Inspirational Sunday (30)

Buna, dragile mele!

Sper ca ati avut parte de o saptamana usoara si frumoasa, in ciuda vremii care nu a tinut deloc cu noi. De asemenea , sper ca v-ati distrat cat de bine ati putut ieri, de ziua noastra si ca ati zambit toata ziua. Eu , cel putin, asta am incercat sa fac.

In alta ordine de idei, vineri s-a incheiat concursul pe care l-am organizat cu ocazia datei de 8 martie, am extras castigatoarele, mi-au raspuns toate, iar multumirile lor mi-au facut ziua mai frumoasa . Va multumesc tuturor pentru ca imi sunteti alaturi; orice multumire sau comentariu pe care mi-l lasati conteaza enorm !

Va las cu inspiratia de duminica aceasta, care sper sa convinga norii sa dispara si sa lase loc pe cer soarelui. Un inceput de saptamana minunat  va doresc !

Prima reteta pentru fericire este: evita sa meditezi prea mult asupra trecutului.

Andre Maurois(scriitor francez)

large (2)

3 thoughts on “Inspirational Sunday (30)

Leave a Reply

