Ingrijirea parului pe timp de iarna

Buna, dragelor!

Am vorbit pana acum despre cum sa ne ingrijim buzele, tenul si mainile (click pe cuvintele colorate pentru a citi postarile trecute). Au mai ramas doar parul si corpul si cu toate ca sunt cele din urma sunt la fel de importante ca si primele.

Azi ne vom concentra asupra ingrijirii parului si asupra unor ponturi pe care se poate ca multe dintre voi sa le stiti, dar pe care sa nu le considerati importante. Pe timpul sezonului rece, parul este si el expus frigului, vantului si frecarii cu fularulere sau caciulile toate acestea ducand la deshidratarea si tocirea lui.

Personal consider ca pentru orice femeie este important sa aiba un par frumos, bogat si ingrijit. Prin “ingrijit” inteleg nu doar ca acesta sa fie curat ci si aranjat, macar un pic.

Poate ca cel mai bine ar fi sa incep prin a va reaminti ca indiferent de lungimea parului este recomand sa taiam varfurile o data la aproximativ 3 luni. Taierea varfurilor inseamna cam 3 cm , ceea ce nu este mult. Este foarte important sa facem asta pentru ca in acest fel eliminam aspectul de fir subtire si decolorat la varf. Va recomand, pe cat posibil sa lasati o singura persoana sa se ocupe de parul vostru, asta desigur, dupa ce gasiti pe cineva de care sa fiti multumite pe deplin.

Pentru hranirea si hidratarea parului exista atat masti pe care le putem aplica dupa spalare cat si inainte. Daca optam pentru una dupa spalare , putem face si un masaj al scalpului care sa stimuleze circulatia sangvina si cresterea parului. O celebra masca hranitoare, potrivita pentru iarna este cea cu galbenus de ou si ulei de masline. Puteti gasi reteta ei AICI. Aceasta , din urma, se aplica inainte sa ne spalam pe cap, cam de 2 ori pe luna(eu asa procedez) . Eu va incurajez sa o incercati -este foarte simplu de realizat.

Un alt ingredient minune pentru par, un ulei pretios despre care am tot auzit in 2013 este uleiul de argan. Datorita vitaminei E si a antioxidantilor pe care ii contine , protejeaza foarte bine parul. Pe piata exista o multime de marci la care puteti gasi uleiuri de par ce au in componenta si ulei de argan. Optati pentru cele care au mai mult din acest ulei. Pretul va fi si el , insa, mai mare. Momentan eu folosesc un produs de la Avon, insa planuiesc sa incerc si altceva, care sa aiba mai mult ulei de argan , asa cum v-am recomandat si voua.

ulei-de-arganSURSA FOTO

Pe timpul iernii este total indicat sa ne protejam capul . Ramane la alegerea nostra cu ce, pentru ca avem o gama variata de unde putem alege: caciuli, palarii, esarfe mari din care putem improviza, turbane. Este de retinut , ca in cazul in care optam pentru caciuli acestea sa fie din bumbac, astfel incat parul se se electrizeze mai putin la contactul cu acestea.

caciuli-pe-toate-gusturile-la-maxim-50-lei_17_size1SURSA FOTO

Este de evitat sa iesim cu parul ud afara pe timpul iernii, deoarece acest lucru duce la deshidratarea firelor sau chiar la raceli. Pana al urma sanatatea noastra este pe primul loc!

Nu uitati nici de o alimentatie sanatoasa . Mereu am fost de parere ca atunci cand am tinut diete prea drastice sau am facut excese , acest lucru s-a vazut si la nivelul parului. De exemplu, remarcam faptul ca imi cadea mai mult. Acum , in perioada Sarbatorilor , am fost tentate sa exageram cu mancarea , dar usor , usor trebuie sa revenim la un stil de viata echilibrat.

Care sunt micile vostre secrete pentru un par frumos chiar si pe timpul iernii?

 

Pupici :*

 

 

 

 

4 thoughts on “Ingrijirea parului pe timp de iarna

  1. La multi ani, Maria!
    Mi-a facut placere sa citesc articolul tau. Ai punctat foarte bine! In general, stiam tipsurile prezentate insa, mi-a dat de gandit, mai greu cu aplicarea lor in practica. Uleiul de cocos are un efect senzational asupra parului meu; nu l-am mai aplicat cam de multisor! Uleiul tratament Moroccanoil m-a impresionat si el.

    Te pup si te imbratisez cu drag!
    Numai bine!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Sunt de acord cu tine!
    Si pentru mine aspectul parului este foarte important. Am grija de el cu masti home made dar si din comert, seruri putina keratina si nu in ultimul rand …am grija sa-mi tai periodic varfurile. 🙂
    Pupici

  3. Pingback: TAG Beauty Bloggers Resolutions | blogul pandorei

Leave a Reply

