Top 10 produse in 2013

Bunaa!

De data aceasta, nu o sa va prezint favoritele lunii, asa cum eram obisnuite.  Motivul este simplu : fiecare dintre noi, la finalul anului isi face o mica retrospectiva, priveste inapoi si incerca sa extraga lucrurile bune. Ei bine, de ce sa nu fie la fel si in lumea cometicelor? Asadar, luna decembrie, este luna in care eu va propun sa privim catre toate produsele folosite in anul ce tocmai se incheie si sa le alegem pe cele mai bune.

Daca veti incerca si voi acest exercitiu, veti constata ca este mai greu decat pare:  in top sunt doar 10 locuri, dar noi parca am avea 12 produse. Tocmai de aceea trebuie sa fim deosebit de selective si sa le alegem tocmai pe acelea care au stralucit, care ne-au facut sa ne simtim cele mai frumoase, pe care le-am folosit zi de zi.

Propun sa incepem , desigur, cu locul 10, pentru a mari suspansul.

Locul 10 – Top coat Glosse Milani

Isi merita din plin locul in top, datorita raportului calitate -pret. Lasa un luciu deosebit ojelor, ajuta la uscare si previne ciobirea. Ce putem cere mai mult pentru 15 lei?

watermarked-20131130_112703

Locul 9 – Crema de maini si unghii cu arnica Yves Rocher

Aceasta crema deja nu mai are nevoie de prezentari, pentru ca multe dintre voi o stiu, au folosit-o , sau macar au auzit despre cat de buna este. O recomand din toata inima. Daca doriti sa cititi un review complet, o puteti face AICI.

pizap.com13782034584211

Locul 8 –  spuma si fixativul Wella

Cu toate ca sunt 2 produse, nu le-am putut separa , mai ales ca le-am folosit impreuna, pentru bucle. Am tot purtat bucle anul acesta, iar produsele Wella au fost ajutoarele mele de nadejde.

watermarked-pizap.com13884009421871

Locul 7 – blush Guerlain

V-am prezentat acest blush acum ceva timp, drept “blush-ul meu favorit”. Asa a ramas si acum, cu toate ca s-a consumat destul de mult din el. Nu ma pot plange ,insa, l-am folosit zilnic. Il ador ai asta spune tot! Puteti citi despre el  AICI.

watermarked-20130501_081329

Locul 6 –  parfum Ange ou Demon de la Givenchy

Acest loc, dupa cum vedeti este un loc parfumat. Parfumul a ramas in continuare favoritul meu. Sunt curioasa daca voi gasi unul care sa imi placa mai mult pe pielea mea. daca sunteti curioase sa vedeti toate parfumurile mele, o puteti face AICI.

watermarked-pizap.com13692893852961

Locul 5 – rimel Sexy Pulp Yves Rocher

Este clar cel mai bun rimel dintre cele pe care le-am incercat pana acum. Imi ofera atat alungire cat si volum si nu imi lipeste genele intre ele. I-am facut si lui review AICI.

watermarked-20131101_145613

Locul 4 – CC Cream Max Factor

Imi place atat de mult, incat l-am inclus in top cu toate ca nu am avut varianta full-size si un tester. In orice caz, il folosesc deja de aproape 2 luni si inca mai am. Probabil ca ii voi face un review dupa ce voi termina tubuletul.

watermarked-pizap.com13884006892031

In sfarsit, am ajuns si la podium. Mi-a fost destul de greu si pana aici, dar acm hiar ca a venit proba de foc: carui produs sa acord eu locul 1?

