Inspirational Sunday (33)

Buna!

A mai trecut o saptamana, una mai lejera si frumoasa , de data aceasta, multumita micutei vacante de 1 mai. Eu am profitat de ea si am dat o fuga , nu pana la mare, ci pana la Brasov. Am fost la parcul acvatic unde m-am balacit din plin,  m-am plimbat prin oras pana mi-am facut bataturi in talpi (de fapt nu m-am plimbat chiar atat de mult, dar am avut o pereche de cizmulite a caror talpa a cedat) , dar cel mai important, m-am relaxat. Pe de alta parte, am realizat din noua ca , cel putin momentan, nu as putea sa traiesc intr-un oras mai linistit decat Burestiul. Pur si simplu mi-ar lipsi agitatia!

Si tocmai pentru ca se potriveste cu acest gand al meu, dar si pentru ca citesc cartea “Convorbiri cu Octavian Paler” , am pregatit urmatorul citat:

“În deşert, se zice, nu se duc decât îndrăgostiţii şi nebunii. Eu mai cunosc o categorie, în care mă includ. Cei care nu se descurcă prea bine în vacarm şi tânjesc după un loc de unde, speriindu-se de izolare, să se întoarcă pocăiţi în societate. “
Octavian Paler

large (1)SURSA

Sper sa imi incep saptamana cu forte proaspete , ceea ce va doresc si voua!

Va pup!

 

2 thoughts on “Inspirational Sunday (33)

  1. Ti-ai incarcat bateriile ptr o saptama . La Drobeta a fost o vreme tare urata, frig, ploaie … asa ca am stat in casa .

Leave a Reply

