Inspirational Sunday (26)

Buna!

A trecut inca o saptamana -grea pentru mine, dar sper ca mai usoara si frumoasa pentru voi. Mai am de trecut prin inca 2 astfel de saptamani dupa care totul va intra pe fagasul normal. Asa cum am spus si pe Facebook, fiecare dintre noi are prioritati iar timpul este o resursa limitata, la fel ca si energia.

Sincer, abia astept sa ma pot trezi din nou atunci cand ma simt odihnita, nu cand suna ceasul, sa stau sub paturica si sa citesc, sa am timp sa savurez o ciocolata calda in varful patului sau sa beau un vin fiert cu prietenii. Ahh, da , si sa am timp sa mnanc mai sanatos, nu sa infulec cate o prostioara pe fuga.

Pentru azi nu am ales nicio tema in mod special, ci vreau doar sa va bucur sufletul cu un citat frumos, cateva poze deosebite si cu o melodie care mi-a intrat in cap si refuza sa mai iasa.

“Cand iti doresti ceva cu adevarat, tot universul conspira pentru indeplinirea visului tau.”

Paulo Coelho (scriitor brazilian)

large (1)

large (2)

largeSURSA FOTO

Va doresc o saptamana plina de intamplari frumoase ! Va pup :*

11 thoughts on “Inspirational Sunday (26)

    • Nu-i asa? Daca as avea si eu un dulap atat de dragut si mare in care sa imi tin absolut toate nebuniile de beauty cred ca si eu l-as mentine curat si ordonat.

      Pupici :*

    • Daca as putea, macar la 2 saptamani , as mi-as petrece duminicile. Sambetele nu, mereu am spus ca sambetele sunt zile potrivite pentru iesiri, pentru distractii, pentru socializare, nu pentru leneveala.

      Pupicei,
      Maria :*

  1. Mariuca, saptamana mea a fost mai mult decat naucitoare! Si mai urmeaza vreo cateva la fel; cateva care ar putea sa se multiplice! Rezultatul s-a vazut si pe blog: activitate ioc! 😦

    M-a mai incurajat postarea ta, mi-a dat tonus!
    Pup, cu mult drag!
    Sa ai zile bune si oameni draguti in jur!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

