Lansare oficiala Softcup Romania

Buna, dragele mele!

Saptamana trecuta am fost invitata de catre Ana Maria sa iau partea la evenimentul aferent lansarii oficiale a Softcup Romania. Am acceptat imediat, cu mare entuziasm. Acest entuziasm se datora faptului ca invitatia vedea de la o bloggerita pe care eu o admir dar si pentru ca eram deosebit de curioasa sa aflu mai multe despre Softcup-cupa menstruala.

Probabil ca multe dintre voi au auzit despre cupe menstruale, sau cel putin isi imagineaza ce ar putea fi si ce ar putea face acestea. La fel de probabil este si faptul ca un numar destul de mare dintre voi se gandesc la aceste cupe cu o oarecare reticenta. Ei bine, cam in aceasta situatie ma aflam eu saptamana trecuta: auzisem, dar nu se putea spune ca stiu prea multe si ma cam chinuiam pe drum spre eveniment sa scap de toate ideile preconcepute.

Intr-adevar, cand am ajuns si am luat loc langa Adina, toate ideile disparusera, insa in locul lor aparusera intrebari, neclaritati. Desigur, pe parcursul evenimentului am primit raspunsuri la toate , direct de la persoane avizate : un medic ginecolog si managerul general. In plus, am urmarit si un filmulet mai mult decat util si la obiect.

Asadar, ma prezint acum in fata voastra cu o multime de informatii noi pe care le-am aflat si care sunt gata sa fie impartasite.

Ati tot vazut ca mentionez Softcup, dar ce este practic aceasta? Softcup este o cupa flexibila pentru uz intern care colecteaza lichidul menstrual.

1506010_412394878890622_592885672_n

 

Printre diferentele dintre aceasta cupa si tampoane sau absorbante se numara:

  • Softcup este reutilizabila(pentru maxim 3 cicluri menstruale)
  • Softcup poate fi purtata pana la maxim 12 ore, spre deosebire de absorbante , care trebuie schimbate la 3-4 ore.
  • lichidul menstrual nu este absorbit  ci colectat

Au existat doua aspecte care mie mi s-au parut destul de importante si demne de puctat.

Primul dintre este este faptul ca  Softcup este fabricat in totalitate din material hipoalergenic,  ne-toxic, ne-iritabil si care nu contine latex. Astfel, riscul aparitiei Sindrumului de Soc Toxic este mult diminuat.

Cel de-al doilea aspect este  faptul ca Softcup poate fi purtat in timpul activitatilor fizice si in timpul inotului. Acest lucru mi se pare deosebit de util in cazul in care vacanta la mare se suprapune cu menstruatia.

Voi incerca acum sa raspund la cateva dintre intrebarile pe care le avem eu si pe care este posibil sa vi le puneti si voi.

La fel ca si in cazul tampoanelor interne, daca se afla in pozitia corecta, Softcup nu se simte si nu provoaca discomfort.  Nu exista niciun risc ca el sa se deplaseze, fiind fixat in jurul colului uterin.

Dupa folosire, aceasta cupa se spala cu apa si sapun obisnuit, iar apoi poate fi din nou folosita.

Datorita cauciucului flexibil din care este confectionata, se potriveste oricarei femei.

Momentan , Softcup se poate gasi in magazinele Carrefour , in farmaciile Catena, sau online, de pe site-ul softcup.ro . Pretul recomandat este de 29 lei.

In cazul in care aveti orice alte nelamuriri sau curiozitati, pe pagina de facebook Softcup Romania, veti gasi pe cineva care va poate oferi lamuriri si informatii utile.

Ce parere aveti despre acest produs? Ati folosit sau planuiti sa folositi o cupa mentruala?

 

Pupici:*

7 thoughts on “Lansare oficiala Softcup Romania

  1. De cand am auzit de aceasta inovatie, nu ca am avut reticente, dar nu stiam cum s-ar putea utiliza.
    Faptul ca sunt inovatii ce tin de igiena intima nu pot sa zic decat ca sunt idei ce trebuie salutate…

    • Nu am apucat inca sa o folosesc, insa da, o voi incerca. Sunt curioasa. Se spune ca incercarea moarte n-are: daca nu imi place , nu o mai folosesc si gata.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Mie mi-a placut super mult! Abia a doua oara am pozitionat-o cum trebuie, dar a fost confortabila si am purtat-o aproape 10 ore fara sa am impresia ca e ceva acolo

Leave a Reply

