Multumiri si rezolutii pentru anul urmator

Buna, dragelor!

Iata-ne ajunsi in ultima zi a acestui an . Consider ca pentru a zi atat de importanta nu va puteam pregati decat o postare speciala.

Ca fiecare dintre noi si eu am tras linie , am cantarit succesele si hopurile peste care am trecut, m-am gandit la momentele si sentimentele frumoase pe care le-am trait, am privit catre oamenii dragi din jurul meu. La final, cred ca pot spune cu mana pe inima ca acesta a fost cel mai bun an al meu de pana acum!

Una dintre cele mai mari realizari de pe anul acesta este blogul.  Nu am crezut ca va fi un blog de beauty, in momentul in care l-am creat.  De fapt, nici nu stiu ce am crezut ca va fi, pentru ca imediat l-am si abandonat. Abia in aprilie 2013 am inceput sa scriu pe el …despre frumusete.  Subiectul a cam venit de la sine: urmaream deja multe bloggerite si usor usor am inceput sa imi doresc si eu un loc al meu unde sa scriu.

Sunt sincera cu voi si va spun ca a fost mult mai greu decat am crezut. Nu este deloc atat de simplu sa transpui in scris gandurile, impresiile, parerile tale, astfel incat sa te faci cat mai bine inteles si sa placi. Nu stiam nici macar cum sa fac poze pentru blog, nu stiam ce titluri sa folosesc, nu stiam la ce sunt bune etichetele (cuvintele cheie) din postari, nu stiam cat de important este si aspectul blogului in sine. Am invatat toate aceastea treptat, de la cele care stiau mai mult ca mine.

Cand privesc catre review-urile din aprile, ma incearca o combinatie ciudata de sentimente: un pic de rusine dar si mandrie. Cum se poate asta?  Se vede ca nu sunt articole de o mare calitate , insa am evoluat si asta este evident. Scriu mai bine, mai complet, mai interesant si inca ma perfectionez. Este extrem de important sa fii mereu dispus sa acumulezi cunostinte noi , sa inveti.

Desigur, cine putea sa simta mai bine imbunatatirea decat voi, cititoarele mele? Ati simtit si ati reactionat : numarul vizualizarilor a crescut semnificativ, la fel si numarul comentariilor. V-am tot incurajat sa imi lasati comentarii, nu pentru ca da bine, ci pentru ca este important pentru mine sa vad daca va place ce scriu, sa vad ce schimbari as putea face. Ma intereseaza parerile vostre si v-am aratat asta cu ocazia schimbarii infatisarii blogului: multe dintre voi mi-ati spus ca nu arata bine, asa ca iata ce “casuta” frumoasa avem acum.

Blogul a devenit un aspect foarte important in viata mea. Muncesc mult ca sa il mentin pe linia de plutire ca sa ma asigur ca voi sunteti multumite cand intrati pe el.

Dupa cum vedeti ,  am tot mentionat cat de importante sunteti voi. Poate ca cel mai important lucru la un blog sunt cititorii. Ei sunt in masura sa spuna ce e bine si ce nu, in definitiv , ei aleg. Cititorii nu sunt doar simple cifre in stitisticile blogului!

Tocmai de aceea , eu ma inclin azi in fata vostra si va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi, pentru ca va place ce fac, pentru feedback-ul vostru. Multumesc!

Pentru 2014 mi-am propus sa scriu cat de des imi va permite timpul, sa fac articole de o calitate din ce in ce mai mare, sa interactionez mai mult cu voi pe pagina de facebook. Si apropo de asta, mi-am promis ca ii voi aduce imbunatatiri si o voi infrumuseta, pentru ca voi sa va simtiti mai bine cand intrati pe ea.

In viata particulara,  vreau sa calatoresc un pic mai mult, sa rad cel putin la fel de mult ca in 2013 si sa ma bucur de oamenii dragi care mi-au ramas alaturi sau pe care i-am cunoscut in acest an.

Va doresc un an minunat, presarat cu realizari, in care sa fiti fericite si sanatoase.  La multi ani!

Colourful 2014 in fiery sparklers

 

7 thoughts on “Multumiri si rezolutii pentru anul urmator

  1. Un An nou minunat si tot ce ti-ai propu sa devina realitate….plus multa multa sanatate…pupici si sa ramai aceeasi ca si pina acum :*

Leave a Reply

