Inspirational Sunday (29)

Buna!

Ma tot gandeam cum ar fi cel mai bine sa imi incep postarea si mi-am dat seama ca ianinte de orice ar trebuie sa va urez tuturor o primavara frumoasa, cu soare in suflet, cu miros de flori si plina de surprize frumoase.

Toata saptamana am asteptat ziua de ieri, ca sa ma bucur pentru fiecare martisor primit, pentru fiecare floare si pentru fiecare urare. Toate acestea s-au concretizat ieri, cand am petrecut o zi minunata alaturi de oameni frumosi. Am zambit mult in ultimele zile. De fapt, asa mi se intampla in fiecare an la inceputul primaverii: zambesc mult.

In plus, tot saptamana aceasta am reusit sa pun la punct ultimele detalii pentru surpriza pe care v-o pregatesc. Veti afla maine despre ce este vorba, dar eu va spun de pe acum ca sigur veti fi incantate. Asadar, stati pe aproape !

“Happiness is not in the mere possession of money; it lies in the joy of achievement, in the thrill of creative effort.”

Franklin D. Roosevelt

large (1)
large (2)SURSA FOTO

watermarked-20140302_142555O parte din martisoarele primite. Va multumesc!

17 thoughts on “Inspirational Sunday (29)

    • Chiar ca am avut un inceput frumos. Sa speram ca si restul lunii va fi la fel. Cat despre manichiura, mi se pare superba. De-as putea sa fac si eu ceva asa de frumos…

      Te pup !

  1. Sa zambesti mult si primavara sa-ti surada si ea mereu! 🙂

    Mi-a atras atentia floricica din margelute, e tare frumoasa!
    Sa te bucuri de toate, draga mea!
    Te pup, Maria!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Minunat ! O primavara frumoasa si plina de iubire sa ai si tu! Imi plac f mult postarile tale de Duminca..le urmaresc in mod special, pe cuvant ! 😛 ce frumoase sunt martisoarele tale ! sa le porti cu veselie !

    • M-au bucurat tare mult cuvintele tale, Veronica! Comentariile ca al tau ma fac sa imi doresc sa scriu in continuare. De aceea sunt atat de important cititorii.

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

