Review lapte demachiant antirid Cosmetic Plant

Buna, dragilor!

Curatarea tenului este un pas important pentru fiecare dintre noi atat dimineata cat si seara peste care nu ne este permis sa sarim. Unul dintre produsele care ne vin in ajutor in procesul de curatare este demachiantul.

Pe piata gasim acum demachiante intr-o multime de forme : lapte, lichid, crema , gel, ba chiar demachiant solid si doar de noi depinde sa gasim acea varinta care sa se potriveasca tenului nostru. Atentie: demachirea ochilor este indicat sa se faca cu un demachiant special formlat pentru acea zona sensibila, nu cu cel pe care il folosim si pentru ten. Dar, despre asta, vom vorbi intr-o postare separata.

watermarked-20140113_172301

Informatii generale

Dupa cum vedeti si in fotografie, acest demachiant este sub forma de lapte  iar varianta pe care o am eu este pentru ten normal sau mixt. Uitandu-ma pe site am vazut o singura varianta pentru toate tipurile de ten.  Ambalajul, cu toate ca nu are pompita este mai usor de folosit decat in cazul altor produse pentru ca este destul de moale. In plus, avand capacul mare, il putem intoarce cu susul in jos cand mai avem doar putin produs. Toate informatiile , de la mod de utilizare pana la ingrediente se gasesc pe eticheta de pe spatele sticlutei.

Ce promite produsul

Cu formula sa lejeră, laptele demachiant antirid curăţă în profunzime tenul, îndepărtează delicat impurităţile, lăsând pielea curată şi catifelată. Coenzima Q10, extractul de ceai verde, vitamina E, uleiul de sâmburi de struguri prezente în preparat, formează un complex bio-activ cu puternic efect antirid, având rol antioxidant şi de protecţie a pielii împotriva radicalilor liberi.

Cu alte cuvinte , avem in fata un produs care promite nu doar o curatare eficienta si blanda ci si efect antirid.

Cum l-am folosit

Se aplică dimineaţa şi seara pe faţă, gât şi decolteu, cu ajutorul unui disc demachiant. Operaţia se repetă până când tenul rămâne curat.

Desigur, toate stim cum se foloseste un demachiant, insa tin neaparat sa punctez din nou faptul ca si rutina de dimineata se incepe tot cu demachiere. Cu toate ca pe ten nu mai exista machiaj, exista o multime de alte impuritati.

Ce mi-a placut la acest produs

Cel mai mult mi-a placut faptul ca nu mi-a agresat deloc tenul . Eu nici nu prea am avut probleme cu produse care sa imi provoace usturimi ori roseata, insa am intalnit produse care imi uscau fata. Ei  bine, dupa ce aplicam acest demachaint nu ma strangea pielea si nici nu se formau acele cojite inestetice.

Textura este intr-adevaru una usoara , catifelata si deloc uleioasa ; era chiar o placere sa o simt pe ten. Dupa ce terminam cu demachierea, produsul se clatea usor , fara sa fie nevoie sa insist.

watermarked-20140113_172357

 

Chiar si pentru miros primeste o bila alba de la mine: este fresh, oarecum aduce a plante, fapt care isi gaseste justificarea in extractul de ceai verde si chiar persista un pic pe ten.

Lista cu ingrediente pare in regula si cu toate ca o sa gasim pe acolo si parfum, acesta este pe ultimul loc in lista, deci in cantitate foarte mica: “Aqua, Glycerin, Sodium polyacrylate, Hydrogenated polydecene, Trideceth-6, Caprylic/Capric triglyceride, Isopropyl myristate, Trideceth-9, PEG-5 Ethylhexanoate, Propylene glycol, Vitis Vinifera seed oil, Dimethicone, Squalane,Ubiquinone, Tocopheryl acetate, Camellia Sinensis leaf extract, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Methylparaben, BHA, Butylphenyl methylpropional, Alpha-isomethyl ionone, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Parfum“.

Per total mi s-a parut interesant sa gasesc atat de multe ingrediente benefice tenului intr-un produs care are ca scop de baza doar sa curete. De exemplu, ceaiul verde ajuta la eliminarea cearcanelor in timp ce coenzima Q10 proteajeaza celulele si intarzie degradarea acestora. Jos palaria pentru ingredientele acestea!

