Review scrub facial purificator Organic Shop

Buna!

Vă mai amintiti postarea cu favoritele lunii aprilie?  În acea postare v-am arătat, printre altele,  cu ce mi-am răsfăţat tenul în ultimul timp şi anume cu scrub-ul facial purificator cu cireş japonez şi ghimbir de la Orhanic Shop.

watermarked-20140512_193237

 

Informaţii generale

Produsul este ambalat într-un recipient de tipul celor pentru crema de mâini, ceea ce face posibilă folosirea sa până la ultima picătura.  Pe ambalaj se găsesc toate informaţiile în limba româna, de la ingrediente la modul de utilizare. Tot de pe ambalaj aflăm si faptul că acest scrub este facut din ingrediente organice.

 

Ce promite produsul

“Curăţă pielea , exfoliază delicat, regenerează , hidratează, hrăneşte, netezeşte structura tenului. Conferă elesticitate, fermitate şi un aspect natural, sănătos.”

Cu alte cuvinte, produsul promite un aspect general mai bun al tenului, nu doar o bună curăţare.

 

Cum l-am folosit

“Aplicaţi pe pielea curată, umedă, cu mişcări de masaj, ocolind zona ochilor şi a buizelor. Clătiţi cu apă.” 

Aşa cum producatorii ne recomanda, am folosit scrub-ul dupa ce mi-am curăţat tenul cu o loţiune micelară, avand ,însă , grijă să las tenul umed.  În ceea ce priveşte frecvenţa utilizării, m-am limitat la o singură folosire pe săptămână , din 2 motive:  nu am simţit nevoia de mai mult , dar şi pentru că o curăţare prea agresivă poate dauna tenului.

 

Ce mi-a placut la acest produs

În general, prefer ca exfoliantele pe care le folosesc să aibă particule mai dure , aşa încât sa simt ca tenul îmi este curăţat în profunzime. Exact aşa este acest scrub: cu toate ca particulele sale nu sunt vizibile cu ochiul liber , fiind foarte mici , odată ajuns pe ten este destul de abraziv. L-am simţit curătându-mi porii de tot sebumul şi impurităţile adunate în ei pe parcursul zilei. Cu toate acestea, nu am simţit discomfort sau usturime.  Consider ca pentru un ten sensibil să fie, totusi, prea abraziv.

watermarked-20140512_193500

Un alt aspect care mi-a plăcut a fost faptul ca nu mi-a uscat tenul ci , după fiecare folosire, îl făcea fin si luminos. Mai mult, nu a favorizat apariţia coşurilor şi sau a iritaţiilor.

Cu toate că nu aş putea să pun totul pe seama sa, ci pe a unei rutine de ingrijire mai bine pusă la punct, am remarcat  faptul ca , în afară de zona nasului, nu îmi mai apar decât rar puncte negre.

Mereu am apreciat produsele care nu conţin parabeni, iar acest scrub face parte din această categorie. În plus, nu conţine nici SLS sau siliconi , dar,  are în compozitie ulei de ghimbir (efect antiseptic şi revitalizant), extract de cireş japonez, extract de ceai verde (efecte antioxidante şi tonice) şi ulei de măsline(hidratant).

Nu în ultimul rând, încă de la prima utilizare m-am îndragostit de parfumul divin al acestui scrub . Are un miros duceag în care se disting clar florile de cireş.

 

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

După destul de multe folosiri nu am reuşit să îi găsesc niciun minus.

 

De unde se poate cumpăra

Eu l-am cumpărat direct de la standul Cosmetica Verde , de la ultimul târg de beauty la care am participat, dar este disponibil şi pe site-ul lor. Din câte am văzut (pentru că nu îmi mai aminteam), preţul este de 13 lei, pentru 75 ml. Preţul este mai mult decât acceptabil pentru un scrub facial.

 

Concluzii

Da, da, da, recomand acest scrub pentru persoanele care nu au tenul sensibil, datorita felului eficient în care curăţă porii , fara sa fie prea agresiv , datorita ingredientelor şi a preţului prietenos.

 

Vă tentează acest produs?

 

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Review scrub facial purificator Organic Shop

  1. Daca nu i-ai gasit nici macar un cusur , inseamna ca e bun iar ingredientele sunt din cele mai bune . Nu stiu daca s-ar gasi si la mine in oras pe undeva ( m-ar intriga sa fac comanda si sa platesc mai mult transportul decat marfa 😀 )

  2. Pingback: Produse consumate ( iunie 2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

