Review deodorant cu piatra de alaun

Buna, dragilor!

De-a lungul timpului, pe blogul meu , ati putut gasi review-uri la diferite marci de deodorante , eu fiind in permanenta cautare a unui deodorant care sa ma protejeze, care sa nu lase urme albe si care sa aiba si un miros placut. Imi gasisem un favorit, probabil cele care ma urmariti constant stiti despre ce vorbesc , dar acest lucru nu m-a oprit sa imi doresc sa incerc si eu deodorant cu piatra de alaun despre care auzisem vorbindu-se.

watermarked-20140222_144442

Informatii generale

Sincera sa fiu, nu stiam mai nimic despre piatra de alaun, decat ca este o alternativa natura a deo spray-urilor din comert. Asadar, am inceput sa caut informatii, sa ma documentez. Am aflat ca exista diferente majore intre piatra de alaun si orice altceva folosisem pana atunci. Poate cel mai important aspect este faptul ca deodorantul de alaun nu contine saruri de aluminiu , saruri banuite a fi unul dintre factorii care poate conduce la aparitia cancerului de san. In plus, nu contine nici coloranti, conservanti, aditivi, parabeni sau alcool.

Piatra de alaun este o sare, care se gaseste sub forma de cristal translucid, alb şi inodor. Deodorantul se prezinta pur si simplu sub forma unei pietre slefuite.

Ce promite produsul

“Piatra de alaun 100% naturala este aşadar utilizata:
• ca deodorant pentru ca regleaza transpiratia si lupta impotriva mirosurilor neplacute.
• ca after-shave: pentru a calma pielea
• pentru a preveni cresterea parului sub piele si a opri sangerările de la taieturi dupa ras sau epilat
• pentru a ingriji acneea
• pentru a calma iritatiile datorate de piscaturi de insecte.”

Se observa ca si beneficiile sunt sensibil mai multe decat cele aduse de un deodorant normal; la fel si intrebuintarile.

Cum il folosesc

Piatra de alaun se “activeaza” in momentul in care este uda. Atunci ea poate lasa pe piele o pelicula cu microparticule sarate. Puteti opta fie pentru a umezi direct piatra si apoi a o freca de zona axilei sau puteti freca piatra de axile imediat dupa ce ati iesit din baie, cand acestea sunt inca umede.  Se poate aplica de oricate ori dorim. Trebuie sa avem insa grija ca dupa folosire sa o stergem de apa, ca sa nu se consume inutil.

Ce mi-a placut la acest produs

Imi place , evident, faptul ca nu are niciun efect negativ asupra pielii , ci aduce doar beneficii, prin prisma faptului ca este un produs natural.

Poate ca inainte de orice, ar trebui sa va spun ca eu nu transpir excesiv, ci normal si nici nu am probleme cu mirosurile neplacute. La inceput mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc cu acest deodorant , pentru ca avem impresia ca nu am aplicat absolut nimic. De aici si teama ca pe parcursul zilei sigur voi transpira mult, ba chiar si ca mirosul isi va face aparitia.

Am fost surprinsa sa constat ca acest produs a anihilat orice miros, in ciuda faptului ca el nu are un parfum propriu. La finalul zilei, nici axilele si nici bluza nu aveau miros urat.

O bila alba primeste si pentru faptul ca este bland cu pielea, chiar si dupa epilare. L-am folosit imediat dupa epilarea cu ceara calda si nu am simtit deloc senzatie de usturime.

Se poate folosi chiar si cand purtam bluze inchise la culoare deoarece nu lasa urme albe.

watermarked-20140222_144558

 

Ambalajul simplist mi se pare foarte potrivit pentru acest tip de produs. Trebuie sa stiti ca o astfel de piatra, de 120 grame, precum a mea, poate fi folosita cam 12 luni, atat de greu se consuma.

Ce nu mi-a placut la acest produs

Un singur aspect m-a nemultumit, dar pun totul pe seama obisnuintei pe care am capatat-o fata de clasicele deodorante : in cazul pietrei de alaun nu am simtit deloc ca transpiratia este inhibata. Cu alte cuvinte, acest deodorant nu patrunde in pori  si nu blocheaza glandele sudoripare , ci pur si simplu lasa pielea sa transpire si sa respire in voie. Eu nu transpir prea mult, asa cum am spus, dar o persoana care are probleme cu transpiratia abundenta ar putea fi pusa in situatii neplacute , in public.

