5 descoperiri din 2013

La multi ani!

Fiind prima postare din 2014 , se cuvenea sa o incep cu o calduroasa urare si cu multe ganduri bune indreptate spre voi. Ciudat este, insa ,faptul ca desi suntem in 2014, articolul de azi are legatura cu descoperirile anului 2013.  Aici este doar “vina” mea, pentru ca am ramas usor in urma cu postarile, fiindca am fost plecata . Nu-i nimic, recuperam noi, nu-i asa?

Descoperirile despre care va voi vorbi azi sunt legate de beauty, cu exceptia uneia, pe care nu m-am putut abtine sa nu o adaug. O sa vedeti ca nu va voi vorbi despre produse, in mod expres, ci mai mult despre cateva schimbari pe care le-am adus in rutina mea de ingrijire si care s-au dovedit a fi extrem de bune.

De data aceasta nu mai avem un top, asa ca ordinea va fi aleatoare. Sigur sunteti curioase, asa ca voi incepe :

  • Renuntarea la taierea cuticulelor

Probabil pasionatele de manichiura dintre voi au sarit in sus cand au citit ca obisnuiam sa imi tai cuticulele. Adevarul este ca obisnuiam sa merg la salon pentru manichiura si acolo imi erau taiate cuticulele. Dintr-o nestiinta, cumbinata cu indiferenta, poate si cu incredere (pentru ca sigur stie mai bine manechiurista ce are de facut) imi lasam mereu cuticulele sa fie ciopartite.

Au fost chinuite , saracele cuticule, pana cand am citit un articol interesant ( nu mai stiu unde) despre cum trebuie ingrijite unghiile si cuticulele. Din acel moment am incetat sa mai merg la salon , pentru ca mi-am dat seama ca doamnele de acolo nu respectau multe dintre reguli. Am inceput sa am grija singura de mainile mele si foarte bine am facut! Acum nu recomand deloc taierea pielitelor, nici de catre voi , acasa, nici la salon.

Ajutorul meu de nadejde este peeling-ul cuticular de la Farmec. V-am vorbit pe larg despre el AICI. Il recomand cu drag pentru ca nu ataca deloc unghiile si inhiba dezvoltarea pielitelor.

  • Manichiurile deosebite

La inceputurile blogului , la fel ca si acum, imi placea sa am manichiura facuta. Singura diferenta este ca atunci optam doar pentru manichiuri simple, fara niciun model, in general in nuante de rosu, visiniu sau negru. In timp, am vazut la colege bloggerite manichiuri foarte frumoase, unele cu modele complicate, altele cu modele simple, pe care le puteam realiza chiar si eu.

Asadar, am iesit din zona mea de confort si am inceput sa ma imprietenesc cu catifeaua, cu bilutele pentru manichiuri caviar, cu glitterul si cu bulinele.

watermarked-pizap.com13886604982181In plus, am invatat cum sa ma dau cu oja fara sa ma murdaresc pana la coate si am invatat cat de importante sunt base si top coat-urile .

  • Beneficiile servetelelor pentru ten

Se fac deja 4 luni de cand am renuntat complet la clasicul prosop pentru a-mi usca fata, in schimbul serveetelor de hartie. Tenul meu imi multumste in fiecare zi pentru aceasta decizie- se pare ca nu ii placea prea mult sa fie frecat cu un prosop ud in care se strangeau multe bacterii.

Faptul ca am inceput sa folosesc si gelul antimicrobian de la Gerovital a fost un plus.

Cele 2 (servetelele si gelul) m-au ajutat sa am tenul mai curat, sa imi tin sub control punctele negre si cosurile. Uneori ma intreb cum de am putut rezista pana acum fara ele.

  • Leacul meu antimatreata

Despre cum am reusit eu sa scap de matreata v-am vorbit AICI.  Regasiti subiectul si acum, printre descoperiri deoarece timp de cateva luni am incercat tot felul de tratamente, fara rezultate in cazul meu,pana cand am avut o “revelatie”.

Combinatia dintre batonul de la Lush si samponul Head&Shoulders a fost cea care a facut o minune si m-a scapat de cojile care imi dadeau nu batai, ci mancarimi de cap.  Voi apela cu incredere la cele 2 produse ori de cate ori voi avea din nou probleme cu matreata.

pizap.com13766844601712

  • Confectionarea gentilor din hartie

Ei bine, aceasta este descoperirea mai altfel, care nu tine de domeniul frumusetii , insa ar putea completa un loc de vara.

