Ingrijirea corpului pe timp de iarna

Buna!

Cu aceasta postare am de gand sa inchiei seria pe care am inceput-o si care am vazut ca s-a bucurat de mult succes in randul cititoarelor. Am fost incantata sa vad ca nici iarna nu uitati sa aveti grija de voi si sa ramaneti frumoase.

Cu diferite ocazii, v-am aratat pe blog creme de corp pe care le-am folosit sau le-am terminat. Cateva dintre voi mi-au spus ca sunt surprinse sa vada cat spor am eu la “cremuit”. Eh, sa nu credeti ca nu mai gresesc si eu , sau ca nu ma abat de la reguli: de la Craciun , am inceput sa ma cam culc pe o ureche cu aplicatul cremelor de corp , indiferent ca e vorba de cele anticelulitice sau de cele hidratante. Important este sa imi intru in ritm cat mai curand.

Tocmai de aceea, postarea de azi nu este doar pentru voi , ci si pentru mine. Da, suna ciudat, dar am si eu nevoie de motivare!

Pe timpul iernii, pielea corpului are parte de un tratament preferential, fiind cea mai putin expusa la factorii climatici sau la schimbarile bruste de temperatura, deoarece este permanent acoperita de haine. Desigur, buzele si tenul nu au fost atat de “norocoase”.

Cu toate acestea, chiar si aceasta piele dezvolta o tendinta naturala de uscare iarna.  In general, zonele cele mai predispuse acestui proces sunt coatele si genunchii.  La nivelul acestora, pot aparea mancarimi, coji, mici crapaturi si senzatie de strangere.

Din fericire, spre deosebire de ten, in cazul caruia trebuia sa tinem seama de un numar mai mare de factori, alegerea produsului pentru hidratarea corpului se dovedeste mai usoara. Tot ce cautam la aceste produse este sa hidrateze profund si pe termen lung, sa nu lase pelicule foarte grase la suprafata pielii , iar daca mai au si un parfum placut, sunt deja perfecte.

Pe piata se gasesc astfel de produse sub diverse forme, locul clasicei creme putand fi luat de lotiuni, unturi, lapte de corp. Alegerea ne revine noua, in functie de propriile nevoi. De exemplu, unturile sunt cunoscute ca fiind mai grase si consistente. Ele lasa pe piele acea pelicula despre care va vorbeam si se absorb mai greu, fapt pentru care sunt recomandate pentru masaje. Pentru diminetile in care ne grabim s-ar putea sa nu se dovedeasca o alegere prea fericita. Pe de alta parte, laptele se absoarbe rapid, nu este gras, insa consistenta lui apoasa s-ar putea sa nu placa multora.

Apropo de asta, foarte interesanta mi se pare si ideea celor de la Nivea cu in-shower lotion, lotiunea pe care o putem folosi foarte rapid chiar in dus. Cred ca merita incercata!

In cazul in care inca sunteti in cautarea cremei perfecte, uitati un sfart: aruncati un ochi pe lista de ingrediente si cautati ceva care sa contina fie ulei de cocos, unt de cacao, unt de shea sau vitamina E. Fiecare dintre aceste ingrediente hraneste, hidrateaza si regenereaza pielea.

Ce se intampla totusi daca folosim o crema , dar tot nu simtim pielea suficient de catifelata?  In acest caz , s-ar putea sa avem nevoie de o exfoliere, prin care sa eliminam celulele moarte iar produsele sa se poata absorbi in piele. Exfolierea se faca in general la o saptamana, in dus, chiar si cu o simpla manusa abraziva. Puteti citi AICI un review al unul exfoliant care mi-a placut extrem de mult.

M-am gandit ca veti fi curioase sa vedeti ce produse folosesc eu in acest moment, asa ca iata-le:

watermarked-20140110_140728

 

  • untul de corp de la Delly Savon este folosit doar seara
  • unt de corp cu cocos (ca tot va recomandam acest ingredient) – seamana mai mult cu o crema si pentru ca intra rapid in piele o pot folosi si dimineata
  • crema de galbenele-folosita cand imi simt coatele foarte uscate
  • unt solid se la Lush- sau ce a mai ramas din el. Are review complet AICI.

 

Voi ce tip de produs considerati ca vi se potriveste cel mai mult si de ce?

Pupici:*

 

14 thoughts on “Ingrijirea corpului pe timp de iarna

  1. Iarna folosesc unturi de corp petru o hidratare intensa fiindca si eu mai sar peste etapa hidratarii ueori si-atunci incerc sa-mi “imbunez” pielea cu ceva hidratant.
    Si exfolierea face minuni. 🙂
    Pupici

    • Hi hi, parca ma vad pe mine dimineata cum tot amna alarma cu cate 5 minute :)) Cred ca pentru mine ar fi cam des sa ma exfoliez o data la 2 zile.

      Te pup,
      Maria:*

  2. In general nu am probleme cu pielea corpului iarna, dar mi-ar placea sa incerc o crema cu nuca de cocos. Doar mainile se usuca si atunci folosesc creme pentru maini aproape in fiecare zi si puternic hidratante. E utila postarea 🙂

    • Ce norocoasa esti! Mie mi se usuca rau de tot genunchii , ba chiar si gambele 😦 Nu as putea sa trec cu bine de iarna daca nu m-as da in fiecare seara cu crema.

      Pupicei,
      Maria:*

  3. Pingback: TAG Beauty Bloggers Resolutions | blogul pandorei

  4. Iti inteleg perfect ideea de “postare nu doar pentru voi ci si pentru mine”! 🙂
    Spre rusinea mea, nu am un raspuns concret la intrebarea adresata – sunt chiar lenea intruchipata in aceasta privinta! Am sperat ca lotiunea creata de cei de la Nivea ma va aduce pe calea buna dar… :blushing
    In schimb, in ceea ce priveste exfolierea, stau ceva mai bine!

    Chiar frumoase articolele din aceasta serie – ai imbinat informatiile aflate prin documentare cu impresii generate de experienta personala! Te felicit, draga Maria! 🙂

    Muuulti pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Multumesc , Ilda! Ecat ia am facut: m-am gandit ca sa vin si sa va expun doar cateva informatii generala ar fi plictisitor asadar avem nevoie de o nota personala. De unde sa o iau mai rapid decat din propria experienta?

      Pup:*

  5. Pingback: Review unt de corp cu migdale Delly Savon | blogul pandorei

Leave a Reply

