Review masca si balsam de par Apidermaliv

Buna, buna!

Acum cateva luni am primit, in cadrul unei campanii de testare , de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj o masca si un balsam de par. Mi-am putut alege singura gama cea mai potrivita nevoilor parului meu si anume gama Apidermaliv. Cu toate ca produsele pe care le-am primit nu erau full size, ci mostre, mi-au ajuns suficient de mult cat sa imi pot face o parere pe care sa v-o expun si voua, fetele mele.

watermarked-20131129_121753

Informatii generale

Ambele produse au avut un ambalaj destul de simplut si rezistent. In cazul mostrelor am gasit doar pe spatele balsamului nu si a mastii  o eticheta cu informatii, insa produsele full size au atasate etichete cu informatii complete, de la instructiuni de folosire la ingrediente. Este foarte important de mentionat ca toate produsele de la Complexul Apicol, nu doar cele incercate de mine, au la baza unt de shea, ulei de masline sau produse apicole precum laptisorul de matca.

Ce promit produsele

Masca ultranutritiva Apidermaliv este un rasfat apicosmetic ce hraneste in profunzime parul uscat sau devitalizat. Bogata in unt de shea, ulei de masline si laptisor de matca, masca Apidermaliv este un tratament intensiv nutritiv.”

Balsamul ultranutritiv Apidermaliv este un rasfat apicosmetic ce hraneste in profunzime parul uscat sau devitalizat prin ingredientele sale active. Untul de shea, uleiul de masline si laptisorul de matca fac balsamul Apidermaliv un tratament profund hranitor.

Asadar, vorbim despre produse care se adreseaza parului degradat, promitand nu numai o hidratare profunda dar si reparare si hranire.

Cum le-am folosit

In general, obisnuiesc sa imi spal parul de 2 ori pe saptamana, uneori chiar mai des, daca simt nevoia. Timp de aproximativ o luna si jumatate am folosit in mod exclusiv balsamul si masca Apidermaliv, alaturi de samponul meu obisnuit. Dupa 2 samponari aplicam balsamul , pentru a-mi descurca parul, iar mai apoi masca , pe care o lasam sa actioneze cateva minute. Personal, aplic balsamul doar pe lungimea irului de par, iar cu masca prefer sa imi fac si un usor masaj cat o las sa actioneze.

Ce mi-a placut la aceste produse

Pentru ca le-am folosit impreuna, nu as putea face discutii separate despre efectelele lor.

Ambele produse au un miros placut, ce pare destul de natural, spre deosebire de alte produse din comert care au miros mai sintetic. Mi se parea ca acest miros ar persista chiar si pe par timp de o zi.

Mi-au placut consistentele dense-balsamul semana mai mult cu o masca, iar masca cu un unt. Cu toate aceatea, se clateau usor si dupa uscare nu ingrasau parul.

Iar acum, probabil cel mai important aspect : mi-au placut efectele benefice pe care chiar le-am remarcat. Printre ele se numara faptul ca aveam vizibil mai mult volum, ca parul se aranja mai usor si era mult mai placut, mai fin la atingere.

O alta bila alba merge catre lista de ingrediente, in care , asa cum am mai spus, am regasit uleiul de masline, ulei in ale carui efecte extraordinare asupra parului eu ma incred. V-am spus doar ca din timp in timp imi pregatesc si eu o masca cu ou si ulei de masline.

Ce nu mi-a placut la acest produs

Din pacate nu am remarcat sa ajute la repararea firelor deja egradate, insa, sincera sa fiu, sunt convinsa ca foarfeca este singurul “remediu” pentru firele de par tocite sau despicate. Tocmai din cauza aceasta cred ca ar fi mai bine sa se precizeze ca ajuta firele noi sa creasca sanatos, nu ca le repara pe cele vechi.

Cel de-al doilea si ultim minus , care este si foarte subiectiv este faptul ca la ultimele folosiri produsele mi-au provocat matreata. Tind sa cred ca masca, pentru ca ea a intrat in contact cu scalpul. Mentionez ca nu am schimbat nici samponul si ca m-am clatit foarte bine. Din aceasta cauza am decis sa ma opresc din folosirea mastii.

De unde se pot cumpara?

Produsele se pot cumpara online, iar preturile lor sunt de aproximativ 12 lei pentru balsam si 14 lei pentru masca. Cantitatile sunt de 200 ml, ceea ce inseamna destul de mult, avand in vedere ca eu am folosit cei 50 ml din mostre cam 10 spalari.

Concluzii

Pe o piata in care suntem asaltati de  tot felul de produse care nu par sa aiba nimic natural in lista lor de ingrediente, o masca si un balsam de par apicole sunt ca o gura de aer proaspat. Cu toate ca mi-au provocat matreata, acest lucru tine doar de scalpul meu sensibil si nu diminuaza cu nimic valoarea efectelor pozitive. As recomanda produsele tocmai ca o alternativa mai aproapiata de natura a celor care se gasesc pe rafrurile magazinelor.

 

Ati auzit de Complexul Apicol pana acum? Ce parere aveti despre produse, v-ar tenta sa le folositi? Daca da, nu uitati ca am pus la bataie o masca si un balsam de par din gama Apiodermin in concursul pe care il desfasor aici, pe blog. Va puteti inscrie AICI.

Pupici :*

5 thoughts on “Review masca si balsam de par Apidermaliv

  1. chiar daca sunt produse naturale nu le-as folosi deoarece parul meu vrea sa fie spalat doar cu samponul nutritiv Yves Rocher 🙂

Leave a Reply

