NOTD : Silent Night – Farmec

Buna , dragilor!

Din cauza perioadei aglomerate prin care trec, unghiutele si ingrijirea lor au trecut il ultimul timp intr-un plan secund. Sa nu va imaginati ca umblam cu unghiile netaiate sau murdare , ci pur si simplu nu am mai avut timp sa le ojez si sa imi aranjez cuticulele. Asta pana la finalul saptamanii trecute cand am zis ca nu se mai poate si chit ca ma culc cu o ora mai tarziu, tot le fac frumoase. Zis si facut!

Asadar, azi va voi arata ce am purtat pe unghii in ultimele 4 zile .

Este vorba despre o oja Farmec , mai exact oja Silent Night din colectia de iarna.  Cu toate ca produse Farmec am tot folosit de-a lungul timpului, nu am avut ocazia sa incerc ojele, asa ca eram foarte curioasa sa vad ce pot.

watermarked-20140128_095724

Voi fi sincera si va voi spune ca mi-am ales acesta nuanta crezand ca este un albastru simplu, fara particule stralucitoare. Cel putin  in pozele de pe site asa parea. In realitate este undeva la limita dintre albastru si indigo si are particule foarte -foarte fine de sclipici. Cu toate acestea , tot mi-a placut si mi s-a parut potrivita pentru vremea de acum.

watermarked-20140128_095735

Eu am aplicat-o in 3 straturi , deoarece este un pic mai lichida decat alte oje pe care le am si in consecinta dupa 2 aplicari nu era inca opaca. Faptul ca a trebuit sa aplic 3 straturi nu m-a deranjat, insa ma temeam ca va trebui sa astept foarte mult pana se vor usca. Nu a fost cazul: am dat un puf de spray de uscare rapida si dupa ce am asteptat inca putin m-am putut culca linistita.

watermarked-20140130_134027

 

Dupa 4 zile oja arata ca in poza de mai sus. Eu zic ca este foarte bine, nu s-a ciobit si inca o mai pot purta pe unghiute.

Pentru aproximativ 4.5 lei cat costa aceasta oja pe site-ul Farmec sunt mai mult decat multumita si nu mi-as putea dori mai mult de la ea.

Daca doriti sa fiti la curent cu promotiile si cu noutatile Farmec puteti arunca un ochi pe pagina lor de facebook.

Voi aveti oje Farmec? Ce experiente ati avut cu ele?

 

6 thoughts on “NOTD : Silent Night – Farmec

  1. Am cateva oje Farmec, sunt multumita de ele; nu am nimic din aceasta noua gama…
    Excelent arata unghiutele tale, nuanta de albastru e minunata!

    Pupicei, Maria!
    Ilda
    Lavender thoughts

  2. Pingback: Favoritele lunii ianuarie (2014) | blogul pandorei

  3. Am multe oje Farmec si-mi plac. Eu oricum nu-s pretentioasa cand vine vorba de rezistenta lor ca nu-mi place sa am aceeasi culoare pe unghii doua zile consecutiv si ma intereseaza mai mult culoarea in sine, luciul, usurinta cu care se aplica. Farmec sunt bune si pretul este avantajos.

    • Eu nu am atat de mult oja marca Farmec, iar in ceea ce priveste rezistenta, ideal , in cazul meu, ar fi sa fie de 3-4 zile. Cam la atata timp imi schimb culoarea.

      Pup,
      Maria:*

Leave a Reply

