Review lotiune micelara 3-in-1 Elmiplant

Buna !

Conceptul de “lotiune micelara” nu este chiar atat de nou pe piata produselor cosmetice ,insa, in ultimul timp nu am putut sa nu remarc cresterea foarte mare a numarului firmelor care decid sa isi lanseze propria lotiune. Printre acestea, se numara si Elmiplant.

watermarked-20140322_112532

 

Informatii generale

Acest produs este destinat tenurilor uscate sau sensibile, este hipoalergenic si testat oftalmologic. Vine amabalat intr-o sticluta din plastica, ce are un orificu suficient de mare cat sa picure singura pe discheta demachiant , dar suficient de mic cat sa nu se faca risipa. Pentru o multime de alte detalii oficiale despre ce inseamna lotiunea micelara Elmiplant, va invit sa cititi ACEASTA postare.

Ce promite produsul

Este vorba despre o lotiune 3-in-1 , care curata, indeparteaza eficient machiajul dar previne si deshidratarea pielii.

“Aceasta lotiune delicata indeparteaza eficient chiar si machiajul rezistent la apa , de pe fata, buze si zona ochilor si previne deshidratarea pielii, lasand-o fina si catifelata.” 

Asadar, ni se spune ca putem folosi acest produs inclusiv in zona ochilor, fara a rani pielea fina din acea zona , sau a avea usturimi. Mai mult, lotiunea Elmiplant promite sa se descurce la fel de bine cu machiajul waterproof ca si cu cel normal.

Cum am folosit-o

Nu este o noutate pentru niciuna dintre noi cum se foloseste o lotiune micelara: imediat dupa ce am terminat demachierea clasica cu lapte demachiant , am imbibat o discheta de vata cu aceasta lotiune si prin miscari usoare si circulare am inceput sa imi masez tenul.  Personal, eu am ales sa o clatesc , cu toate ca pe eticheta scrie ca nu necesita clatire.

Am folosit acest produs si dimineata, pentru a-mi curata impritatile adunate in pori pe timpul noaptii.

Ce mi-a placut la acest produs

Primul lucru bun pe care l-am remarcat, inca de la prima folosire , a fost faptul ca intr-adevar , pare sa curete porii mult mai in profunzime decat ar face-o demachiantul. Cu alte cuvinte, ultima discheta cu demachiant pe care o folosesc este relativ curata, ceea ce m-ar putea face sa cred ca demachierea s-a incheiat,insa, urmatoarea discheta, imbibata cu lotiune micelara este plina de fond de ten, semn ca demachierea trebuie sa continue.

Eu am tenul destul de uscat pe obraji, dar in zona T poate deveni destul de gras pe parcursul zilei. Am fost bucuroasa sa constat ca dupa folosirea acestui produs zonele uscate nu s-au accentuat si nici zona T nu mi-a devenit mai uleioasa. Nu mi-a provocat iritatii sau aparitia cosurilor.

In ceea ce priveste machiajul waterproof, nu va pot spune multe lucruri deoarece nu prea folosesc asemenea produse de machiaj, iar cand folosesc creion waterproof il indepartez cu un demachaint bifazic care nu mai lase urme.

Ca de obicei, in cazul produselor Elmiplant, ma bucur sa vad ca nu contine parabeni, parafina sau coloranti.

Nu il ultimul rand, sunt incantata chiar si de ambalaj : mi se pare o dimensiune potrivita, imi plac culorile si imi place si faptul ca orificiul de dozare este exact cat trebuie.

Ce nu mi-a placut la acest produs

In ceea ce priveste aspectele negative, am remarcat doar 2.

La prima folosire,  am simtit o oarecare usturime a orajilor. M-am intrebat atunci daca ar trebui sa mai folosesc acest produs, iar in final am decis sa ii mai dau o sansa . Niciodata , de atunci, nu am mai simtit usturime pe ten, dar continui sa evit zona ochilor, din precautie.  Nu stiu de ce am simtit la prima aplicare acel disconfort , dar ma bucur ca nu s-a mai intamplat.

Cel de-al doilea lucru care nu imi prea place este mirosul destul de puternic al produsului. Fiind o lotiune micelara mi-ar fi placut sa fie inodora. Tocmai acest parfum ma face sa o clatesc de fiecare data de pe ten.

De unde se poate cumpara

Produsul se gaseste in supermarket-uri , probabil si in lantul magazinelor DM. Pretul este in jur de 13 lei , iar cantitatea este de 200 ml. Mie mie se pare un pret mai mult decat rezonabil.

Concluzii

Cu exceptia primei folosiri, nu am mai avut alte neplaceri, ba chiar sunt incantata de modul eficient in care imi curata tenul; de mirosul un pic cam puternic am reusit sa trec, clatind-o , asadar, acum, ne intelegem foarte bine.

O recomand , mai ales in cazul in care nu ati incercat pana acum nicio lotiune micelara , dar sunteti curioase. Cantitatea generoasa si pretul mic va fac sa nu riscati prea mult daca o cumparati. 

Ati incercat deja acest produs? Va tenteaza?

 

 

 

 

 

7 thoughts on “Review lotiune micelara 3-in-1 Elmiplant

  1. Personal, nu am încercat-o. În schimb, tind să cred că ar fi perfectă pentru nevoile mamei mele, ea având un ten uscat, uşor sensibil. Îţi mulţumesc pentru păreri, Maria! 🙂
    Weekend minunat! ♥

  2. Nu am incercat-o dar sigur o voi face , am tenul cam uscat , pretul e foarte bun si …. sunt PRO 3 in 1 la orice 😀

  3. Eu tocmai mi-am cumparat lotiunea micelara de la Garnier. Am folosit-o abia de cateva ori si pot spune ca imi place destul de mult. A costat doar 17 lei si are 400 ml. Suna interesant si review-ul tau la lotiunea micelara Elmiplant. Cu siguranta, i-as da o sansa. Nu am folosit Bioderma inca, desi ma tenteaza, din ce vad prin blogosfera, ea e “mama apelor micelare”.
    http://www.elenaciucu.wordpress.com

  4. Pingback: Produse consumate (mai 2014) | blogul pandorei

  5. si eu ma plangeam in reviewul pe care i l-am facut de parfumul puternic, care tind sa cred ca se datoreaza unui ingredient natural totusi….si de faptul ca in cele mai multe cazuri ma usturau ochii de la ea … 😦 pacat, chiar as fi vrut sa ma “marit” cu un produs romanesc….asa, sunt in cautare in continuare.

Leave a Reply

