Concurs de Martisor

Buna, dragilor!

V-am anuntat deja pe pagina de Facebook ca pregatesc cateva concursuri (da, da, nu doar unul!)  pentru voi, cele care ma urmariti cu drag, care imi sunteti alaturi si care ma faceti sa imi doresc sa continui mult timp de acum inainte cu blogul. Voi meritati sa va rasfatati, iar eu vin in ajutorul vostru cu un mic premiu parfumat, la fel ca primavara.

watermarked-pizap.com13930741146091

Nu acum mult timp va vorbisem despre pachetelele de primavara lansate de B.U. si va spuneam ca eu le consider niste cadouri foarte potrivite, exact pentru luna martie.

Pachetul pe care vi-l ofer contine o apa de toaleta(75 ml) si un spray de corp(125 ml) , ambele in arome lemnoase de mosc si ambra.

Pentru a putea castiga acest premiu trebuie sa urmati cativa pasi simpli:

  • sa dati like paginii de Facebook a blogului (click AICI)
  • sa dati share public acestei postari
  • sa ma urmariti fie prin email fie pe Bloglovin’ (click AICI sau click pe “Follow” din partea dreapta a blogului)
  • sa imi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa imi scrieti numele cu care ati dat like, link-ul de share si cu ce ma urmariti (mail sau nume Bloglovin’)

Concursul se va incheia pe 28.02, adica vineri, la ora 20:00. Se pot inscrie doar persoane cu adresa pe teritoriul tarii, iar premiul va fi expediat prin Posta Romana. Nu accept inscrierile multiple. Castigatorul va fi ales prin random.org

* Asa cum am tot promis, vor exista sanse in plus pe care le voi acorda la momentul extragerii fetelor care sunt active pe blog.*

Va doresc bafta tuturor!

LATER EDIT: Va multumesc tuturor pentru inscrieri! Numarul comentariului castigator a fost 7, asa cum a decis random.org.

nr

 

Iar numele aferent acestui comentariu este Janeta Janet.

nume

 

Felicitari! Astept sa ma contactezi fie printr-un mesaj pe Facebook, fie prin email, la adresa blogul_pandorei@yahoo.com pana duminica la ora 20. In cazul in care acest lucru nu se va intampla, voi face o alta extragere.

78 thoughts on “Concurs de Martisor

Leave a Reply