Locul 3 – dodorant Action Control Garnier

Este de departe deodorantul meu favorit . In ultimele 5 luni, cred, l-am folosit pe el in mod exlusiv. Mi se potriveste perfect, de la faptul ca nu lasa urme albe pana la miros. Puteti citi review-ul lui AICI.

pizap.com13788142972031

Locul 2 – cleanser Angels on bare skin Lush

l-am avut pe un wishlist, iar iubitul meu a avut grija sa il primesc. Mi-a placut inca de la inceput si tot de atunci am simtit ca se va impaca de minune cu tenul meu. Asa a si fost: il curata intr-un fel bland iar mai apoi il lasa deosebit de catifelat. Din pacate mi s-a terminat. Am scris despre el AICI.

pizap.com13794841814061

Locul 1- gel antimicrobian Gerovital

Acest gel este cel mai bun lucru pe care l-am folosit pentru tenul meu. De cand il folosesc am constatat ca punctele negre nu isi mai fac atat de rapid aparitia (dupa tratamentele cosmetice) si nici in numar la fel de mare. Tenul imi este mult mai curat. Sunct convinsa ca voi continua sa folosesc acest produs mult timp de acum inainte. Va invit sa cititi si review-ul sau, AICI.

watermarked-20131128_113634

Acestea au fost produsele care nu m-au dezamagit deloc, care au ajuns sa fie folosite cu regularitate si cu care m-am impacat foarte bine.

Acum , va provoc si pe voi sa  faceti doar un top 3 produse care v-au impresionat in acest an. Ce ziceti, acceptati?

Va pup :*

14 thoughts on “Top 10 produse in 2013

  1. Iubesc si eu crema de maini cu arnica si Mascara Sexy Pulp de la YR!
    Mi-a ramas un piticel care imi sopteste in ureche: iti trebuie si tie top coat Milani!!! :)) Am notat ca sa-l fac sa taca!

    Top 3 al meu?! Bine, raspund provocarii!
    3. Body scrub Sabon
    2. Mascara Sexy Pulp
    1. Fond de ten Natural Fix – Radiant

    Te pupacesc si te imbratisez, Maria!
    Fie ca Noul An sa-ti aduca sanatate si sa implinesti tot ceea ce iti propui!

    • Stiu fondul de ten , mi-a ramas gandul la el de cand l-ai laudat tu intr-o postare. Am tot zis ca o sa ii dau o sansa dar a aparut in peisaj CC Creamul.
      Top coat-ul chiar merita, de la Stella stiu de el.

      Si eu te imbratisez, Ilda si iti doresc un am plin cu succese si bucurii !

  2. Si eu am descoperit anul acesta gelul antimicrobian de la Gerovital 😀 imi place mult de tot si chiar imi ies mai putine cosuri decat inainte. Am folosit tot pentru acnee si crema ultra-activa de la Gerovital Plant si efectele ei sunt asemanatoare cu Vichy Hyaluspot, dar diferenta de pret e enorma. Am fost foarte placut impresionata de produsele Gerovital… cred ca sunt cea mai mare descoperire de anul acesta.
    Parfumul Ange ou Demon e si unul dintre preferatele mele! 🙂
    Rimelul Sexy Pulp e pe wishlist-ul meu pentru anul 2014 😀

    Iti doresc un An Nou minunat cu tot ce iti doresti! :*

  3. Cat de frumos arata blush-ul,e super finut!
    In acest an m-au surprins (in mod placut) cateva produse despre care o sa si scriu intr-o postare,iar daca ar fi sa fac un top 3 cam astea ar fi produsele de pe podium:

    Rimel Colossal Volum’ Express (waterproof ) Maybelline
    lotiune micelara L’Oreal
    crema calmanta Rheacalm de la A-Derma

    Pupici,Maria.Iti doresc an nou plin de surprize placute!

    • Tocmai de aceea imi place si mie: nu am cum sa imi incarc fata cu el si da un aspect diafan.

      Te pup si iti doresc si eu tie un an nou excelent , plin cu realizari.

    • Eu am castigat-o la un concurs, caci altfel nu stiam de ea si era pierderea mea. Nu miroase la fel de bine ca cea cu musli pe care am primit-o de la Adina, insa parca e mai hidratanta.

      Te pup :*

  4. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2013) | blogul pandorei

Leave a Reply

