NOTD: Spring Dots

Buna!

Cu toate ca nu v-am mai prezentat de mult o manichiura, asta nu inseamna ca in ultimul timp nu am mai avut grija de unghiile mele. Nici vorba de asa ceva!

De fapt, am purtat doar oje pe care deja vi le prezentasem si nu doream sa ma repet, ba mai mult, nici nu am avut modele cu care sa va inspir.

Ei bine, lucrurile s-au schimbat ieri, cand am decis ca este cazul sa aduc putina veselie de primavara si pe unghiutele mele asa ca , fara sa stau pe ganduri, am pus mana pe oja care constituie baza manichiurii de azi si anume o oja mov Golden Rose in nuanta 205.

Am cumparat aceasta oja sub impulsul momentului, pentru ca nu aveam nicio culoare asemenatoare. In sticluta nuanta este un pic mai deschisa decat pe unghii, dar acest lucru nu ma deranjeaza.

watermarked-20140403_162931

Cu toate ca movul este superb, am simtit nevoie de inca ceva, hmmm….poate de niste buline.  Imediat mi-a venit o idee si m-am gandit ca niste buline albe al fi cele mai potrivite. Oja alba folosita este o oja Farmasi in nuanta 031.

watermarked-20140403_163526

 

Ce vedeti mai sus este rezultatul final, care mie imi place tare mult si care a fost apreciat si de cei din jurul meu.

watermarked-20140403_163449

 

Recunosc ca nu toate bulinele sunt perfecte si asta pentru ca tot nu mi-am cumparat un instrument special pentru bulinute , ci folosesc capatul de plastic al unui aplicator vechi de fard.

watermarked-20140403_163410

 

Ce parere aveti despre manichiure pe care v-am propus-o? Ati incerca-o?

 

12 thoughts on “NOTD: Spring Dots

  1. Îmi place foarte mult manichiura aleasă, ne încântă privirile. Movul e superb, iar modelul îmbulinat tare drăguţ, de sezon ♥
    Să te bucuri de-un weekend frumos, Maria! 🙂

Leave a Reply

