Review plasture menstrual Biointimo

Buna, fetelor!

Acum cateva zile va aratam produsele consumate din ultima perioada, printre care se afla si un plasture mentrual. Cum mai multe dintre voi si-au exprimat dorinta sa afla mai multe informatii, m-am “supus” si iata parerile mele despre acest produs.

Poate ca inainte sa incepem ar trebui sa va spun ca eu in general am dureri menstruale, care uneori sunt mai slabe in intensitate iar alteori chiar ma necajesc. In orice caz, acea doza de disconfort pe care o percepe fiecare dintre noi este prezenta.

watermarked-20131205_155334

Ce promite produsul

Practic, plasturele menstrual este un plasture impotriva durerilor menstruale. Folosind caldura si efectele ierburilor care intra in alcatuirea lui promite sa ofere “pana la 12 ore de calmare a durerii la o temperatura medie de 50  de grade la care se ajunge in cca. 20 de min”. In plus ar putea  regla functionarea ovarelor sau ar putea ajuta la recuperarea de dupa nastere .

Informatii generale

Eu am avut doar un astfel de plasture , pe care l-am primit intr-un goodie bag. Nu stiu cum sunt ambalate in pachetele normale , in al meu era intr-un “plic” de hartie , pe spatele caruia se gaseau o multime de informatii, toate in limba romana. In interiorul acestui “plic” era plasturele in sine:  un pachetel alb, cu ceva tare inauntru, care pe o parte era ca din hartie moale iar pe partea cealalta avea hartie autocolanta. Este inodor si este realizat din pietre vulcanice energetice, materiale alpine cu efect infrarosu si ierburi naturale.

Cum se foloseste

Din punctul meu de vedere ar fi ideal sa al aplicam inaintea aparitiei durerilor, avand in vedere ca dureaza in jur de 20 de minute pana la activarea acestuia.  Dupa ce dam jos hartia autocolanta de pe spatele plasturelui se lipeste  pe chilot, la aproximativ 2-3 cm sub buric. Daca nu nimeriti zona cu pricina in prima nu este nicio problema, pentru ca rezista la destul de multe dezlipiri (l-am testat eu ).

Ce mi-a placut la acest produs

Mi-a placut in primul rand faptul ca efectul termic este  chiar perceptibil si intr-adevar se mentime pe parcursul a 10 ore (eu atat l-am folosit). Recunosc ca am fost destul de uimita sa imi simt burta calda in zona de sub buric la finalul zilei.  De asemenea, asa cum am spus mai sus adezivul este de calitate si a rezistat la cateva dezlipiri , fara ca mai apoi sa se miste din locul in care l-am fixat. O bulina alba mai primeste si pentru “ingredientele” naturale. Este usor de folosit si absolut toate informatiile necesare se gasesc pe ambalaj.

Ce nu mi-a placut la acest produs

Nu neg faptul ca relaxeaza muschii si deci m-a facut sa ma simt un pic mai confortabil, dar cu durerea nu a facut nimic in cazul meu. Cand l-am folosit am si avut ghinionul sa am dureri mai puternice decat de obicei, deci, fara pastile nu s-ar fi descurcat.  Mi-as fi dorit ca activarea plasturelui sa dureze mai putin.

De unde se poate cumpara

Gasiti acest produs in magazinele DM sau in lantul de farmacii Reteta,insa , din pacate, nu stiu sa va spun la ce pret.

Concluzii

Recomand plasturele pentru acelea dintre voi care in general nu se confrunta cu dureri menstruale puternice. Important este de retinut ca nu opreste durerea ci doar da o usoara stare de mai bine.  Personal, ma gandesc sa imi achizitionez un pachet stric prin prisma faptului ca a venit frigul si doresc sa ma protejez in zilele delicate. Va recomand si voua sa faceti asta si sa aveti grija sa nu va fie niciodata frig la picioare sau la burta.

Ei bine, ce parere aveti despre acest produs?Credeti ca merita o sansa?

Va pup si abia astept sa citesc parerile voastre :*

9 thoughts on “Review plasture menstrual Biointimo

  1. Foarte interesant acest review. Nu ștam de existența acestori plasturi, dar dacă spui că nu-s foarte eficienți asupra durerilor și au doar un efect termic, nu știu cât îmi vor fi de utili. Eu iau de obicei un nurofen în prima și a doua zi de la venirea menstruației, încă de dimineața, și nu mai am probleme. Uneori mai uit să-l iau și mă trezesc pe la prânz cu niște crampe…

  2. Am auzit despre acest produs de la tine, la ultima postare. Hmm, nu stiu daca mi-ar fi util; eu fie n-am dureri, fie am dureri puternice; ma gandeam daca ar fi util pentru zona salelor, i cazul unui disconfort…

    Kisses, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Si eu aveam mari asteptari de la acest plasture.Din pacate m-a dezamagit complet.In cazul durerilor mele groaznice …nu a functionat deloc.Bun,senzatia aceea de caldura era prezenta,insa din pacate nici pe departe suficienta pt ameliorarea durerilor.
    Am folosit 3plasturi in trei zile diferite.Poate sunt suficienti pt femeile care la menstra simt doar un usor disconfort!

  4. As incerca si eu acest plasture.. in primul rand din curiozitate si in al doilea rand din cauza durerilor care mai apar cateodata. 🙂

Leave a Reply

