You are THE ONE!

Buna, dragile mele!

De cate ori nu am auzit, ba chiar ne-a fost adresata noua intrebarea : care a fost primul tau produs cosmetic?

Ei bine, va propun sa ne jucam si pentru cateva secunde sa incercati sa va amintiti acel produs, care nu era “furat” din trusa mamei, ci care a fost cumparat din banii vostrii , care sa va apartina in totalitate.  Probabil ca unele dintre voi au recreat in minte imaginea unui produs Oriflame, lucru deloc surprinzator, avand in vedere lunga istorie a cestei marci pe piata romaneasca.

Marturisesc sincer faptul ca , dupa o lunga perioada in care nu mai folosisem absolut nimic de la Oriflame , m-am lovit de propriile prejudecati . Credeam ca produsele Oriflame sunt doar niste produse ieftine si mai slabe calitativ decat altele. Un parfum a fost cel care m-a facut sa imi dau seama cat de mult m-am inselat !

De-a lungul timpului , Oriflame a stiut cum sa se reinventeze, cum sa aiba produse calitative, dar in acelasi timp sa ramana un brand accesibil , iar acesta nu-i un lucru usor!

Recent, Oriflame a lansat o noua campanie ,care nici nu mai are nevoie de prezentari oficiale, avand un nume mai mult decat sugestiv :” The ONE“.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fiecare dintre noi este speciala si nu avem nevoie de niciun pretext pentru a fi asa ! Ar putea sa para un cliseu, ar putea sa va para doar o fraza care se reitereaza, dar credeti-ma este adevarat ce v-am spus.  Suntem femei, suntem frumoase-fiecare in felul ei, suntem unice (din fericire), iar simplul fapt ca ne bucuram de viata si ca zambim zilnic celor din jurul nostru ne face sa fim ” The ONE”.

Visatoare, senzuala, pragmatica, , copilaroasa, Oriflame s-a gandit la fiecare dintre noi , prin cele 3 game :

  • Frumusete de zi cu zi – pentru tine, cea care te trezesti devreme, faci un dus, te machiazi rapid si lejer, fara a include prea multe produse in rutina ta, ci doar cele necesare unui look natural iar apoi te grabesti pentru a nu intarzia la birou.
  • Mega Impact – pentru tine, cea mereu plina de incredere, mereu in centrul atentiei la toate petrecerile, cea sofisticata si care nu ezita sa isi depaseasca zona de confort
  • Ultra Rezistenta- perfecta pentru tine, care mereu esti pe drumuri, care ai intotdeauna ceva important de rezolvat , dar niciodata timp pentru a-ti improspata machiajul

The One by Oriflame

Mi-as dori sa testez aceste noi produse, conviinsa fiind ca vor veni in intampinarea nevoilor mele si ca se vor dovedi foarte calitative. Daca ar trebui sa numesc un anumit produs care mi-a starnit curiozitatea , din intreaga campaniei, acela ar fi rimelul Volume Blast, deoarece promite mult volum , fara a incarca genele, adica exact ce imi doresc eu .

Daca esti bloggerita , te poti inscrie si tu in campania e testare , pana maine, inclusiv ( click AICI).

Ce spuneti, ce produs va face cu ochiul?

 

 

3 thoughts on “You are THE ONE!

  1. Îţi doresc din suflet să ai şansa de-a te bucura de întreaga gamă The One! ♥
    Eu mi-am luat corectorul şi-mi place: textură lejeră, acoperire medie, cantitate mare! 🙂
    Mai urmează şi altele, abia aştept ojele! ♥
    Pupici!

Leave a Reply

