Paleta Sleek Oh So Special !

Buna, dragilor!

Am promis pe Facebook ca azi voi face o postare cum nu am mai facut . Despre ce este vorba? Pana acum am evitat sa vorbesc foarte mult despre make-up si asta nu pentru ca nu m-as machia ci pentru ca nu o fac la un nivel profi .  Pe de alta parte, aveam impresia ca ma plafonez singura , ca imi impuneam limite -pana la urma de ce sa nu imi scriu parerea daca am intalnit un produs care merita?

Acest produs care sa merite toata atentia mea si a vostra s-a lasat destul de mult asteptat, cu toate ca internetul este plin de pareri pozitive la adresa sa. Este vorba despre una dintre paletele Sleek, mai precis paleta Oh So Special! .  Si credeti-ma pe cuvant ca este speciala!

watermarked-20140116_110305

 

Citisem deja destul de multe despre paletele Sleek asadar stiam ca toate au culori pigmentate, care rezista mult, ca au atat nunate mate cat si sidefate , asadar singura problema care se punea era pe care sa o aleg. Dupa ce m-am tot gandit si razgandit am ajuns la concluzia ca cele mai folosite culori , in cazul meu, sunt cele nude, nuantele de bej, de roz si peachurile. Oh So Special ! A fost paleta care continea cele mai multe dintre preferatele mele, ba chiar si cateva in plus.

Dupa cum vedeti, paleta contine 12 “pastilute” asezate pe 2 randuri , un aplicator cu buretei si o oglinda(nici nu va zic cat ma bucur ca are oglinda. Cutiuta in sine este neagra mata , pare destul de rezistenta si este subtirica, asadar , daca obisnuiti sa aveti si cate un fard in geanta , este perfecta.

Dintre cele 12 nuante , 7 sunt mate si 5 sunt sidefate . Yeeey, putem face si machiaje de zi si machiaje de seara.

Ribbet collage(poza imi apartine chiar daca nu are watermark-am vrut sa vedeti clar culorile)

Poza ma da de gol si va arata exact nuantele pe care le-am folosit cel mai des:

  • Bow – pe care o folosec pentru coltul interior sau chiar si singura cu o linie de creion , atunci cand sunt pe fuga
  • Gift Basket -pe care o folosesc ca nunata intermediara, in mijlocul pleoapei
  • The Mail – folosita tot ca nuanat intermediara
  • Celebrate –  o folosesc in coltul extern
  • Boxed – tot in coltul extern

Faptul ca pana acum m-am axat pe aceste nuante nu inseamna ca restul sunt mai putin frumoase, ci doar ca nu prea m-am imbracat cu ceva la care sa pot asorta rozurile. Vine si vremea lor.

Ca sa va conving cat de bine arata culorile, nu doar in pastilute ci chiar pe piele, v-am pregatit si swatch-uri.

Ribbet ollage(si acesta poza imi apartine)

Pozele sunt facute fara blitz, in lumina naturala.

Culorile mate pot si scoase mai bine in evidenta prin aplicarea unui primer pe pleoape, lucru pe care il si recomand. In acest fel , chiar daca culorile sunt rezistente, ele nu vor mai “migra” unele spre altele nici macar un pic si vor ramane acolo unde le-ati aplicat.

Dintre toate culorile, doar The Mail mi s-a parut un pic prafoasa.

Deoarece folosesc cam aceleasi culori, nu am nevoie de prea multe instrumente de aplicat fardul, asadar , aplicatorul paletutei imi este de mare ajutor si chiar isi face treaba cum trebuie.

Paleta se gaseste pe makeup-shop.ro si costa aproximativ 46 lei.  Pretul este de nerefuzat , dupa parerea mea!

Daca mi-as mai cumpara si alte palete Sleek? DA si o spun tare si raspicat! Am mai ochit deja una care are doar culori mate-mai trebuie sa gasesc ocazia ca sa mi-o fac cadou.

Sunt curioasa care sunt culorile vostre preferate din aceasta paleta si daca voi aveti aveti produse Sleek?

Va pup :*

 

 

8 thoughts on “Paleta Sleek Oh So Special !

  1. Si eu am aceasta paleta si mai si The Original si ar mai trebui sa vina si Dark Mattes candva. Imi plac paletele Sleek. Din paleta Oh So Special preferatele mele sunt Bow, Ribbon, Pamper, Gift Basket si Boxed, acestea sunt pe terminate 😀

  2. Abia aştept să-mi iau şi eu această paletuţă. Ce-i drept, aştept să mai consum din ce am acum, după care să mă răsfăţ cu adevărat ♥. Toate nuanţele ei mă încântă, dar Organza şi Gateau sunt preferatele mele ♥♥.
    Să te bucuri de ea! 🙂

  3. Pffooaaaii, Organza si Celebrate m-au cucerit (cu toate ca, de regula, prefer fardurile mate)!
    Intreaga paleta e foarte frumoasa, au ceva suav si delicat nuantele!
    Sa o folosesti cu mare placere, draga mea!

    Stiu la care dintre palete iti mai este gandul, n-am uitat! 😉

    Te pupacesc, Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Ohh, da, tot la ea am ramas cu gandul! Vine ea martie, luna femeii, prilej numai bun sa imi fac un mic cadou . Pana la urma, un cadou acolo, asa, nu a facut rau niciodata :))

      Pup:*

  4. Pingback: Favoritele lunii februarie (2014) | blogul pandorei

  5. Pingback: blogul pandorei

  6. Pingback: Make-up Fest 2014 | blogul pandorei

Leave a Reply