Ce nu mi-a placut la acest produs

Din pacate , trebuie sa punctez un minus, insa este unul mic, o sa explic de ce.

Nu simt ca indeparteaza absolut orice urma de machiaj, dar nici nu cred ca exista un demachiant care sa faca acest lucru. Tocmai de aceea, dupa ce il folosesc , imi spal fata si cu un gel . As face asta oricum, asa ca nu ma deranjeaza in mod deosebit.

Mi se pare si ca este nevoie de un pic mai mult produs pentru ca imediat ce il pun pe ten pare ca se absoarbe.

De unde il pot cumpara?

Eu am primit demachiantul intr-un goodie bag.  Nu m-am uitat in mod special (am uitat-imi cer scuze) dar cred ca se gaseste si in hypemarketuri. In orice caz, il gasiti si pe site-ul celor de la Cosmetic Plant, la pretul de 12.4 lei/ 200 ml.

Concluzii

Asa cum am spus, imi plac mult de tot ingredientele pe care le contine si imi place ca ma ajuta sa lupt contra pielii uscate cu care am cateva mici probleme. Punand aceste lucruri in balans cu faptul ca singur nu elimina chiar tot machiajul, insa cu tinit ajutor e perfect,  pot spune sincer ca il voi mai cumpara.

Voi l-ati incercat? Dar  alte produse Cosmetic Plant? Ce imi puteti spune despre ele?

 

Va pup:*

 

 

17 thoughts on “Review lapte demachiant antirid Cosmetic Plant

  1. Da, eu am fost norocoasa si am castigat de la ei un giveaway maare. Sunt incantata de lotiunea tonica si de gelul antiacnee, dar si de demachiantul, tonicul si crema lor de zi cu musetel. AU produse bune si accesibile.

    • Da? Ia uite ce pont bun mi-ai dat , pentru ca eu sunt acum in cautare de o lotiune tonica buna si as vrea ceva care sa aiba o lista de ingrediente cat mai buna.

      Pupicei,
      Maria:*

  2. Nu am incercat Cosmetic Plant pana acum desi mereu am vrut sa pun mana macar pe un produs de la ei, dar mereu a intervenit altceva si mi-am indreptat banii spre altceva. Dar clar nu ar trebui sa mai ratez vreun produs pentru am auzit doar laude 🙂

  3. Util review-ul tau!
    Nu am incercat acest lapte demachiant insa ma inteleg bine de tot cu sampoanele lor; imi amintesc ca am avut si un lapte de corp ce mi-a placut (mie, “marea aplicatoare” de astfel de lotiuni)! In schimb, crema contur ochi are o formula ce dauneaza pielii mele, am concluzionat ca sunt alergica la unul dintre ingrediente!

    Intr-o vreme, nu se mai putea comanda pe site-ul lor, nu stiu ce probleme erau; ma bucur daca au revenit!

    Te pup cu drag, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Asta a fost primul meu produs de la ei si uite ca am inceput bine ” relatia” . O sa ma interesez de gama de sampoane, pentru ca ( din nou!) caut un sampon nou.

      Te pup :*

  4. Salut.
    Eu am folosit multe produse de la Cosmetic Plant. Printre preferatele mele sunt: crema de zi cu musetel, cremele si lotiunile antiacneice (in special cea cu brusture), cremele anticelulitice (cea cu galbenele e preferata mea), balsamul d epar, cremele de protectie solara si mai toate sampoanele (cel cu aloe si cel cu musetel sunt mai pe placul parului meu).
    Spunea cineva mai sus ca nu a reusit sa comande de pe site-ul lor. E posibil sa fie in vacanjta (mai ales de sarbatori) si atunci nu se poate face comanda pe site. Candva era si posibilitatea sa nu platesti transportul, daca ai minim 6 produse comandate. Acum nu stiu daca mai e valabil.
    Ma scuzati ca vorbesc atat de mult, dar e una din firmele mele de suflet!

  5. Pingback: Produse consumate (februarie 2013) | blogul pandorei

    • Eu vazusem demachiant solid doar la Lush, dar nu am apucat sa il incerc. Acum ca s-a inchis, nu stiu unde as mai putea gasi, caci si eu am ramas cu o curiozitate :))

Leave a Reply

