Weekend mode ON

Buna!

Abia asteptam sa vina weekendul si asta nu ca sa dorm mai mult sau sa ma relaxez ci ca sa mai termin din multele proiecte pe care le am de facut. M-am cam razgandit de dimineata, cand am vazut cat de frumoasa este vremea si mi-am spus ca imi voi face timp si pentru o plimbare in parc.

Asa mi-a venit ideea sa va arat si voua ce produse folosesc eu in weekend, atunci cand vreau doar sa ma bucur de vremea frumoasa si de aerul de primavara.

Dupa cum o sa vedeti, nu sunt multe produse, tocmai pentru ca imi place sa ma rezum la minim in timpul liber sau atunci cand nu trebuie sa ma intalnesc cu cineva.

watermarked-20140329_093735

In general, renunt la fondul de ten si il inlocuiesc cu un CC Cream, datorita texturii mult mai lejere a celui din urma, dar si a faptului ca pentru plimbari in par nu am nevoie de cine stie ce acoperire. De aproape jumatate de an prefer CC Cream-urile in locul BB Cream-urilor. De ata aceasta am ales CC Cream-ul de la Elmiplant.

Orice as face, constat ca  nu pot renunta la blush. Mi se pare ca blush-urile aplicate corect si nu in exces ne dau noua, femeilor, un aer mai diafan.  Pentru acesta frumoasa zi de primavara mi s-a parut potrivit Silky Touch Blush de la Essence in nuanta 20 Babydoll.

Un alt produs la care cu greu renunt este mascara. L’Oréal Volume Million Lashes mi se pare potrivit pentru zi. Puteti citi un review complet AICI.

Pentru buze si unghii am ales o nuanta apropiata : corai(cu toate ca in poza pare mai mult rosu).  Oja Sephora este in nuanta Hot&Spicy iar glossul de la Flormar este in nuanta P805.

Nu in ultimul rand, ca deodorant folosesc in continuare piata de alaun , despre care puteti citi mai multe AICI iar parfumul acestui weekend este So Elixir de la Yves Rocher. Nu l+am mai folosit de mult timp; aproape uitasem cum miroase. Cu surprindere, am descoperit ca se potriveste de minune cu o zi insorita de primavara.

 

Voi aveti planuri pentru azi?

6 thoughts on “Weekend mode ON

  1. Dumineca am iesit BRONZATA putin , am primit un spray terracotta de la Guerlain si l-am testat putin , am fost foarte incantata

  2. Pingback: Favoritele lunii martie (2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