De unde se poate cumpara

Puteti gasi acest produs pe site-ul Organic Baby, un site ce comercializeaza doar produse bio sau naturale, prietenoase cu corpul nostru. Pretul este de 15 lei, pentru 120 grame. In conditiile in care cele 120 grame rezista cam 1 an, eu zic ca pretul este excelent. Indiferent de unde decideti sa achizitionati acest tip de piatra, aveti grija ca aceasta sa aiba ca unic ingredient Potasium Alaun si nu Aluminiu Alaun sau Ammonium Alaun. Primul este inofensiv, nu reactioneaza cu piele si nu patrunde in acea.  Cel de-al doilea patrunde in piele si inhiba glandele, iar cel de-al treilea nu este natural, ci obtinut industrial.

Concluzii

Personal, planuiesc ca macar o perioada( pana la vara) sa nu mai revin la deodorantul pe care il foloseam inainte si sa ma bucur de acest produs natural. Spun “macar o perioada” pentru ca imi este teama ca la vara , din cauza caldurii , sa nu pot face fata transpiratiei fara un produs mai puternic. Pana atunci, axilele mele sunt extrem de multumite de faptul ca nu mai sunt “bombardate” cu o multime de chimicale si nici nu miros neplacut.

Voi ati folosit deodorante cu piatra de alaun? Ce parere aveti despre acest deodorant?

 

12 thoughts on “Review deodorant cu piatra de alaun

  1. Am folosit un produs natural, dar sub forma de spray si care simteam ca nu ma ajuta si nici eu nu transpir mult, dar poate era si la mine legat de obisnuinta, momentan raman si eu tot la deodorantele clasice 😉

  2. Folosesc exclusiv piatra de alaun de vreo 8 luni si sunt f multumita. Inca n-am reusit sa-mi linistesc “psihologicu’ “, dar nu-i bai. N-am simtit ca transpir mai mult decat de obicei nici in lunile de vara. Oricum, inhibarea transpiratiei nu e cel mai sanatos lucru, asta il face si mai pretios in ochii mei. 🙂 Nu stiam ca se gaseste la un pret asa bun si la noi, sigur data viitoare ii dau o sansa acestuia.

  3. Mie nu mi-a placut deloc acest produs.Nici eu nu am probleme cu transpiratia excesiva.Am incercat sa il folosesc iarna si tot degeaba, nu m-a protejat deloc impotriva transpiratiei

  4. Şi eu îl urmăresc de ceva timp, iar acum, odată cu postarea ta, mi-am întărit convingerea că trebuie să mi-l iau în cel mai scurt timp. Mulţumim pentru părerile transmise, Maria! 🙂

  5. Pingback: Favoritele lunii februarie (2014) | blogul pandorei

  6. Il vreau si eu!!! Vorba lui Ruxi, cu “psihologicu” nu stiu cum ma voi descurca dar nu se poate sa nu-l testez, trebuie sa-mi dau sansa de a scapa de aluminiul pe care-l contin celelalte deodorante!

    Multumesc pentru review, foarte util! De asemenea, tip-sul referitor la Potasium Aluminium!
    Pupicei, draga Maria!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  7. Pingback: Review lotiune tonica cu petale de trandafir Odylique | blogul pandorei

  8. Pingback: Weekend mode ON | blogul pandorei

  9. Am si eu asa ceva si ai dreptate, nu inhiba transpiratia, actioneaza doar in privinta mirosului. Merge utilizat si vara, daca se poarta maieuri sau ceva care nu atinge pielea de sub brat si care nu se umezeste incat sa arate urat.

  10. In mare parte stiam despre beneficiile lui, si ma bucur cand vad ca multa lume se indreapta spre natura, pentru ca sanatatea noastra are numai de castigat. Deabia astept sa’l achizitinez. 😀 . Am vazut ca in DM este la 10 lei si ceva parca.. pentru cat de bun e, eu zic ca merita toti banii .

  11. Folosesc acest produs de cateva luni. Mi-a luat vrei 3 saptamani sa ma obisnuisc iar acum este ok. Intr-adevar nu inhiba transpiratia doar actioneaza in privinta mirosului. Il recomand cu incredere.

Leave a Reply

