Review crema hidratanta de zi Gerovital Plant Forte

Buna, dragilor!

Pentru multe dintre voi deja nu mai este niciun secret faptul ca folosesc marci romanesti in rutina mea zilnica, ba chiar ma si declar foarte multumita de ele , asadar, atunci cand am primit propunerea de coloborare din partea magazinului online elevina.ro , unul dintre produsele alease spre testare a fost o crema de fata marca Gerovital Plant.

watermarked-20140503_185603

 

Informatii generale

Produsul este ambalat intr-un borcanel de sticla rezistent (pot spune asta deoarece l-am scapt din mana) care are si un mic sigiliu atasat pe capac. Puteti fi , astfel, sigure ca voi atingeti pentru prima data produsul si ca acesta nu a fost contaminat cu bacterii. Mai mult, pe cutie putem gasi informatii in multe limbi, printre care si in romana. Aceasta crema hidratanta de zi este destinata tenului normal.

 

Ce promite produsul

“Cu o formulare lejeră, uşoară, adecvată tenului normal, crema pătrunde rapid în piele, restabilind echilibrul hidro-lipidic, hidratând, regenerând, revitalizând şi protejând tenul pe durata întregii zile.
Uleiul Jojoba, fitoceramidele regenerează şi revitalizează epiderma.
Complexul hidratant de extracte naturale hidratează în profunzime.
Filtrul UV, uleiul silicon asigură protecţia tenului pe durata întregii zile.”

 

Cum am folosit-o

Se foloseşte zilnic, dimineaţa, după demachiere şi tonifiere. Se aplică pe faţă, gât şi decolteu, fiind o excelentă bază de machiaj.”

Urmand instructiunile , am aplicat crema in fioecare dimineata , imediat dupa ce mi-am curatat tenul cu o lotiune micelara. Am masat-o in piele prin miscari usoare iar mai apoi am lasat-o sa intre in piele cam 10-15 minute. Dupa scurgerea timpului am urmat rutina mea normala de machiaj.

 

Ce mi-a placut la acest produs

Daca v-as spune ca mi-a placut tot, probabil nu ati fi prea lamurite, asadar, voi luat pe rand toate aspectele pozitive ale acestei creme.

  • Cum primul impact este foarte important , iar in cazul cremelor prin primul impact eu inteleg miros, voi incepe cu acest aspect. V-am marturisit de mai multe ori ca , personal, prefer ca produsele destinate tenului sa fie cat mai putin parfumate. Crema de la Gerovital este chiar lipsita de orice miros, ceea ce este perfect !

watermarked-20140503_185827

  • In ceea ce priveste hidratarea s-a descurcat de minune cu tenul meu . De cand vremea s-a mai incalzit , nu mai am tenul la fel de uscat precum il aveam iarna, dar tot am ramas cu cateva zone buclucase si anume in jurul buzelor si pe obraji , unde am avut cosuri mai uratele. De cand folosesc crema, cojitele mi-au disparut, la fel ca si senzatia de piele mai aspra.
  • Textura este perfecta pentru o crema de zi : este lejera, usoara , aproape ca nu se simte si , in plus, intra rapid in piele. Nu mi-a ingrasat deloc tenul nici pe parcursul zilei.

watermarked-20140503_185827

watermarked-20140503_185659

 

 

Ce nu mi-a placut la acest produs

Singurul aspect ce poate fi mai neplacut la aceasta crema este faptul ca inainte de folosirea ei trebuie sa ne curatam foarte bine mainile, asa incat sa nu introducem bacterii in recipient.

 

De unde se poate cumpara

Gasiti acest produs AICI la pretul de 35 lei, un pret destul de bun pentru cei 50 ml. In plus, pe site puteti beneficia si de o reducere de 50 de lei, la comenzi mai mari de 150 lei. Eu zic ca merita sa aruncati un ochi, deoarece pe site veti gasi atat produse de tip drugstore cat si produse profesionale .

banner voucher varianta de site2

 

Concluzii

Recomand din toata inima aceasta crema hidratanta pentru cele dintre voi care nu au un ten deosebit de uscat, se confrunta cu zona uscate din cand in cand sau pur si simplu au un ten alergic la parfum.

19 thoughts on “Review crema hidratanta de zi Gerovital Plant Forte

    • Pentru cat costa, mie mi se pare foarte buna. Desigur, depinde si de problemele pe care le are fiecare cu tenul si de ce urmarim sa imbunatatim.

      Pupici,
      Maria:*

  1. Sounds great. Eu am 2 creme de terminat: una de la L’Oreal si una de la Vichy, ambele excelente si desi am promis ca nu mai sar pt acest pas, crema, care este chiar foarte important pt ca efectele se vad imediat, tot mi-am furat singura caciula :(. Dupa ce le termin pe cele 2 mentionate mai sus e foarte buna sugestia ta. :

    • Macar o data pe zi, dimineata, inainte de a iesi din casa, pielea noastra merita sa fie un pic protejata. Asadar, eu iti recomand sa nu iti mai furi singura caciula! Pana la urma este vorba de doar 5 minute in plus, dar ale caror efecte sigur se vor vedea in viitor.

      Pup,
      Maria:*

  2. De obicei cand spui Gerovital spui calitate , e o marca foarte buna si apreciata nu numai la noi. Am o prietena care pe 1 mai a plecat in vizita in Germania si vreau sa va spun ca s-a blindat cu diverse produse de la Gerovital ptr a le oferi prietenilor, rudelor, fiind atentionata chiar sa nu cumva sa uite de Gerovita.

    • Wow, parca ma simt un pic mandra sa aflu ca marcile noastre nu sunt apreciate doar la noi, ci si afara! Adevarul este ca au o istorie foarte lunga pe piata si sunt si atenti la ingredientele folosite.

      Pupici,
      Maria:*

    • As inclina sa cred ca da, pentru ca are o textura lejera, nu este densa si nici uleioasa. Se absoarbe repede si mie, cel putin, nu mi-a lasat o pelicula grasa pe ten. In plus, pe parcursul zilei, nu am simtit ca tenul ar fi mai uleios decat daca nu as fi folosit-o.
      Dar , astea sunt parerile unei persoane care nu are tenul uleios. Sper ca te-am putut ajuta, macar un pic.

      Pupici,
      Maria:*

  3. Pingback: Favoritele lunii mai (2014) | blogul pandorei

  4. Cum poti spune ca nu are PARABENI??? Din contra e plina,si in cantitati foarte maaari,ai mai aratat si INCI…Ce sunt Methylparaben,Etyhlparaben,Propylparaben,Isoparaben???Va spun eu,au fost declarati unii dintre cei mai periculosi parabeni!!!Gerovital este buna,dar pacat ca inca folosesc Parabeni

Leave a Reply