Am invatat singura sa fac asemenea genti, privind tutoriale pe youtube. A fost mai greu decat ma asteptam si a fost nevoie sa gresec de 3 ori pana sa imi iasa o data. Cert este ca nu am renuntat si m-am convins sa lucrez cu spor, pana cand mi-a iesit minunatia:

pizap.com13781502472031

 

Imi doresc ca si in 2014 sa fiu cel putin la fel de receptiva si dispusa sa fac schimbari care sa se dovedeasca de bun augur.

Care este cea mai mare descoperire a vostra legata de frumusete din anul care tocmai a trecut?

Pupici :*

 

16 thoughts on “5 descoperiri din 2013

  1. ai avut ceva descoperiri anul care tocmai a trecut.
    toate mi-au placut, incepand cu ingrijirea unghiilor pana la aplicatii (foarte interesante si deosebite) si ai culminat cu geanta care m-a fascinat. imi dau seama cata munca si efort au fost depuse.
    un an cu bine si multe realizari
    La multi ani!

  2. am notat pe lista peeling-ul cuticular de la Farmec. abia astept sa il incerc. si eu obisnuiam sa tai cuticulele 😦
    si e foarte utila ideea cu servetelele in loc de prosop. o sa pun si eu aplicare 😉
    La multi ani!!!

    • Eu zic sa renunti la taiere macar o data si sa incerci gelul acesta. Daca nu iti place , revii la taiere, insa o sansa chiar merita.
      Cat despre servetele, la alea chiar ca nu as mai renunta nociodata.

      Pupici,
      Maria :*

  3. In cazul meu, mai degraba revelatia decat descoperirea a fost aspirina ca exfoliant. Tenul meu face cojite, am incercat tot felul de nabadai din comert, dar nu am scapat cum voiam eu. Si am vazut trucul pe YOUtube, intamplator. Exfoliaza super bine, si face tenul foarte frumos. Nu degeaba cosmeticele au acid salicilic in ele.

    • Nu am mai auzit de acesta metoda de exfoliere, dar recunosc ca m-ai facut extrem de curioasa. O sa ma interesez si s-ar putea sa pun si eu in aplicare.

      Te pup,
      Maria :*

    • Rezista pentru ca fiecare bucatica de hârtie este plastifiata . Astfel nu se uda si nici nu se murdareste hartia. In plus, sunt impletite in asa fel incat nu exista sanse sa se destrame decat daca tragem fooparte tare de ele. Nu in ultimul rand, sunt cusute cu o ata speciala, mai groasa.

      Pupici,
      Maria :*

  4. Eu iti recomand sa nu folosesti foarte des Head & Shoulders, pe termen lung nu are un efect bun asupra scalpului. Incearca sa mai alternezi si cu sampoane dermatocosmetice sau din game profesionale, dedicate tot scalpului cu matreata. In rest, chestia cu posetutele de hartie mi se pare super!! Bravo!!

    • Multumesc pentru sfat! Nu il folosesc la fiecare spalare, pentru ca este cam dur. Il voi folosi doar atunci cand voi mai avea probleme cu cojitele, lucru care sper sa nu se mai intample prea curând.
      Multumesc pentru aprecierile legate de gentuta!

      Pupici:*

  5. Progrese bune pe 2013!
    Ar trebui sa-ti urmez exemplul si sa mai bibilesc si eu manichiura, m-am cam lasat pe o ureche.
    Sa vedem: in 2013 mi-am stabilit o rutina pentru ingrijirea tenului, pe care o respect in proportie de 80% din timp; am fost mai consecventa in ceea ce priveste aplicarea cremelor de corp; am devenit mai selectiva si mai fidela ideii de “project pan”, aplicata mai mult ca stil de viata decat ca proiect cu reguli stricte.

  6. am avut o perioada in care si eu imi taiam cuticulele si mi-am dat seama ca era foarte rau sa folosesc aceasta metoda. de aceea, am apelat apoi la un tratament pt cuticule de la Avon cu care m-am inteles foarte bine si cu care inca ma mai inteleg. pentru anul 2014 mi am propus sa strang mai multi banuti si sa imi cumpar produse cosmetice mai bune, dar totodata si mai scumpe. tot pt anul asta mi-am propus sa imi cumpar o pisicuta siameza, pentru ca ador pisicile. pupici

Leave a Reply

