Inspirational Sunday (22)

Buna dimineata si la multi ani!

Spre marea mea bucurie iata ca postrea de duminica se suprapune de data aceasta tocmai cu Ziua Nationala a Romaniei.

Nu stiu daca  am mai avut pana acum ocazia sa spun pe blog cat de mult imi iubesc tara, cat de frumoasa este in ochii mei Romania , ca cerul aici mi se pare mai albastru decat in orice alta parte si iarba mai verde.

Nu am negat niciodata ca imi place sa calatoresc si sa descopar locuri straine care iti taie respiratie si te lasa mut de atata frumusete , insa in final , tot aici m-am intoarce. Cred cu tarie ca legaturile dintre un om si melegurile natale nu pot fi rupte niciodata. Desigur, ca peste tot, nu totul poate fi doar in nuante de roz, dar azi e zi de sarbatoare si nu vorim despre lucruri mai putin placute.

Noi suntem romani, noi suntem romani
Noi suntem pe veci aici stăpâni.

Nicolae Furdui Iancu

1_decembrie_jpgSURSA

ZIUA NATIONALA A ROMANIEI 1 DECEMBRIESURSA

 

Va urez din nou “La multi ani !” si va doresc o zi superba.

2 thoughts on “Inspirational Sunday (22)

  1. Asa cum e precizat in versurile lui Iancu, NOI SUNTEM ROMANI si chiar daca unora le vine greu sa recunoasca, sunt romania. Doar ca eu am avut o suparare care m-a atins asa, usor si peste care nu am trecut foarte repede; s-a intamplat in Londra, sora mea vorbea cu o persoana care se ocupa de un muzeu, iar aceasta cand o intreaba pe sora mea de unde venim, ea face marea greseala si zice ca din Romania.Atunci, daca iti vine sau nu sa crezi, omul acela pur si simplu a plecat din fata noastra, fara sa mai zica nimic si a inchis si usa muzeului. ce sa mai credem noi? multi straini ne considera o tara doar din criminali, romi, hoti, si multe altele, creed ca stii si tu..
    dar ce conteaza e ca noi ne iubim patria si ca nu ne vom lasa invinsi asa usor!
    te pup,
    Paula

Leave a Reply

