Inspirational Sunday (28)

Buna!

Da, postez mai tarziu decat de obicei si nu, nu am nicio scuza; pur si simplu am lenevit toata ziua si pe seara am iesit la un ceai . M-am rezumat la atat pentru aceasta duminica si pun toata starea  mea molesita pe seama vremii, care azi a fost cam mohorata. Abia astept sa vina primavara in adevaratul sens al cuvantului si sa vad flori peste tot.

Una peste alta, am lenevit, dar bateriile incarcate tot nu le simt.  Mai pot  primi macar o zi de weekend? Am fost cuminte, merit!

Sper ca voi ati avut un weekend  mai interesant sau cel putin din care sa iesiti odihnite. Va doresc un inceput de saptamana usor si frumos, daca se poate si plin cu surprize placute! Va pup!

“Adevărata “măsură” a vieţii unui om nu se poate obţine decât prin “lipsa de măsură”, dorind “fără măsură”, îndrăznind “fără măsură”, iubind “fără măsură”. “

Octavian Paler

large (1)

SURSA

3 thoughts on “Inspirational Sunday (28)

  1. Weekend fara spor, fara chef, fara nicio finalitate am avut si eu! Si fara odihna! Nimic nu s-a legat! Sa speram ca nu se va repeta! 🙂
    Paler mi-a placut mereu…

    Sa ai zile bune si frumoase, draga mea Maria!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

Leave a Reply

