Spring essentials – sau ce te face frumoasa primavara asta!

Buna, dragilor!

Primavara este un anotimp aparte , in felul lui, nu doar prin veselia pe care o aduce, sau prin parfumul de liliac, ci si prin faptul ca ne face sa ne redescoperim frumusetea naturala.

Cred ca multe dintre noi renuntam , in aceasta perioada, la o multime de produse care nu fac decat sa incarce si ne rezumam la un minim strict necesar. Ei bine, acest strict necesar trebuie , totusi, sa ne puna cat mai bine in evidenta trasaturile, sa ne faca sa aratam sanatoase, vesele, frumoase.

Haideti sa descoperim impreuna aceste produse!

watermarked-pizap.com13983387347341

 

CC Cream-ul , asa cum am mai spus a devnit pentru mine un must! Este adevarat ca nu am parte de aceeasi acoperire pe care mi-ar oferi-o un fond de ten, dar pana la urma nici nu imi doresc acest lucru. Nu am probleme majore cu tenul, iar petele rosii pot fi acoperite in mod destul de multumitor de un CC Cream. In plus, nu imi simt tenul incarcat. Cel pe care il folosesc eu este de la Elmiplant si , pe langa toate avantajele mentionate, are si SPF 20. Ce as putea sa cer mai mult?

 

Crema hidratanta , indiferent ca am scapat de frig , nu trebuie sa ne lipseasca din rutina. Este deosebit de importanta pentru un ten sanatos si luminos. Va recomand sa fiti foarte atente in cazul alegerii cremei potrivite nevoilor tipului vostru de ten, sa evitati cremele ce contin parfum , alcool sau parabeni si nu il ultimul rand (in cazul in care nu folositi alt produs cu SPF) sa alegeti o crema cu factor de protectie.

 

Blush-ul este acel produs care , din punctul meu de vedere, fara de care un machiaj ar fi incomplet. Indiferent de cat de simplist este machiajul vostru realizat, adaugati un pic de culoare in obraji ; acest lucru nu doar ca o sa va infumuseteze trasaturile, dar o sa va faca sa pareti diafane. Alegeti nuante de rozuri pudarate si nu uitati sa nu exagerati .

 

Rujurile potrivite pentru primavara pot fi fie nuante vibrante de roz, fie rozuri apropiate de culoarea naturala a buzelor. Nu optati pentru nuantele de grena , sau pentru orice alte nuante prea inchise. In poza este unul dintre noiele mele favorite , lil stain-ul in nuanta Stellar de la Rimmel.

 

Ojele in nuante pastelate sunt foarte in trend primavara aceasta, dar eu nu as ignora nici culorile putin mai tari, precum turcoazul, sau movul. In orice caz, indrazniti si iesiti din zona voastra de confort pentru ca acum este cel mai potrivit moment.

watermarked-20140423_190948

 

In final, v-am pregatit un colaj care sa va inspire si care sa va mai dea cateva idei. In el am inclus si o lotiune bronzanta , deoarece picioarele noastre trebuie sa arate cat mai bine in noile rochite inflorate , nu-i asa?

ese

 

 

 

 

12 thoughts on “Spring essentials – sau ce te face frumoasa primavara asta!

  1. Sunt intru totul de acord cu tine , cred ca as folosi cam tot ce vad aici ( un CC Cream de la Elmiplant am si eu ) mai putin hotarata as fi in privinta nuantelor de oja cu riscul de a nu fii in trend , imi plac dar … nu eu 😀

    • Imi amintesti de mine acum ceva timp, cand nu as fi incercat nici in ruptul capului altceva decat rosu pe unghii. Ei bine, pana la urma mi-am facut curaj si am inceput sa diversific. Acum nu ma mai satur de culori! 😀

      Pupici,
      Maria:*

    • :)) Mie imi spui? Suntem in exact aceeasi situatie…biiiiine, eu sunt fericita si cand mi se aseaza buclele si nu stau in toate partile :))

      Te pup,
      Maria:*

  2. Abia aştept să încerc şi eu CC cream-ul ♥
    Şi da, să iubim culorile, merită întâietate în vieţile noastre ♥♥
    Te pup, Maria, să te bucuri de-un weekend cu mult zâmbet! :-*

  3. Ojele trebuie sa incep iar pt ca ini fac zilele colorate si frumoase, iar le-am neglijat. Parfumuri preferate am mai multe momentan, iar CC-cream urmeaza sa-mi iau in curand. Deci sunt in trend. :)) Pupici si un weekend placut.

    • Parca atunci cand am unghiile neojate, simt ca imi lipseste ceva. Cat despre parfumuri, nu cred ca nu este femeie care sa nu aiba macar 2-3 preferate si careia sa nu ii placa sa miroasa bine.

      Pup,
      Maria:*

  4. Eu as fi adaugat si rimelul pentru ca fara fond de ten sau blush mai ies din casa dar fara rimel niciodata. Foarte frumoase culorile ojelor.
    Pupici

Leave a Reply

