Inspirational Sunday (27)

Buna!

Ieri a fost prima zi in care am simtit ca este iarna, si nu primavara. Sincer nu stiu daca imi place sau nu, pur si simplu pentru ca relatia mea cu iarna este de genul love-hate. Imi place sa privesc zapada cu o cana de ceai cald si o carte buna langa mine, imi place sa ma joc un pic in zapada si apoi sa ma arunc direct intr-o cada cu apa fierbinte, imi place senzatia de nas inghetat, daaar (exista desigur si un “dar”) urasc aglomeratia nebuna din Bucuresti cand ninge si nici cu mocirla care se face la topirea zapezii nu ma inteleg bine.

Una peste alta, fie ca imi place fie ca nu trebuie sa accept vremea , pentru ca asta este cursul naturii si sa ma bucur cat de mult pot de ea. Tocmai de aceea planuiesc o mica escapada la munte pentru luna februarie. Sa vedem ce iese ! 🙂

Va doresc o seara cat mai frumoasa, un inceput de saptamana usor si nu uitati sa va bucurati de fiecare clipa!

“Nu e nimic mai interesant decat sa te intorci intr-un loc care a ramas neschimbat ca sa iti dai seama cat de mult te-ai schimbat tu.”

Nelson Mandela

large (2)

SURSA

3 thoughts on “Inspirational Sunday (27)

  1. De suflet! Aşa am simţit această postare, inclusiv melodia, dar şi citatul cu totul special ♥.
    Îţi doresc să te bucuri de-o nouă săptămână frumoasă şi împlinită în evenimente dragi ♥.

  2. Ca si Ruxi, nici eu nu stiam melodia si ma bucur mult ca acum s-a schimbat asta! Si Alex s-a bucurat de ea, a ramas fredonand-o… 😀
    Cam aceeasi este si relatia mea cu iarna si zapada, dar zau ca maine depasesc limita de confort si ies sa dau piept cu zapada, cu nametii!
    Cata profunzime in vorbele lui Mandela!!!

    Te imbratisez, Maria!
    Ilda
    lavender thoughts

Leave a Reply

