Inspirational Sunday (32)

Buna, dragile mele!

Ma bucur tare mult sa vad ca in sfarsit vremea este mai frumoasa,ca soarele s-a induplecat si s-a mai aratat cate un pic. Sunt constienta ca este bine sa ploua, ba chiar imi si place vremea ploiasa, atata timp cat nu am de umblat prin oras, iar zilele trecute am tot avut.Sper ca vremea buna sa se mentina si pe parcursul saptamanii viitoare pentru ca eu am cam dus dorul plimbarilor prin parc .

In alta ordine de idei, in sfarsit am un program un pic mai liber!  Imi propun sa profit la maxim de tot timpul pe care il am la dispozitie si o sa incep chiar din seara aceasta,cand voi merge la teatru.

Siii, pentru ca sunt sigura ca am cateva cititoare care isi serbeaza azi ziua de nume, doresc sa le urez un calduros “La multi ani!” , sa fie sanatoase, frumoase si sa aiba parte doar de bucurii si surprize placute.

Apropo de surprize placute , v-am tot “amenintat” ca persoanele care ma urmaresc constant si care sunt active vor avea parte de mici surprize din partea mea. Ei bine, cred ca a venit momentul sa ofer un cadou unei doamne tare draguta, care de fiecare data ma bucura prin comentariile pe care mi se lasa : Mihaela Bolea! O voi ruga sa ma contacteze fie printr-un mesaj pe Facebook, fie pe mail.

 

“Nu este nevoie să ştii unde mergi. Nu este nevoie să ştii de ce mergi. Tot ceea ce e nevoie să ştii este faptul că mergi plin de veselie; dacă faci acest lucru, nu poţi greşi.”

Bhagwan Shree Rajneesh(profesor spiritual, guru)

 

large

Doresc tuturor o saptamana usoara si o duminica superba in continuare!

6 thoughts on “Inspirational Sunday (32)

  1. Draga mea, mi-ai dăruit emoţii greu de exprimat prin cuvinte. Nu pot decât să-ţi mulţumesc din suflet, chiar nu mă aşteptam şi mi-e greu să-mi exprim bucuria… ♥
    Te urmăresc cu mare drag, te citesc şi mă bucur de postările tale ori de câte ori ai timp să ne scrii, indiferent de subiect, iar pentru asta cea mai mare răsplată e dată de prezenţa ta aici. Îţi mulţumesc, cu tot dragul! ♥♥

  2. Din suflet m-aş bucura să văd că veselia domneşte mai des în vieţile noastre ♥
    Iar când e prezentă, să ne bucurăm din plin de fiecare moment, atât de însemnat, atât de preţios… ♥

  3. Mihaela merita! Am spus asta in mod concis… 🙂

    In penultima postare de pe blog, faceam si eu o recomandare pentru o piesa de teatru. Sunt curioasa ce ai vizionat!

    Vaaaiii, cat mi-a placut citatul de final! Minunat!

    Mi-era dor de tine, Maria! 🙂
    Te pup cu drag!

    Ilda
    Lavender Thoughts

  4. Felicitari Mihaela . Vremea ne tine in casa , e mohorata dar sa speram ca de Paste vom avea vreme buna sa ne bucuram din plin de sarbatoare . Va doresc Paste Fericit si Lumina Invierii sa va calauzeasca viata .

    • Ma bucur tare mult sa aflu ca iti place!
      Am vazut ” Barfe, zvonuri si minciuni” o comedie spumoasa, zic eu . S-a ras mult in sala si s-a aplaudat la fel de mult.

      Te pup,
      Maria:*

Leave a Reply

