De Valentine’s Day se poarta Valentine by Melkior

Buna, dragilor!

Azi am avut ocazia sa particip la un eveniment foarte dragut si pe gustul meu : o lansare de oja.  Da…si nu orice oja, ci o oja speciala, de un rosu vibrant , numai buna de purtat cu ocazia zilei de 14 februarie.  Are aceasta oja si un nume, mai precis, Valentine si a fost creata de Melkior.

watermarked-20140208_115031

Mi-a placut tare mult atmosfera de la lansare : toata lumea a fost prietenoasa cu noi, ne-au primit cu bratele deschise, fetele de la standuri ne-au stat la dispozitie cu o multime de informatii despre fiecare dintre produse, ba chiar am fost incurajate sa lasam un mesaj de dragoste pe un panou special amenajat.  Ce a fost foarte interesant a fost faptul ca pentru a scrie mesajele ne-au fost puse la dispozitie nu markere sau pixuri ,asa cum ati putea crede, ci rujuri, creioane de ochi , creioane de buze si oja.

watermarked-20140208_114622

 

Dupa ce dragoastea a fost declarata, am fost invitate la o mini-sesiune de rasfat ce a constat in sedinte de manichiura si sedinte de machiaj, Pentru acestea Vera(unghiute) si Teodor Varban(make-up artist) merita o multime de multumiri. Eu am ales sa imi aranjez manichiura si am optat pentru vedeta zilei, pentru Valentine.

Sa nu credeti insa ca doar rosu se gaseste pe standurile Melkior. Am vazut o selectie foarte variata de culori, printre care am zarit si o nuanta  de lila, potrivita  pentru primavara. Sincer, mi-a cam ramas gandul la ea si la un albastru electric. 

watermarked-20140208_115108

 

Probabil ca multe dintre voi stiti ca Melkior este brand-ul Andreei Esca, asadar, a fost si ea prezenta la lansare. Stiu ca in spatele micului ecran pare serioasa, dar azi am vazut o Andreea zambitoare , joviala, ce transmitea energie pozitiva. 

Andreea a fost atat de amabila incat mi-a raspuns la cateva intrebari, astfel incat am aflat lucruri despre ea pe care sunt gata sa le impartasesc cu voi. De exemplu , ne-a spus ca in ciuda faptului ca machiajul pentru filmari este unul elaborat si de durata, machiajul ei de zi cu zi este unul lejer, limitat la strictul necesar. Dar ce inseamna strictul necesar pentru Andreea Esca? Ei bine, asa cum ea a spus, rimel si creion de ochi negru, ambele Melkior. Mai mult, Andreea obisnuieste sa se machieze in masina, din dorinta de a economisi timp.  Apropo, nu conduce ea, asa ca pentru siguranta voastra nu va recomand sa procedati la fel.  In materie de rujuri, am primit un sfat la care o sa ma gandesc si pe care voi incerca sa il implementez.  A spus ca mai ales pentru fetele tinere, rosul este cea mai potrivita culoare si ca rujul se numeste ruj ca sa fie rosu (fr. rouge) .

In incheiere va mai las cu 2 poze : una cu unghiile mele in care cred ca am reusit sa surprind destul de bine nuanta vedeta a zilei si una cu panoul care intre timp se umpluse. In coltul de sus puteti vedea si declaratia Adinei Meg, alaturi de care m-am simtit foarte bine iar in mijloc pe a Andreei.

watermarked-20140208_232505

 

watermarked-20140208_122941

 

~Aceste poze au fost facute de mine , iar lumina nu era tocmai buna, de aceea unele nu sunt prea clare. In curand le veti putea vedea pe cele oficiale pe Facebook. ~

12 thoughts on “De Valentine’s Day se poarta Valentine by Melkior

  1. Felicitari! Cred ca ai petrecut clipe minunate acolo!
    Am vrut sa vin si eu azi, dupa ce am vazut dimineata postarea ta pe FB, dar m-am luat cu treaba si am uitat 😦

  2. Aveai un zambet tare ghidus in poza de pe Fb! 🙂
    Imi place ideea acelui poster.
    In mod sigur a fost un eveniment foarte placut!

    Pupicei, Maria draga!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Aveam, aveam, ce-i drept! Ma bucuram ca in sfarsit o sa am si eu o manichiura frumoasa dupa ce toata luna ianuarie nu am avut aproape deloc timp sa ma ocup de unghii.
      Da, foarte interesant si dragut si panoul. Eu nu am stat pana la final, dar sunt convinsa ca au aparut si mai multe mesaje.

      Pupici :*

  3. Frumoase momente! Cât despre manichiură, impecabilă, iar nuanţa ojei, superbă! ♥
    Şi, coincidenţă plăcută, creionul meu preferat de ochi este de la Melkior, un negru puternic, rezistent, nu l-aş da pe nimic altceva! ♥

Leave a Reply

