la fel ca si azi doar am lenevit in pat, am stat pe tot felul de magazine online, m-am uitat la tutoriale. Parca sunt ca pisicutele acelea care simt ca se apropie frigul si tot ce fac este sa isi caute un culcus calduros , in care se steeeeeaaa toata ziua.

Pentru ca aceasta este ultima duminica de toamna, o sa dedic aceasta postare anotimpului aramiu. De saptamana viitoare sa va pregatiti urechiusele pentru o multiiime de cantece de Craciun pe care eu le iubesc 😀

Toamna a fost intotdeauna anotimpul meu preferat. Momentul in care totul se umple de ultima picatura de frumusete, ca si cum natura ar fi economist din frumusetile ei pentru momentul final.

Lauren DeStefano(scriitoare americana)

3921296a81b6174c81f1f67e81aac576

2260edb2879f59d374cdee0bfe5f674c

08a454460ad0cf0b87849218a674c1e2

08a9bc3e4d5ce1babc60eddf32ab0cfd

e43f248257c7a9319b8f0412714a165d

SURSA FOTO

Si acum, manuta sus cine a apucat sa manance placinta de dovleac 😀

Va pup si va doresc sa aveti o saptamana cat mai frumoasa :*

6 thoughts on “Inspirational Sunday (21)

  1. Frumoasa toamna,cu peisajul ei superb si roadele ei bogate!Dar abia astept sa vina craciunul sa ascult colinde,sa primesc si sa fac cadouri.

Leave a Reply

