Noul CC Cream de la Elmiplant

Buna, dragilor!

Este posibil ca unele dintre voi sa fi vazut deja pe rafturile magazinelor noile CC Cream-uri de de Elmiplant . Poate ca cele care ati avut pana acum doar experiente placute cu acesta firma , asa cum am eu , ati si achizitionat unul dintre aceste produse.

Spun “noul” pentru ca , desi a fost lansat acum cateva luni bune, pentru mine este o noutate deoarece nu am avut inca ocazia sa il incerc.

Azi, va aduc in prim plan cateva informatii suplimentare, foarte utile , atat pentru cele care deja si-au achizitionat nou lansatul produs, cat si pentru cele care mai stau in dubii. Sigur o sa va conving! 🙂

Gamele elmiplant SKIN MOISTURE și SKIN REPAIR s-au extins, lansând cremele Colour Correction (CC). Acestea reprezintă noua generație de creme BB (Blemish Balm), „copiii-minune” din lumea beauty. Cu proprietăți „all-in-one”, CC Cream oferă hidratare, acoperire, corectarea nuanței tenului, iluminare și protecție împotriva razelor ultraviolete, în timp ce reduce liniile fine şi dimensiunea porilor.

 Îmbogățite cu pigmenți minerali și ingrediente active 100% naturale, și potrivite pentru toate tipurile de ten, cremele CC de la elmiplant conferă pielii un aspect lipsit de imperfecțiuni. Textura lejeră asigură o absorbție ușoară, oferind instant tenului un ton natural şi senzaţia de catifelare. Indiferent de tipul de cremă CC Cream ales, acestea se demachiază extrem de uşor.

In primul rand , este important sa mentionez ca vorbim despre 2 produse, care au la baza acelasi efect , insa sunt destinate unor tipuri diferite de ten: SKIN MOISTURE Colour Correction Cream-varianta pentru tenul tanar si SKIN REPAIR Colour Correction Cream –varianta destinata tenului matur.

  • Elmiplant SKIN MOISTURE Colour Correction Cream

Acesta se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 20 si 35 de ani si este disponibil in 2 nuante : deschis si mediu.

Ca orice CC Cream acopera imperfectiunile, uniformizeaza si lumineaza tenul, insa totul intr-un mod foarte natural. Mai mult, datorita texturii sale lejere patrunde rapid in piele mentinand o acoperire optima.

Ce este insa special la acest produs este faptul ca pe langa beneficiile de ordin estetic , el si hidrateaza tenul pana la 24  de ore datorită extractului de gutuie 100% natural și a HYDRO-NUTRIENT 24H. Daca va mai spun ca are si SPF 20 protejand impotriva razelor ultraviolete si a imbatranirii premature deja e perfect!

Pretul sau este de 18 lei.

Elmiplant_CC_Light_wow

  • Elmiplant SKIN REPAIR Colour Correction Cream

Este o crema anti-imbatranire multiefect, recomandata femeilor cu varsate cuprinse intre 45 si 55 ani.

La fel ca si varianta anterioara, uniformizeaza nuanta pielii, acopera imperfectiunile, confera luminozitate.

Cel mai important , insa, este faptul ca regenerează pielea, stimulându-i metabolismul, datorită extractului de caviar 100% natural. Astfel, datorită conținutului său în Ceramide, ce corectează și repară stratul lipidic protector al pielii, ajutând la recăpătarea elasticității și a fermității. După numai 4 săptămâni, adâncimea ridurilor este vizibil diminuată, în timp ce numărul ridurilor este redus. Suna bine, nu?

Si acest CC Cream hidrateaza si are SPF 20.

Pretul este de 29 lei.

Elmiplant_SR_CC_wow

Cele 2 CC Cream-uri nu cintin nici parabeni , nici parafine, bazandu-se pe ingrediente naturale, ca de altfel toate produsele Elmiplant. Apropo, acesta este unul dintre marile motive pentru care eu ma impac bine cu aceasta marca.

Eu una m-am convins: trebuie sa am un CC Cream in varinata Skin Moisture cat mai repede ! Dar voi, ce parere aveti? Ati incercat?

Va pup !

10 thoughts on “Noul CC Cream de la Elmiplant

  1. Am avut mostra cu acest CC Cream si mi-a placut mult la prima impresie dar inca mai am de terminat altele dar dupa ce mai termin ce am, il voi adauga in cosul de cumparaturi, macar un produs sa termin 😀

    • Eu sunt exact in situatia opusa: mi se pare ca mi se termina toate si nu stiu ce sa imi cumpar mai intai : CC Cream , sau fond de ten, sau blush sau primer …ahhh, numai banuti sa fie !

      Te pupici ,
      Maria:*

  2. Eu folosesc Elmiplant Skin Moisture CC Cream cam de 1 luna si sunt multumita. Hidrateaza bine si este foarte bun pentru un machiaj usor de zi, mai ales daca dimineata nu prea ai mult timp la dispozitie sa te pregatesti. Avand tenul mixt eu trebuie neaparat sa aplic si pudra, pentru ca am observat ca imi luceste tenul. Dar pe mine nu ma deranjeaza ca trebuie sa folosesc pudra, abia sunt imperfectiunile acoperite mai bine si CC cream-ul rezista mai mult. Pentru 18 lei, mi se pare o investiție bună. 😉

    • Si eu aplic mereu pudra , indiferent daca folosesc fond de ten, BB Cream sau CC Cream.
      Eu am tenul usor uscat , deci , din cate inteleg de le tine o sa ma impac bine cu acest CC Cream.

      Pupici,
      Maria:*

  3. Aahh, imi amintesc de aroma minunata a cremei hidratante de la Elmiplant cu extract de gutuie; ma intelegeam bine cu ea!
    Am conchis ca mie imi trebuie varianta destinata tenului matur pana am citit targetul de varsta al acesteia; eu unde ma incadrez, eu cu cine votez??? 🙂
    Faptul ca are si SPF 20 ma determina sa doresc sa o incerc!

    Multumim mult pentru prezentare, Maria draga!
    Te imbratisez!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Ilda, cum adica? Tu votezi cu tineretul, ca de acolo faci parte ! 😀
      Si mie imi place mult ca are SPF mai mare . De exemplu, cel de la Max Factor pe care il folosesc acum are doar 10 , ceea ce e putin.

      Si eu te imbratisez !

      • Pai io’s tineret de aproape 38 de ani! :)) N-am nici pana in 35, nici minim 45! Daca n-oi avea voie in aceasta etapa a vietii ?! Imi arde de shaga, ai intuit! :)))
        Multi pupici, draga mea!

  4. Eu folosesc BB Cream de la Garnier si sunt multumita dar mai convins sa incerc CC cream de la Elmiplant mai ales ca e o marca in care am incredere iar pretul e mai mult decat ok.

Leave a Reply

