TAG Beauty Bloggers Resolutions

Buna, dragilor!

Probabil multe dintre voi ati vazut deja circuland acest tag, la fel ca si mine. Intrebarile imi placeau asadar am fost foarte bucuroasa sa vad ca Irina s-a gandit la mine si m-a nominalizat. Iti multumesc mult de tot, draga mea!

descărcare (1)

1. Care este postarea de care sunt cea mai mândră anul acesta?

In general sunt mandra de postarile mai recente, in care se vede si este notabila evolutia mea ca blogger. Pentru ca trebuie sa aleg, ma opresc asupra  postarilor din seria de ingrijire pe timpul iernii (buze, ten, maini, par, corp) . Sunt postari la care am muncit mult si reactiile voastre au fost pe masura.

2. Care este postarea de care sunt cel mai puțin mândră anul acesta?

Recunosc, sunt cateva postari la inceputul blogului in care am niste poze slabe calitativ (din cauza aparatului pe care il foloseaam atunci), insa mi le asum chiar si pe acelea.  Inca invat sa fac poze cat mai reusit si lucrez la perfectionarea stilului in care scriu. Pana la urma, nimeni nu s-a nascut invatat, nu?

3. Cum pot deveni un blogger de beauty mai bun?

O sa imi pun aceasta intrebare si o sa raspund pentru mine. Trebuie sa imi diversific subiectele, pentru ca a face review-uri nu este suficient pentru un blog de beauty si deja lucrez la asta.  Mai trebuie sa identific si preferintele cititoarelor si sa ma mulez pe acestea atat cat pot.

4. Unde simt că nu pot avansa?

Nu simt deloc acest lucru .  Sunt convinsa ca atat timp cat imi doresc sa fac ceva, sa invat si muncesc, o sa obtin acel lucru. Asta nu este valabil doar pentru blog ci si in viata particulara. Daca la inceput mi-as fi spus ca nu pot face mai mult decat cateva review-uri , nu as  mai fost azi in fata voastra cu acesta postare.

 6. Ce lecții am învățat din blogging?

Am invatat ca si in spatele celorlalte bloguri sunt tot oameni. Oamnei frumosi, cu care poti lega relatii si pe care te poti baza, in fata carora poti sa iti deschizi sufletul.  La fel ca la facultate, ca la job si aici vorbim tot despre un colectiv . Ar mai fi ceva, insa nu pot spune ca am invatat ci ca blogging-ul mi-a reamintit ca nu ii poti multumi pe toti nicioadata.

7. Când am fost cea mai creativă/inspirată?

Am observat ca inspiratia pentru postari noi imi vine cand sunt relaxata, cand nu simt presiunea timpului, de exemplu cand fac cate o baie lungaaa, sau seara inainte sa adorm.

8. Ce proiecte am dus la final?

Nu am dus la final niciun proiect pentru ca inca sunt destul de noua in lumea acesta. Pe viitor sunt convinsa ca o sa am o multime de proiecte cu care sa ma “laud”.

9. Cum/De ce am procrastinat?

De ce am procrastinat e clar: din lipsa timpului. In ultimele cateva luni nu am mai reusit sa citesc atat de mult cum o faceam inainte si in niciun caz atat de mult cat mi-as fi dorit. Vreau sa revin la bunele obiceiuri !

10. Cum pot să îmi restructurez timpul?

Cred ca in momentul de fata manageriez destul de bine timpul de care dispun si imbin cat de bine pot lucrurile serioase cu distractia si recreerea.

11. Am permis fricii de eșec să ia controlul asupra acțiunilor mele?

Uneori nu am fost total convinsa de succesul anumitor postari asa ca am amanat publicarea, le-am adus anumite modificari pana in momentul in care am fost convinsa ca m-am apropiat de ce imi propusesem cu ele.

12. Care sunt obiceiurile la care trebuie să renunț?

Am tendinta sa aman lucrurile (un bun exemplu este schimbarea de look a paginii de facebook a blogului) si mai grav e ca o fac pe perioade nedeterminate. As vrea sa ma dezobisnuiesc de asta.

13. Care sunt obiceiurile pe care trebuie să încep să le practic?

Trebuie sa incep sa imi aplic tratamente pe unghii, pentru ca s-au cam razvratit si isi fac de cap : se crapa, se rup si se exfoliaza. Si cititul- am o lista intreaga de carti care ma asteapta.

 

Va multumesc pentru ca ati avut rabdare sa cititi! Invat orice bloggerita care inca nu a facut tag-ul sa il preia, iar pe voi, cele care ma cititi sa raspundeti la una dintre ultimele intrebari, desigur, in sectiunea de comentarii.

 

Va pup :*

2 thoughts on “TAG Beauty Bloggers Resolutions

  1. Buna, Maria! 🙂
    Cu placere am citit raspunsurile tale si am admirat faptul ca gandesti pozitiv!
    Tare mult imi place tag-ul dat n pot promite ca il preiau avand in vedere ca urmeaza o perioada destul de lunga in care prioritatile mele vor tine de latura profesionala! Vrand-nevrand!

    Mi-era dor de tine!
    Pupicei, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Nu stiu cum se face, dar parca e o telepatie intre noi, caci si eu sunt acum intr-o perioada extrem de aglomerata. Iti multumesc mult de tot Ilda pentru ca esti prezenta mereu cu cate un gand bun.

      Te pup si te imbratisez :*

Leave a Reply

