Favoritele lunii martie (2014)

Buna, dragilor!

Planificasem aceasta postare pentru ieri , dar din pacate am cateva proiecte pe cap si nu a fost gata.  Da, stiu, azi este 1 aprilie, dar zau ca nu va pacalesc atunci cand va spun ca produsele pe care vi le voi arata au fost folosite intens si cu spor.

Inainte sa trecem “la treaba”, nu as vrea sa fiti dezamagite, asadar, va spun de pe-acum ca luna aceasta nu am prea multe preferate, deoarece in primele 3 saptamani nu au intrat in rutina mea produse noi si, asa cum stiti, nu vreau sa ma repet cu preferatele din lunile anterioare. Daaar, spre sfarsitul lunii am pus mana pe cateva produse, care sper ca vor fi printre preferatele lunii aprilie.

Pana atunci, vedetele lui martie :

watermarked-20140330_153228

  • CC Cream-ul de la Elmiplant a fost folosit aproape in mod exclusiv . In ultimul timp nu am mai simtit nevoia de o acoperire prea mare , iar in zilele cu probleme , in care mi-au aparut cateva cosuri uratele am constatat ca el a fost singurul care se mai “aseza” cum trebuie pe ten . Il fixez cu putina pudra si arata bine destul de multe ore. In puls, pretul este foooarte atractiv : doar 18 lei.

 

  • Gel dupa depilare de la Farmec.  In general ma epilez cu ceara calda pentru ca asa m-am obisnuit, fac faca durerii si imi si place faptul ca firelor de par le ia destul de mult sa creasca din nou. De-a lungul timpului am remarcat si faptul ca s-au mai rarit, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Cu toate ca ceara calda agreseaza pielea destul de mult, nu obisnuiam sa folosesc produse speciale dupa depilare, ci pur si simplu imi faceam un dus si aplicam unt de corp.  Ei bine, de cand am descoperit acest gel lucrurile stau altfel pentru ca imi place textura lui, mirosul si faptul ca face ca micile pete rosii  sa dispara mult mai repede.

 

  • Sapun antiacneic Le Bonton. Folosesc acest sapun de mai bine de o luna si cu toate ca nu am remarcat beneficii impotriva cosurilor imi place pentru ca nu imi usuca tenul, nu este agresiv si curata bine.

 

  •  Blush essence in nuanta babydoll. Este un roz tare-tare dragut, numai bun pentru primavara si a ajuns in preferate si datorita faptului ca nu este prafos. L-ati vazut si postarea aceasta, in care v-am aratat ce produse folosesc eu in general in weekend.

 

  • Parfumul Moschino Glamour este in topul parfumurilor mele preferate de cativa ani, dar in ultimul timp uitasem de el. Luna aceasta l-am redescoperit si am cam abuzat de el. Nu spun ca este cel mai potrivit parfum pentru primava, iar daca sunteti adeptele parfumurilor fresh nu cred ca va va placea, dar cum mie imi place parfumurile dulci sau lemnoase, pentru mine e perfect.

 

Sunt tare curioasa sa aflu ce parfum folositi voi in aceasta perioada, pentru ca m-ar cam tenta o noua achizitie. Abia astept sa vad ce preferinte aveti, dragilor!

 

 

 

 

8 thoughts on “Favoritele lunii martie (2014)

  1. Hmm, din nou am uitat să-mi iau CC-ul de la Elmiplant. Acum mi-am notat la memento :-))
    Cât despre parfumuri, abia ce am redescoperit primul meu parfumel din liceu, Eclipse de la Oriflame. Şi da, îmi place la fel de mult şi chiar asta-mi şi inspiră, primăvară şi frumos ♥

  2. Am apreciat mereu produsele de la Farmec . Cat despre parfum, acum folosesc un Versace Craystal Noire , dar asta ptr ca l-am primit si stau pe el, nu ca mi-as fi permis sa il cumpar . Imi place

  3. Nu stiam de acest gel dupa depilare. Cred ca il voi cauta si eu in magazine. Din cate vad ambalajul este destul de incapator, ma gandesc ca dureaza ceva pana il consumi pe tot. Ce pret are?

  4. eu sunt obsedata de pantofi si parfumuri,pentru ca il recomanzi sigur il cumpar,te rog mai multe recomandari sau chiar o postare pe tema parfumurilor pe care le folosesti

  5. Parfumul acela mi se pare “cel mai cameleon” din cate stiu. Il avea colega mea de camera si pe ea era putin dulce, dar nu deranjant. Pe mine era dulce incat nu l-am suportat decat iarna, iar pe o alta prietena se simtea total fresh indiferent de anotimp si nu mai seamana cu ceea ce simteam pe pielea mea!

    • L-am mirosit doar pe mine si in cazul pielii mele este destul de dulce.
      Sincera sa fiu, nu mi-l imaginez deloc dand intr-o aroma fresh, avand in vedere cum il stiu eu.

      Pupicei,
      Maria:*

Leave a Reply

