Review lotiune tonica cu petale de trandafir Odylique

Buna!

Acum ceva timp am primit spre testare , alaturi de deodorantul cu piatra de alaun si o lotiune tonica, de la Organic Baby BioShop. Am amanat un pic aceasta postare pentru ca am tot asteptat sa imi pun cap la cap impresiile si sa va prezint un review cat mai complet.

watermarked-20140310_143731

Informatii generale

Am ales sa incerc acest produs gandindu-ma ca ma va ajuta sa imi calmez zonele rosii si inflamate aparute in jurul cosurilor.

Mi-a placut ideea de ingrediente bio iar faptul ca nu mai incercasem nimic pana acum de la marca Odylique m-a facut si mai curioasa. Produsul este ambalat intr-o sticluta foarte eleganta , care , in plus, are si pulverizator.

Pe cutie gasim toate informatiile necesare, inclusiv in limba romana: modul de folosire, efecte, ingrediente.

Ce promite produsul

Un amestec parfumat de apa pretioasa de trandafir de damasc si uleiul esential pentru a rehidrata, ingriji si tonifia. Perfect pentru pielea foarte sensibila, matura si uscata. Se recomanda: – pt toate tipurile de piele – in special pt tenul uscat, sensibil sau matur – pt acnee rosacee ” .

Asadar, discutam despre un produs ce promite sa hidrateze pielea, sa diminueze efectele acneii, fara a agresa tenul.

Cum l-am folosit

Asa cum este recomandat, l-am folosit doar dupa ce mi-am curatat bine de tot tenul . L-am pulverizat pe intreaga fata o data pe zi, uneori chiar de 2 ori , in functie de cat timp aveam la dispozitie.

Ce mi-a placut la acest produs 

Voi incepe cu ambalajul, la adresa caruia am doar cuvinte de lauda: mai elegant de atat nici nu se putea! Imi place designul, imi place sticla mata folosita si ,in mod deosebit, imi place faptul ca are pulverizator. Acest lucru il face usor de folosit si igienic.

Dupa fiecare folosire mi-am simtit tenul revigorat si fresh si intr-adevar am perceput produsul ca pe unul bland . Nu mi-a provocat usturimi, iritatii sau alt tip de disconfort. Am observat ca pulverizat peste cosurile inflamate chiar ajuta la ameliorarea durerii din jurul acestora. Senzatia de racoare pe care mi-o dadea ma face sa il vad oarecum mai potrivit pentru vara.

Un ultim aspect pozitiv este reprezentat de lista de ingrediente foarte prietenoase cu pielea : “apa de trandafir – calmanta , tinctura de trandafir, ulei esential de trandafir – denumit “regina florilor” in aromoterapie, trandafirul tonifica tenul si stimuleaza regenerarea celulara a pielii, avand in acelasi timp efect calmant“. Din compozitie lipsesc parabenii, ingredientele artificiale, alergenii.

watermarked-20140310_143824

Ce nu mi-a placut la acest produs

Din pacate, au existat si cateva lucruri care , pe mine, m-au nemultumit. Unul dintre ele este mirosul exagerat de puternic al lotiunii. Recunosc, eu nu sunt o mare fana a aromei de trandafiri asa ca mi-am asumat de la inceput faptul ca s-ar putea sa nu ma prea impac cu mirosul . Totusi, parca este  greu, prea persistent, pentru un produs destinat tenului.

Cea de-a doua bila neagra o primeste pentru faptul ca nu am remarcat deloc imbunatatiri in ceea ce priveste hidratarea .

De unde se poate cumpara

Puteti gasi acest produs pe site-ul Organic Baby(www.organicbaby.ro), un site ce comercializeaza doar produse bio sau naturale, prietenoase cu corpul nostru. Pretul este de 75 lei pentru 50 ml.

Concluzii

Avand in vedere raportul benificii-pret, nu as cumpara acest produs.  Pur si simplu nu s-a potrivit tenului meu, probabil prea uscat , dar asta nu inseamna ca unui ten mai putin deshidratat nu i s-ar putea potrivi. De asemenea, nu il recomand persoanelor cu miros sensibil sau celor care nu agreaza produse parfumate pe ten.

5 thoughts on “Review lotiune tonica cu petale de trandafir Odylique

  1. Nici eu nu aş da 75 de lei pe o loţiune tonică, cu atât mai puţin că vine şi cu acel miros peste care eu cu siguranţă nu aş trece şi nu aş putea să folosesc produsul cu pricina.
    Apreciez review-ul, Maria. Îţi mulţumim! 🙂

Leave a Reply

