Tag Sweater Weather

Hey!

Am promis duminica trecuta ca una dintre postarile pe care vi le-am pregatit este un TAG foarte fain pe care l-am tot vazut prin blogosfera de beauty si pe care m-am gandit sa il preiau si eu. Cu toate ca nu am fost nominalizata , nu m-am putut abtine, asa ca abia astept sa impartasesc cu voi cateva din lucrurile care imi plac iarna, iar la final sa vedeam ce avem in comun.

1.  Iti plac lumanarile parfumate? Care este aroma preferata?

Ohhh, lumarile parfumate, carei fete nu ii plac?  Mie imi plac atat de mult incat uneori imi este chiar “mila” sa le aprind, ca sa nu le stric. Aroma mea preferata nu numai in perioada aceasta ci in general este cea de vanilie. Chiar acum am pe birou o lumanare parfumata din Ikea cu inghetata de vanilie pe care o ador pur si simplu.

largeSURSA

2.  Cafea, ceai sau ciocolata calda?

Exista zile si zile. Am remarcat ca in ultimul timp am simtit nevoia dimineata de cafea, insa asta se poate datora si faptului ca m-am simtit destul de obosita. Cu toate astea, cand ies in oras merg fie pe ceai (si fursecuri alaturi) fie pe ciocolata calda alba. Din pacate sunt putine localuri care prepara aceasta cioco calda asa cum imi place mie.

large (1)SURSA

3.  Care este cea mai frumoasa amintire legata de iarna?

Cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat iarna a fost de departe faptul ca in acest am inceput relatia cu iubitul meu. Totul a fost atat de neasteptat , frumos si s-a mai si intamplat intr-un loc care se afla la suficienta distanta de toata agitatia cotidiana incat pot sa declar sincer ca aceasta este cea mai frumoasa amintire.

 large (2)SURSA

4.  Ce make-up trend preferi:  ruj de culoare inchisa sau eyeliner?

Inca din luna noiembrie am tot folosit rujuri mai inchise la culoare , printre care si unul mov, iar mai nou am descoperit ca ma impac bine si cu eyelinerul, asadar nu pot alege.

large (3)SURSA

5. Palarii/caciuli sau fular?

Caciuli si fulare. In cazul fularelor cu cat mai mari, mai pufoase , mai colorate si tricotate cu atat mai bine. Cat despre caciuli imi place sa cred ca imi vin bine si chiar daca nu ar fi asa tot le-am purta din cauza problemelor cu sinusurile pe care le am.

large (4)SURSA

6. Cel mai purtat pulover?

Mi-am dat seama acum ca eu nu prea port pulovere in sensul de chestii groase , calduroase si tricotate, cel galben de mai jos fiind singurul de acest tip pe care il am. Hmmm, cred ca trebuie sa remediez cumva problema printr-o tura de shopping.

20131020_223904

7. Oja preferata din acesta toamna?

Fara nicio ezitare spun ca oja toamnei a fost nisipoasa in nuanta 58 de la Golden Rose.

watermarked-20130930_213307

 

8.  Ce iti place cel mai mult la anotimpul iarna?

Aici ar fi atat de multe de enumerat si zau ca mi-ar veni sa scriu despre fiecare in parte, dar pentru ca imi e teama sa nu va plictisesc ma rezum la: zapada, mirosul de turta dulce si  cozonaci de la targuri, faptul ca port pijamale pufoase si calduroase, vinul fiert, ideea de a darui , impodobirea bradului.

large (5)SURSA

9. Cel mai frumos cadou de Craciun primit ?

Cel mai mult apreciez la Craciun nu faptul ca primesc cadouri ci faptul ca ii am alaturi de mine pe cei pe care ii iubesc . Mai mult decat atat , ii am sanatosi si fericiti.

large (7)SURSA

10. Anotimpul preferat?

Asa cum am mai spus-o , chiar si pe blog, imi este greu sa ma decis asupra unui anotimp preferat , pentru ca fiecare are ceva aparte. Primavara imi da energie, vara imi place pentru toate posibilitatile de distractie, toamna ma imbie la citit si la visat cu ochii deschisi, iar iarna…iarna are ceva special si magic in ea.

large (6)SURSA

Care a fost intrebarea voastra favorita si ce ati raspunde la ea? Aveti si voi raspunsuri asemanatoare cu ale mele?

In final as vrea sa invit calduros pe oricine doreste sa faca acest tag sa il preia, mai ales ca eu abia astept sa vad si felul in care percepeti voi aceasta perioada.

Pupici :*

 

 

9 thoughts on “Tag Sweater Weather

Leave a Reply

