NOTD : Winterish

Hello!

In ultima manichiura pe care v-am prezentat-o aveam unghiutele destul de lungi, insa pentru ca una dintre ele mi s-a rupt un pic si pentru ca oricum simteam nevoia de schimbare am decis sa le tai cat de scurt imi permite forma lor naturala. Asa ca azi va prezint o manichiura care se potriveste bine cu unghiutele scurte si care pe mine ma duce cu gandul la ceva din atmosfera Sarbatorilor.

watermarked-pizap.com13868569299741

Am folosit 2 oje si anume : oja nisipoasa (colectia Holiday) Golden Rose in nuanta 60 si un glitter verde de la Gabrini.

Ca si tehnica , totul a fost foarte simplu : am aplicat 2 straturi din oja Golden Rose si dupa ce astea s-au uscat bine am aplicat lacul cu sclipici.

De ceva timp ma tot batea gandul ca slipirile metalice din nisipoasa , sclipiri care de altfel o si fac sa pare eleganta ar merge de minune cu un verde electric si vibrant. In plus, argintiu si verde este o combinatie care pe mine mereu m-a incantat.

watermarked-20131208_203238

Rezultatul final mi s-a parut festiv, potrivit sezonului. As indrazni chiar sa spun ca aceasta va fi combinatia pe care o voi purta si de Craciun / Revelion. Asta daca nu cumva o sa gasesc un rosu cu ceva irizatii aurii, asa cum imi doresc.

M-am bucurat sa vad ca ideea de a realiza o manichiura cu aceste 2 oje a fost apreciata si de persoanele din jurul meu, printre care si al meu iubit si o prietena careia chiar i le-am imprumutat. Abia astept sa vad cum arata manichiura aceasta si pe unghiutele ei.

watermarked-20131208_203539

Voua, dragele mele, cum vi se pare manichiura de azi? Ati purta-o, vi se pare suficient de deosebita pentru aceasta perioada?

Va pup :*

23 thoughts on “NOTD : Winterish

  1. Pingback: Ingrijirea mainilor pe timp de iarna | blogul pandorei

Leave a Reply

