Produse consumate (februarie 2013)

Buna!

Cu o mica intarziere , de care eu ma fac in totalitate vinovata, am ajuns si eu sa va prezint “goliciunile” lunii februarie. Este prima data cand reusesc sa termin atat de multe produse intr-o singura luna si asta pentru ca multe dintre ele erau deja consumate cam jumatate sau erau in cantitati mici.

Veti vedea ca nu sunt preamulte noutati, sau produse despre care sa nu va fi vorbit macar in treacat pana acum pe blog. Tocmai de aceea, le voi trece destul de rapid in revista pe fiecare ; acolo unde este cazul, voi lasa si link-ul catre review-ul complet.

Sa trecem, deci, la treaba! 🙂

Produse pentru igiena

watermarked-20140304_151047

  • Sapun Finale -l-am cumparat din Lidl, pretul este mic, dar miroase foarte bine. Asa cum v-am mai spus, din cand in cand simt nevoia sa alternez gelul de dus cu un sapun solid. Este un sapun normal, isi face treaba pe care o are de facut.
  • Gel de dus Sephora – este varianta cu ciocolata, care mie imi miroase mai mult ca o budinca cu ciocolata. Mi-a placut atat mirosul cat si faptul ca face o spuma densa . Mi-a ajuns pentru 2 spalari. Pretul este undeva in jur de 3-4 lei.
  • Gel de dus Balea -varianta cu mandarine. Eu am mai avut geluri de dus de la Balea, toate fac spuma, curata, sigura diferenta dintre ele fiind parfumul. Ei bine, mandarinele nu prea au fost pe gustul meu. Sincera sa fiu nici nu stiu exact de ce l-am cumparat, avand in vedere ca nu prea mi-a placut cum miroase nici in magazin. Probabil pentru ca ma cam grabeam si nu mai avem timp sa miros si altele.

Produse pentru ten

watermarked-20140304_150920

  • Lapte demachiant antirid Cosmetic Plant – pe care l-am folosit cu placere, pentru ca nu mi-a agresat deloc tenul. Dupa folosire imi simteam fata catifelata si oarecum hidratata. Puteti citi review-ul complet AICI.
  • Gel spumant purifiant Gerovital – deja sunteti obisnuite cu acest produs, pentru ca l-ati tot vazut prin favorite, ba chiar si prin alte postari cu produse consumate. Imi place, ii face bine tenului meu, m-a ajutat sa reduc numarul punctelor negre asa ca nu voi renunta prea curand la el. Am scris detalitat despre acest produs AICI.
  • Dischete demachiante – sunt cele pe care le folosesc in mod normal, din Kaufland. Imi plac mai mult decat restul pentru ca au marginile “cusute” si nu se pot desface in bucatele subtiri.
  • Servetele pentru ten – stiti deja ca am renuntat de luni bune la clasicele proasoape din bumbac , iar tenul meu este fericit.

Produse pentru corp

watermarked-20140304_151134

  • Sare de baie cu grapefruit de la Lush– un produs nu neaparat destinat ingrijirii corpului, dar nu am stiut in ce alta categorie l-as putea include. A fost un rasfat in zilele acelea in care eram atat de obosita incat aproape as fi adormit in cada in apa calda, colorata in mov de catre aceasta sare. In plus, dupa ce se dizolva, se auzeau mici pocnituri . Mirosul este si el placut, de grapefruit. Mi-a ajuns pentru mai multe folosiri, cantitatea fiind destul de mare.
  • Crema termica modelanta Gerovital – despre care din pacate nu va pot spune prea multe. Recunosc, nu am folosit-o in mod constant, asa cum obisnuisc cu astfel de creme,deci nu am remarcat rezultate. M-am cam culcat pe o ureche.

Produse pentru maini si unghii

watermarked-20140304_151220

  • Crema de maini cu miere si muesli Yves Rocher – cred ca o pot numi crema mea favorita. Nu am intalnit nicio alta crema de maini care sa miroasa atat de bine! Din pacate, nu mi s-a parut ca ar intra prea repede in piele, dar hidrateaza suficient. Eu am facut fata iernii cu ajutorul ei.
  • Dizolvant Farmec – v-am mai spus ca mie imi cam usuca unghiile, de aceea il cam evit. Cu toate aceastea este foarte eficient, pentru ca are in compozitie acetona. De cateva luni bune l-am tot dat de colo colo iar luna trecuta am descoperit cain sticluta mai era suficient produs pentru o singura folosire. Abia dupa ce am folosit-o am observat ca expirase deja.

Desigur, nu puteam incheia postarea fara poza “de grup”.

watermarked-20140304_150803

9 thoughts on “Produse consumate (februarie 2013)

  1. Ai fost tare harnicuta ! Gelul Gerovital se termina si la mine, dar nu m-a incantat asa tare cu cosurile. CU punctele negreu da, dar pt acnee nu vedeam imbunatatiri..

  2. Si eu am gelul purifiant si imi place mult si am avut si gelul termic si la fel am facut si eu, m-am cam culcat pe o ureche, dar simteam cum zona pe care aplicam se incalzea 😀

  3. Crema de maini chiar mi s-a parut ca intra mai repede in piele decat celelalte pe care le-am avut in ultima vreme, probabil am avut eu mainile mai uscate. Si eu ii apreciez mirosul.
    La demachiant inca ma “muncesc”. :))

  4. Crema de maini nu am incercat-o inca dar sunt convinsa ca miroase delicios. Culmea si eu am primit acelasi gel de dus de martisor. Nu l-am pus la treaba dar imi place cum miroase. Gelul spumant de la gerovital trebuie musai sa-l cumpar ca ma tot ispitesti.
    Pupici

Leave a Reply

