Favoritele lunii noiembrie (2013)

Ce mai fac citioarele mele  dragi?  Va bucurati de weekend si de soarele care timid, timid si-a facut si el loc pe cer? Eu zic ca luna noiembrie a mai pastrat cateva raze de soare chiar pentru ultima zi, astfel incat sa ne faca trecerea mai usoara la friguroasa demebrie.

Daaar, noi aici e blog, marcam trecerea la o noua luna printr-o anumita postare. Da, ati ghicit, postarea cu favoritele.

De data aceasta nu au fost prea multe produse noi care si-au croit loc in topul meu; ce-i drept nici nu am schimbat prea multe in rutina mea.

watermarked-pizap.com13858040870461Poza de grup cu “protagonistele”.

Iar acum, asa cum deja v-am obisnuit, le vom studia pe indelete, in functie de categorii.

Ingrijirea corpului

  • unt de corp cu miere masline si cocos- il am din Grecia si sincer nu cred ca aceasta marca se gaseste la noi. Imi place pentru ca nu are parabeni, este destul de natural hidrateaza bine si in plus miroase demential.  Un mic minus ar fi faptul ca lasa o pelicula grasa la suprafata pielii, motiv pentru care il folosesc doar seara.
  • crema de maini cu miere si musli Yves Rocher- pregatesc un review complet, dar ca sa nu va tin prea mult in suspans, o sa va spun ca nu am intalnit o crema de maini care sa miroasa mai bine; parca aroma ei se aseamana cu cea a pricomigdalelor.

watermarked-20131130_112443

 Ingrijirea tenului

  • gel spumant antimicrobian Gerovital- despre el v-am vorbit recent , in aceasta postare. Isi merita din plin locul printre favorite datorita felului bland dar eficient in care indeparteaza impuritatile.

watermarked-20131130_112546

Make-up

  • CC Cream Maxfactor– momentan am doar varianta mica, tester, pe care am primit-o in goodie bag-ul de la evenimentul Mirelei. Spun momentan pentru ca imi place atat de mult incat imi voi achizitiona si varianta full-size.
  • ruj Lush “A conduce”- l-am castigat acum ceva timp si luna aceasta tocmai am realizat ca mai are un pic si expira. Fiind un ruj natural, nici nu avea cum sa reziste prea mult. Asadar, l-am tot folosit, mai ales ca in perioada rece culorile tari sunt potrivite.
  • ruj L’oreal Color Riche Serum 501-in sfarsit mi-am facut curaj si am tot purtat rosu pe buze. Ma asteptam sa ma simt ciudat cu o asemenea culoare, dar spre surprinderea mea, ma simteam chiar bine. Imi place ca rezista destul de bine pe buze si nu se strange in micile crapaturi pe care le am din cauza ticului de a-mi musca buzele.  Cu siguranta il voi folosi in continuare.

watermarked-20131130_112618

 

Unghii

  • top coat Glosse Milani-nu stiu cum de am putut fara el pana acum. Da un asemenea luciu oricarei oje si ajuta extrem de mult la uscare. Suntem de nedespartit de acum ! O manichiura in care l-am folosit este aceasta.

watermarked-20131130_112703

Random

  • broasa Meli Melo- marturisesc ca nu am luat-o pe loc, ci am revenit a doua zi in magazin, pentru ca ma gandisem la ea toata seara. Mi-a placut atat de mult incat nu am putut sa iau doar una , ci am luat mai multe, pentru ca Mosul se pregateste de cateva cadouri.  Eu de exemplu o port pe palton, care este negru , simplu iar brosa il inveseleste. In plus, e perfecta pentru sezonul acesta.

watermarked-20131130_112732

 

Ei bine, ce parere aveti? Ce v-a placut cel mai mult din toate preferatele mele? Este ceva pe care nu a-ti avut inca ocazia sa incercati , dar v-ar placea sa o faceti?

Sa nu credeti ca am uitat de sarbatoritii si sarbatoritele de azi . 😀 Va doresc tuturor celor care va aniversati astazi onomastica multe fericire, un strop de noroc si multa, multa sanatate. Ahh, da, si petrecere frumoasa! :*

2012_05_08_999_95.neopolitan-cake-1SURSA

9 thoughts on “Favoritele lunii noiembrie (2013)

  1. Din produsele de mai sus eu am apucat sa folosesc doar crema de maini de la Yves Rocher care m-a surprins foarte mult.. pe langa ca ofera o hidratare puternica, are si un miros deosebit! ^_^ As vrea sa incerc rujul de la Lush, si eu sunt tare curioasa cum sta culoarea lui pe buze, eu nu am mai folosit niciodata un ruj natural.
    Brosa pur si simplu o adoor! 🙂 mi-ar placea tare mult sa primesc un cadou in care sa se regaseasca si aceasta dragalasa brosa; m-am indragostit de ea!! 🙂
    te pup

  2. Pingback: Oferta si wishlist Yves Rocher | blogul pandorei

Leave a Reply

