Favoritele lunii aprilie (2014)

Buna!

A mai trecut o luna , iar asta nu poate decat sa insemne ca ne apropiem si mai mult de vara….de fapt, stati asa, mai inseamna ceva, nu? Daaa, asa este, inseamna ca este timpul pentru inca o postare cu produsele noi pe care le-am folosit in mod intens.

Fara alte introduceri, deoarece sunt convinsa ca sunteti curioase, va propun sa vedem ce produse merita sa fie laudate luna aceasta.

watermarked-pizap.com13988896475301

 

Nu stiu ce s-a intamplat in ultimul timp cu mine ,doarece,am remarcat faptul ca incep sa port nuante tot mai aprinse si indraznete de ruj. Pana la urma, tin si eu , la randul meu, cont de sfaturile pe care vi le dau si de faptul ca va incurajez sa purtati nuante vibrante primavara si vara.  Rujul roz aprins este de la Milani si are nuanta 14-Rose Hip. Imi place faptul ca este destul de cremos, se intinde uniform si cel mai important -rezista extrem de mult.  Cel de-al doilea ruj ( mai mult un lip stain , dupa parerea mea) face parte din colectia Apocalips de la Rimmel. Acesta are nuanta Stellar.

In ceea ce priveste parul ,am schimbat , din nou, produsele pe care le folosesc. M-am incumetat sa fac acest lucru deoarece scalpul meu trece printr-o perioada foarte buna, nu am mai avut probleme cu cojitele, iar parul nu imi mai cade la fel de mult. Am folosit samponul fortifiant cu nuca si rozmarin de la Cosmetic Plant si va pot spune ca ma declar foarte multumita de el, cu exceptia unui mic detaliu : nu face prea multa spuma. Exceptand acest fapt, imi lasa parul curat, frumos parfumat si nu imi agreaseaza scalpul.

Gelul de dus cu nuci de Macadamia de la Yves Rocher este un produs foarte laudat pe bloguri , dar nu degeaba. Mi-a placut consistenta cremoasa a acestuia, mi-a placut faptul ca face spuma din abundenta , mi-a placut mult si aroma, dar trebuie sa fiu sincera cu voi si sa va spun ca nu l-a detronat pe favoritul meu : cel cu cafea.

Am tot scris despre deodorantul de la B.U din gama Candy Love , ba chiar v-am oferit si voua sansa sa castigati acest produs. Miroase dulce, a bombonici si a fost perfect in zilele in care nu am avut prea mult de alergat prin oras sau nu a fost prea cald.

Scrub-ul facial purificator cu flori de cires si ghimbir de la Organic Shop a fost o descoperire deosebit de placuta. Are particule mici dar destul de abrazive,poate chiar un pic mai abrazive decat m-as fi asteptat,  care curata in profunzime . In ceea ce priveste mirosul produsului, nu va pot spune decat ca este di-vin!

 

In cazul in care va intereseaza un review complet al unuia dintre produsele prezentate, va rog sa nu ezitati si sa ma anuntati intr-un comentariu.

 

Va pup!

 

8 thoughts on “Favoritele lunii aprilie (2014)

  1. Eu sunt veeeche prietena cu acel sampon Cosmetic Plant! Am zis ca mereu il voi recomanda…
    Hihii, la fel mi se intampla si mie in privinta rujurilor! Ai vazut ce nuanta port la ultimul ootd? 🙂
    Review la scrub, pretty please?!
    Pupicei, Maria!
    Astazi voi scrie despre experienta participarii la “Vrei sa fii milionar?”, te astept pe la mine!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  2. Trebuie sa incerc si eu gelul asta de dus ca prea e laudat. Si mai este unul cu ceai verde parca, despre care iarasi am citit numai de bine.
    Cat despre Candy Love…E true LOVE!!! ❤ Si eu si eu si mama ne gandim la tine, in fiecare zi, la fiecare aplicare. :)) Pupici

  3. Pingback: Review şampon cu nuc şi rozmarin Cosmetic Plant | blogul pandorei

Leave a Reply

