Review şampon cu nuc şi rozmarin Cosmetic Plant

Buna, dragilor!

În postarea cu favoritele lunii aprilie(le puteţi vedea AICI), v-am arătat, printre altele şi un şampon. Era vorba despre şamponul cu nuc şi rozmarin de la Cosmetic Plant, un produs pe care l-am folosit pentru prima dată, dar , cu siguranţă nu şi pentru ultima.

watermarked-20140426_183308

Informaţii generale

Cunoşteam deja efectele benefice ale “fierturilor” din frunze de nuc pentru păr , ramăsesem fără şampon , iar acesta a fost singurul produs de acest tip din DM care mi-a atras atenţia. Cam acesta a fost contextul în care am ajuns să îl cumpăr. Ambalajul este simplu, dintr-un plastic suficient de moale ca să nu ne chinuim sa stoarcem ultimile picături, iar pe spate se gasesc toate informaţiile . Este un produs destinat tuturor tipurilor de păr şi nu unei categorii specifice.

 

Ce promite produsul

Cu o formula echilibrata ce respecta pH-ul 5,5, samponul curata parul si pielea capului. 
Asigura o curatare perfecta fara o degresare excesiva. Previne formarea matretii si o indeparteaza pe cea existenta gratie principiilor active din plantele riguros alese. 
Confera parului vitalitate si stralucire.

 

Cum l-am folosit

Eu îmi spăl părul de două ori pe săptamână, nu din cauza faptului ca este lung, sau ca se usucă greu , ci pur si simplu pentru ca nu mi se ingraşa. Nu îmi amintesc sa fi avut niciodată asemenea probleme. Asadar, am folosit acest şampon de 2 ori în fiecare săptamână , câte 2 sau 3 şamponări.

 

Ce mi-a placut la acest produs

Dacă mă urmăriţi de mai mult timp, probabil ştiţi că am avut unele probleme cu scalpul: nişte cojiţe urate, de care mi-a luat destul de mult timp să scap. Tocmai de aceea, primul lucru pe care îl caut la un şampon este să fie suficient de blând cu scalpul meu, să nu îmi provoace matreaţa. Nu am avut asemenea probleme de când folosesc acest produs, ba chiar , în ciuda faptului ca este blând, curaţă bine. Nu aş putea spune că îmi face părul să “scârţâie” după o şamponare, aşa cum am spus despre altele, dar după 2 deja este suficient. Mai mult, nu mi-a încâlcit părul ţi nici nu mi l-a deshidratat.

O alta bulina alba o primeşte pentru miros . Nu este puternic, nu rămâne in păr după uscare (cel putin nu în al meu), dar în timpul folosirii se simte , iar în ciuda aşteptărilor mele, nu miroasea a combinaţie neplăcută de ierburi.

Textura nu a fost nici prea lichidă,ca să îl scap printre degete, nici prea densă , încât sa ma chinui sa il scot din recipient.

watermarked-20140426_183509

Ultimul, dar nu cel din urma aspect pozitiv este reprezentat de ingredientele care stau la baza acestui produs şi anume frunzele de nuc şi rozmarinul. Frunzele de nuc ajută la stoparea căderii părului, dar nu numai. Ele pot fi folosite şi in tratarea bolilor uşoare de piele , sau în cazul problemelor digestive.  Pe de alta parte, rozmarinul stimulează rădăcina, dar poate fi folosit ţi pentr o mai bună concentrare. În ceea ce priveşte căderea părului nu mai am probleme aşa că nu îmi pot da cu părerea.

 

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

Din păcate, pe lista de ingrediente , ba chiar pe primele locuri, apare SLES-ul (Sodium laureth sulfate), care poate fi destul de iritant pe tenul unor anumite persoane.   Acest ingredient este folosit pentru a se obţine o spumă densă la contactul cu apa. Eu am decis să fiu precaută în ceea ce priveşte acest ingredient, aşa că la fiecare spălare am avut grijă sa nu îmi ajunga pe faţă. Va recomand şi voua să faceţi acelaşi lucru în cazul în care folosiţi sampoane care conţin SLS sau SLES .

watermarked-20140426_183409

 

De unde se poate cumpăra

Aşa cum am spus mai sus, eu l-am achiziţionat din DM, iar pretul a fost în jur de 11 lei. Bănuiesc, însă că se găseşte în orice hypermarket .

 

Concluzii

Voi recumpăra cu siguranţă acest şampon , datorită faptului că a fost delicat, dar voi continua să fiu precaută în ceea ce priveşte clătirea, tocmai ca sa evit efectele neplăcute ale SLES-ului.

 

Voi ati folosit acest şampon? Cum vi se pare?

 

 

14 thoughts on “Review şampon cu nuc şi rozmarin Cosmetic Plant

  1. N-am folosit, dar o sal iau in calcul. O sa-l incerc si eu, desi nu cred ca o sa i se potriveasca parului meu gras. :(. Dar s-ar putea sa fie ok pt fratele meu care, odata cu adolescenta, a capatat acest nou “hobby” de a se spala pe cap exagerat de des, o data la 2 zile sau zilnic si cred ca ar avea nevoie de un sampon mai bland, cu ingrediente naturale.

    • Avand in vedere ca se spala atat de des, ar trebui sa fie atent la ce sampoane foloseste, asa incat, exact cum ai spus, sa nu ii agreseze scalpul. Macar din 2 in 2 spalari ar putea folosi un sampon dermatocosmetic, sau ceva de la plafar.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Un sampon foarte bun, mie mi-a placut mult si il folosesc de ceva vreme. Intr-adevar e foarte bland cu scapul.
    PS. Cred ca la tag-urile articolului voiai sa pui Cosmetic Plant, nu Gerovital Plant 😛

    • Multumes din suflet pentru atentionare ! Se mai intampla , din cauza oboselii. Ma bucur ca si tu folosesti acest sampon cu placere.

      Pupici,
      Maria :*

  3. Chiar nu am avut ocazia de-a încerca vreun şampon de la Cosmetic Plant, un motiv în plus pentru care apreciez review-ul tău, Maria.
    Te pup! Zi frumoasă, cu soare! ♥

  4. eu am probleme cu caderea parlui si in ultima vreme orice sampon as incerca ..se lasa cu matreata. Cred ca o sa;l cumpar pe acesta cat de curand. Am o perere buna despre aceste produse in general si daca perseverezi se vad si efecte. Multumesc ptr pont!

    • Ai pus punctul pe “i”, Veronica! Perseveranta face diferenta. Daca nu reusesti nici cu acest sampon sa scapi de matreata, iti recomand batonul antimatreata de la Lush. Am scris despre el de mai multe ori, dar detaliat poti citi in postarea ” Despre matreata si cum am reusit sa scap de ea”. Sper sa iti fie de folos!

      Pupici,
      Maria:*

  5. Eu cumpar si recumpar samponul acesta de ani!!! Numai Moraz (primit pentru testare) m-a determinat sa-l intrerip si sa nu simt dorul de el! Foarte bun produs!
    Pupicei, draga mea Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Wow, de ani, Ilda? Nu cred ca as reusi sa fiu atat de constanta in folosirea unui singur produs. Cat despre produsele Moraz, am tot citit si auzit si cred ca le voi da si eu o sansa.

      Te pupic,
      Maria:*

  6. Stiam de beneficiile ” fierturilor ” cu frunze de nuc dar nu stiam ca este si sampon si nici beneficiile rozmarinului . Am retinut si multumim frumos ptr recomandare .

Leave a Reply

