Inspirational Sunday (24)

Buna, dragele mele!

Am mai trecut o saptamana, mai este atat de putin pana la Craciun , iar eu m-am lasat complet cuprinsa de atmosfera festiva. Azi , mai pe seara voi impodobi bradul, alaturi de dragul meu, vom asculta colinde si vom bea cate o cana de vin fiert. Abia astept!

In aceasta saptamana am postat mai des si am fost mai activa pe pagina de facebook, lucru care chiar s-a simtit in numarul vizualizarilor si al comentariilor. Ma bucur sa vad ca imi sunteti aproape si va promit ca voi incerca sa fiu la fel de activa si pe viitor.

“My idea of Christmas, whether old-fashioned or modern, is very simple: loving others. Come to think of it, why do we have to wait for Christmas to do that?”

Bob Hope(comediant, actor, cantaret engez)

large (1)  large (2)  largeSURSA FOTO

9 thoughts on “Inspirational Sunday (24)

    • Ooo, nu sunt ale mele, este o poza luata de pe internet. Mi-ar fi placut mie sa imi apartina, as fi avut cate unul pentru fiecare zi friguroasa de iarna.

      Pupici,
      Maria:*

  1. ce frumos.. eu insa voi impodobi bradul inainte cu o zi sau doua de Ajun.. asa imi place pentru ca daca il impodobesc devreme, nu mai are parca nici o frumusete..pup

Leave a Reply

