Ingrijirea buzelor pe timp de iarna

Buna, fetelor!

In ciuda faptului ca nu a prea nins, trebuie sa recunoastem ca a venit cu adevarat iarna si asta in primul rand datorita frigului. Desigur, fiecare dintre noi percepe frigul la intensitati diferite , insa cu siguranta acesta afecteaza pielea, tenul sau buzele tuturor. Asadar, m-am gandit sa incep o mini serie cu postari de tipul tip&tricks plus cateva informatii interesante  care sa va fie de folos si sa va ajute sa treceti mai usor peste iarna.

Azi voi incepe cu ingrijirea buzelor. De ce tocmai cu ele? Pentru ca sunt cele mai sensibile si vulnerabile in fata temperaturilor scazute.

Din cauza faptului ca in zona buzelor nu exista glande sebacee,ca pe restul tenului, acestea au in mod natural o tendinta mai accelerata de uscare. Mai mult, contactul cu pasta de dinti si cu saliva poate duce la deshidratare . Sub influenta atator factori externi, plus cei de natura meteorologica precum vantul sau frigul este clar ca buzele au nevoie de o atentie si de o ingrijire deosebita.

Ce putem face , concret, pentru a avea buze frumoase si catifelate si pe timpul iernii?

In primul rand este bine sa gasim acel balsam sau crema cu care noi sa ne impacam perfect, care sa hidrateze in profunzime , sa se absoarba rapid si care sa nu arate urat pe buze-adica sa putem iesi din casa doar cu ea. Eu am gasit toate aceste beneficii la crema de galbenele. In plus, acesta are si proprietati cicatrizante. Am remarcat ca o noapte cu aceasta crema aplicata este suficienta cat sa se vindece chiar si crapaturile adanci. Pan acum nu am intalnit nimic mai bun decat crema de galbenele!

Trebuie sa retinem ca intre balsamuri de buze si gloss-uri este o mare diferenta. Cele din urma nu au deloc efecte benefice, ci doar de ordin estetic, ba chiar pot deshidrata si mai mult.watermarked-20131219_203953

Din timp in timp este indicat sa indepartam celulele moarte si cum altfel decat cu un scrub. Da, scrub-ul nu este bun doar pentru ten, ci si pentru buze. Sa va mai si spun ca este foarte usor de facut chiar in casa si este dulce-dulce? Incercati sa amestecati putin zahar brun cu miere , iar mai apoi masati usor buzele.  Celulele moarte vor disparea, iar mierea va vindeca crapaturile mici . Tot mierea are si efect antiseptic.

O alta greseala frecventa pe care o facem este sa ne umezim buzele, sub impresia ca asta la ajuta. Nimic mai fals! Intr-adevar, pe moment ele nu mai sunt uscate , insa asta se intampla doar la suprafata loc. Cand ,insa, saliva se evapora, ele se usuca si mai tare, putand chiar sa crape.  De asemenea, este bine sa evitam sa ne muscam buzele. Eu am acest tic: in autobuz, cand scriu, in pat, inainte sa adorm imi musc buzele, uneori pana cand sangereaza. Nu mai are rost sa va spun ca acest obicei nu este deloc bun.

Daca totusi buzele voastre nu sunt cele mai catifelate , insa decideti ca vreti sa purtati un ruj rosu intens, ar i indicat sa aplicati un strop de fond de ten si pe buze sau putina pudra de fata si abia apoi rujul. Astfel creati o baza pe care rujul sa se fixeze mai frumos, si fara ca eventualele crapaturi sa mai fie la fel de evidente.

Ei bine, ce spuneti, aveti probleme cu buzele pe timpul iernii? Daca, da, voi ce trucuri aveti?

 

Va pup,

Maria:*

 

 

 

19 thoughts on “Ingrijirea buzelor pe timp de iarna

  1. Si pentru mine ingrijirea buzelor este importanta. Inainte, cand nu aveam obiceiul de a folosi balsam de buze, ma alegeam cu tot felul de rani pentru ca le muscam. Acum aplic balsamul de cateva ori pe zi si, cand imi amintesc, prepar si cate un scrub.

  2. Am probleme cu buzele uscate si incerc sa impiedic acest lucrur utilizand un balsam de buze cu vit.E,glicerina si unt de shea.Este un produs cu ingrediente bio primit de la o persoana care se ocupa cu producerea si comercializarea acestui tip de produse.

  3. nu am probleme cu buzele pe timpul iernii, dar folosesc mereu produse pentru hidratarea acestora deoarece stiu cat e de important acest lucru. imi place sa folosesc balsamuri de buze cu miros placut, cum sunt acelea cu vanilie, miere, pepene rosu, sau cutiuta cu minuni de la Oriflame, chiar daca nu miroase, este super hidratanta si o poti folosi pentru tot.ai incercat-o?
    si da, si eu folosesc crema de galbenele deoarece consider ca este inevitabil sa ai o crema de galbenele in casa!:D pup

    • Nu am incercat cutiuta de la Oriflame, dar cred ca am idee despre ce vorbesti, pentru ca si la Avon este tot o cutiuta mica cu o crema multifuctionala: pentru buze, pentru coate, etc.

      Pupici,
      Maria:*

  4. Pingback: Ingrijirea tenului pe timp de iarna | blogul pandorei

  5. Mi-a placut felul in care ai gandit si ai scris articolul!

    Nu am probleme cu buzele in sezonul rece, nu intr-atat incat sa ma plang!
    Balsamul de buze e sfant si, cum ai spus tu, mierea!:) Cu conditia sa rezisti cu ea pe buze fara a o gusta!

    Multi pupici, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  6. Pingback: Ingrijirea mainilor pe timp de iarna | blogul pandorei

  7. Pingback: Ingrijirea parului pe timp de iarna | blogul pandorei

  8. Si mie imi place sa am grija de buzele mai ales ca rujul sa arata mai bine pe buzele mele. Chiar am observat ca pasta de dinti duce la deshidratarea lor 😦

  9. Pingback: TAG Beauty Bloggers Resolutions | blogul pandorei

Leave a Reply

