Cocktail de fructe sub dus , cu Elmiplant

Buna,dragilor!

 

Am ,din nou, o nouate pentru voi, care cu siguranta o sa inveseleasca dusurile facute pe fuga in diminetile ce vor urma .

Elmiplant lansează gama de geluri de duş senses touch. Gama dezvăluie trei produse cu formule ce conţin ingrediente exotice şi îşi propune să transforme ritualul duşului într-o călătorie spumoasă în ţinuturi îndepărtate şi seducătoare.

Inspirate din natură, noile produse concentrează bogăţia acesteia pentru a oferi pielii îngrijirea delicată şi hidratarea eficientă. Formulele fără parabeni, parafine sau coloranţi sunt prietenoase cu pielea, iar ingredientele exotice cuceresc prin experienţa senzorială.

RGB sensesTouch_group

Parfumurile celor trei variante ale noilor geluri de duş sunt gândite pentru a veni în întâmpinarea dorinţei de răsfăţ şi a oricărei stări de spirit:

  • Passion moodeste îmbogăţit cu extract de floarea pasiunii şi ulei esenţial de ylang ylang: biletul către o călătorie senzuală, menită să răsfeţe simţurile cu ajutorul ingredientelor naturale exotice.

 

  • Freshen up cu extract de mango şi acai berry trezeşte simţurile datorită mixului revigorant, în timp ce îngrijeşte pielea, lăsând-o radiantă şi sănătoasă.

 

  • Calming spa detensionează trupul şi oferă o experienţă relaxantă. Extractul de frangipani şi uleiul de argan catifelează şi protejează pielea, lăsând-o suplă şi catifelată.

     

Aromele seducătoare ale senses touch de la elmiplant asigură decorul perfect pentru a evada din viaţa de zi cu zi şi pentru a acorda un răgaz de relaxare, fără ca scena cotidianului să fie părăsită; doar uitată preţ de… un duş relaxant.

Fiecare gel de duş elmiplant senses touch costă 9,94 lei – 400ml.

Pe mine ma tenteaza tare mult Freshen up. Voi aveti o aroma preferata?

8 thoughts on “Cocktail de fructe sub dus , cu Elmiplant

  1. Ma tenteaza toate 3.. 🙂 arata tare frumos, viu colorate, ambalaj destul de practic..si cred ca si aromele lor sunt dementiale! Din pacate tocmai mi-am cumparat un gel de dus Dove, dar dupa ce il voi termina, imi voi achizitiona si eu unul cu siguranta ❤

  2. Freshen up ma tenteaza, dar le am de terminat pe cele pe care le am deja. Desi aveam cateva nu m-am putut abtine sa nu-mi iau genul de la NIVEA cu miros de copilarie. 😀 Am prins oferta unul normal+unul mare. Si cu el ma spal, desi am de unde alege. Dar senzatia e unica. Dupa ce le voi termina trebuie sa le testez si pe astea de la Elmiplant,

    • Daaa, stiu ce spui, Nivea are acel miros specific, pe care daca l-ar schimba, ar fi ca si cum ar arunca la gunoi o mare parte din istoria lor.

      Pupici,
      Maria:*

  3. Pingback: Rasfatul de sub dus in zilele calduroase | blogul pandorei

Leave a Reply

