Inspirational Sunday (23)

Hey!

Nici nu stiu cum sa incep postarea aceasta, atat de vinovata ma simt. Saptamana ce tocmai se incheie am lipsit aproape de tot de pe blog , dar va marturisesc ca nu a fost alegerea mea. Am avut o multime de lucruri de facut care nu suportau amanare, ieri fiind singura zi in care mi-am permis sa fiu “libera” .  Pentru saptamana care urmeaza v-am pregatit mai multe postari printre care un tag dragut pe care l-am vazut prin blogosfera si un review. In plus, pentru ca este luna surprizelor frumoase, maine stati cu ochii pe blog pentru a vedea ce v-am pregatit.

Va rog sa ma iertati pentru absenta. Va las pana atunci cu postarea cu aer de Craciun pe care v-am pregatit-o.

“I love the scents of winter! For me, it’s all about the feeling you get when you smell pumpkin spice, cinnamon, nutmeg, gingerbread and spruce.”

Taylor Swift

tumblr_mwy1om7wha1s2ny5jo1_400SURSA FOTO

O saptamana frumoasa, fetelor :*

Leave a Reply

