Favoritele lunii ianuarie (2014)

Buna, dragilor!

Chiar in timp ce scriam titlul era cat pe ce sa o comit sa il loc de 2014 sa scriu 2013. Ce-i drept e ca inca nu m-am obisnuit  cu gandul ca deja suntem in luna februarie; ianuarie pur si simplu a zburat si cat cate am vazut , nu doar pentru mine.

Daaar, sa trecem la treaba si sa vedem ce produse m-au surprins intr-un mod placut , desigur, luna trecuta si mai ales de ce.

watermarked-20140203_152043

 

  • Gel de dus Rose Jam – Lush

In general despre gelurile de dus nu se pot spune prea multe , pentru ca mai toate sunt la fel, diferenta facandu-se mai ales prin miros.  Si da, la capitolul miros, acest gel de dus sta foooarte bine.  Predomina trandafirul , urmat de lamaie. Pe lista de ingrediente am vazut ca ar fi si ceva fructe uscate , dar pe acelea eu nu le-am perceput. Cred ca imi place atat de mult pentru ca eu nu suport mirosul de trandafiri si a fost o mare surpriza sa nu stranb din nas cand l-am “adulmecat” pentru prima data. Daca treceti pe langa un magazin Lush, mirositi-l neaparat!

  • Demachiant bifazic pentru ochi – Balea

Acest demachiant nu este o noutate , l-am mai avut acum ceva timp , dar din dorianta de a incerca mereu ceva nou am cam uitat de el. Asta pana cand am intrat prin DM, l-am vazut si mi-am amintit cat de mult imi place . Cred ca asta este a 3 sticluta , performanta pe care nu a mai reusit-o niciun demachiant. Puteti citi un review complet AICI .

  • Unt de corp cu migdale – Delly Savon

Tocmai ce am dedicat un articol intreg acestui produs fiindca am remarcat rezultate bune: hidratare, catifelare, de miros nici nu mai zic. V-am mai spus ca iubesc esentele de vanilie? Daca aruncam un ochi si pe lista de ingrediente si vedem ca toate sunt cat de naturale se poate deja avem un produs perfect destinat ingrijirii corpului. Mai multe informatii despre acest unt de corp puteti gasi AICI.

  • Oja Silent Night – Farmec

Movulia a intrat recent in mini-colectia mea de oje, dar s-a facut deja remarcata in ochii mei si nu doar prin culoarea interesanta ci si prin rezistenta sa foarte buna. Pe unghii am purtat-o 5 zile si daca nu as fi fost nevoita sa curat ceva zau ca ar mai fi rezistat inca un pic. In plus, are un pret foarte bun. Va invit sa aruncati un ochi si pe ultimul NOTD ,in care ea este vedeta. , asta daca nu ati facut-o deja.

  • Mascara Volume Million Lashes – L’Oreal

Folosesc aceasta mascara din decembrie. La inceput nu m-a convins, parca nu simteam ca suntem facute una pentru cealalte, dar pe parcursul lunii ianuarie am inceput sa ne imprietenim . Alungeste genele, dar nu ofera prea mult volum, poate de aici usoara reticenta de la inceput. Aplicata in 2 straturi , cu miscari in zig-zag a facut totusi treaba buna si pana la urma am ajuns sa o folosesc zi de zi .

  • Pudra – Deborah

Citisem cateva pareri bune despre acesta pudra dar ocazia sa o incerc si eu a venit abia prin toamna, odata cu intalnirea organizata de Adina. Din fericire am gasit in punguta exact nuanta potrivita tenului meu. Imi place la ea ca nu incarca , nici aplicata cu buretel, nici aplicata cu pensula si in cazul meu, tine destul de bine sebumul sub control.

Acestea au fost produsele cele mai noi de care am “abuzat” in ianuarie iar in rest trag tare sa consum din cele mai vechi pentru ca asa cum am mai spus am un mic wishlist si doresc sa fac loc prin dulapuri. Daca doriti sa cititi un review complet la unul dintre produse va rog sa ma anuntati si promit ca va voi respecta dorinta.

Pana una-alta va invit sa imi spuneti care este produsul lunii ianuarie, in topul vostru.

Va pup :*

19 thoughts on “Favoritele lunii ianuarie (2014)

  1. Şi eu am avut mascara Volume Million de la L’Oreal, mi-a plăcut, dar nimic mai mult. Nu atât de mult încât să-l şi recumpăr 🙂
    În schimb, The Rocket by Maybelline, ambele variante, normal şi waterproof sunt de excepţie! ♥
    Dacă ar fi să aleg un produs preferat al lunii ianuarie, aleg La vie est belle, crema de corp de la Lancome ♥.

    • Da, exact asa simt si eu ! Dar pana la urma pentru zi mi s-a parut destul de ok si daca tot am desfacut-o , trebuie sa o termin , asa ca cred ca si luna asta o sa o tot folosesc.

      Pupici,
      Maria:*

    • Eu chiar cred ca merita. Asa cum am zis nu incarca si se descurca bine cu sebumul. Dar, trebuie sa recunosc, eu nu am un ten gras, ci doar zona T mi se ingrasa un pic. Nu stiu cum s-ar descurca pe un ten diferit de al meu.

      Pupici,
      Maria:*

    • Ahh, gelul de dus chiar e un rasfat, mai ales pentru nasuc :)) Din pacate mie 30 de lei mi se pare un pic cam mult pentru un gel de dus . Noroc ca l-am gasit la 15 lei la reducerile de iarna.
      Vad ca untul de corp a trezit interesul multora :)) E o vedeta!

      Pup,
      Maria:*

  2. ma tenteaza untul de corp, mai ales ca este natural si asta ma face si mai mult sa-l testez! 🙂 gelul de dus nu l-am incercat, de fapt nu am incercat nici un produs Lush, dar mi-as dori foarte mult.. niciodata nu e prea tarziu. eu am o problema cu gelurile de dus, cumpar foarte multe si apoi nu folosesc decat foarte putine dintre ele, celelalte expirand nefolosite chiar, iar acum am spus ca trebuie sa termin pe cele pe care le am si apoi sa-mi iau altele…sa vedem daca rezist!:))
    pupici:*

    • Merita din cand in cand sa ne rasfatam cu cate un produs Lush, cu toate ca sunt scumpute. Da, niciodata nu e prea tarziu si atunci cand o sa ai ocazia eu iti recomand si sapunurile lor (chiar hidrateaza).
      Mie nu prea mi se intampla sa strang multe geluri de dus, ba chiar m-am trezit de cateva ori ca am ramas fara :))

      Pup,
      Maria :*

  3. Offf, Rose Jam-ul acela parca imi tot iese in cale, nu stiu ce are de gand cu mine! :))
    Mi-e greu sa stabilesc un singur favorit pentru ianuarie, poate ca ai vazut (in postarea mea cu acest subiect) din cate as avea de ales si… e greu! 😀

    Pupicei, draga mea Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  4. Pingback: Review mascara Volume Million Lashes – L’Oreal | blogul pandorei

Leave a Reply

