NOTD: Cappucino & Orchids – The ONE by Oriflame

Bună, dragilor!

Sunt tare entuziasmată în ceea ce priveşte postarea de azi, din mai multe motive . În primul rând , abia aşteptam să vă prezint şi eu parerile mele în legatură cu noile produse The ONE by Oriflame pe care le-am primit spre testare, dar şi pentru că articolele cu manichiuri sunt printre preferatele mele. De ce, poate vă întrebaţi?  Răspunsul este simplu: de fiecare dată când îmi colorez unghiile simt că ies din ce în ce mai mult din zona mea de confort şi îndraznesc tot mai mult.

watermarked-20140515_081538

Nuanţele primite spre testare sunt Cappucino  pe care am reuşit să o surprind destul de bine în poză,  si Orchid care este un pic mai intensa decât pare în fotografia mea. Ambele sunt frumoase şi purtabile, ba chiar se potrivesc, ceea ce m-a făcut, încă de la început, să îmi propun să realizez o manichiură în care să le combin.

Radiant orchid este culoarea anului , aşadar nu am putut să nu remarc faptul că Oriflame doreşte să fim în tendinţe.

watermarked-20140515_081707

Mi-am dorit să fiu cât mai obiectivă în aprecierile mele , tocmai de aceea nu am aplicat nici base coat , nici top coat. Asta nu înseamnă cu nu recomand folosirea lor, ci doar consider că o oja , indiferent daca sub ea exista o baza sau nu, nu ar trebui să păteze unghia şi nici nu ar trebui să se ciobeasca după doar o zi.

Ambele oje au pensula destul de lata , dar stufoasă. În general, eu nu mă descurc prea bine cu pensulele mari, dar de data aceasta am reuşit să nu mă murdăresc pe tot degetul. Pun asta şi pe seama texturii potrivite, nici prea lichidă, nici prea groasă, ce a făcut ca ojele să se  întindă uniform şi uşor.

Am aplicat câte 2 straturi din fiecare nuanţă şi vă mărturisesc că, spre surprinderea mea, dupa doar un strat oja era aproape opacă.  Am aşteptat cuminte să se usuce , apoi am aplicat şi cel de-al doilea strat. Prea mult nu am avut de aşteptat pentru că ojele s-au uscat foarte repede.

Cu toate acestea, exista şi un aspect care m-a dezamăgit şi anume rezistenţa. După doar o zi, în cazul meu, oja a sărit de pe mai multe unghii.

watermarked-20140515_081819

 

Sunt convinsă că dacă aş fi folosit un top coat, lucrurile ar fi stat altfel şi aş fi avut şi acum manichiura intactă, tocmai de aceea voua vă recomand să nu săriţi peste acel pas.  Am facut eu pentru voi testul în condiţii “extreme” !

Ce părere aveţi despre nuanţe, sunt pe placul vostru? Dar despre modelul propus de mine?

 

 

 

12 thoughts on “NOTD: Cappucino & Orchids – The ONE by Oriflame

  1. Si mie imi plac mult ojele The One, au culori frumoase si rezistenta e bunicica 🙂 Si eu am facut bulinute cu aceste doua culori, dar trebuie sa o refac ca am spalat vase mai multe si s-a distrus si nu am apucat sa fac poze :))

    • Singurul model care imi reuseste, momentan este cel cu bulinute. Eu am facut poyele imediat dupa ce manichiura s-a uscat. M-am invatat minte , pentru ca si eu am patit ca tine de cateva ori.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Frumoase foto, frumoasa manichiura! Imbulinarea de pe inelar m-a facut sa ma gandesc la un animal print, cu baza galbena! 🙂
    Mie mi-au placut nuantele, mai am un taupe de la Elf care arata asemanator lui Cappucino si mai multe oje in ton cu Orchid. Deduc ca sunt norocoasa tare la rezistenta! Am facut update postarii, cu foto, la 4 zile dupa. Iti spun sincer, dupa alte doua, la fel se prezenta. In a 7-a zi am sters-o! :)) Asta fara spalat de vase si cu topcoat de la bun inceput – de mentionat!
    Pupicei, draga mea Maria!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    • Multumesc pentru aprecierile la dresa pozelor, Ilda! Pentru ca mereu imi fac pozele singura, am impresia ca nu ies asa cum mi-as dori .
      Cat despre rezistenta, in general nu am probleme, dar recunosc ca mereu aplic top coat . De data asta am fost curioasa sa vad pur si simplu rezistenta ojei fara niciun pic de ajutor.

      Te pup, cu drag !

  3. Nuanta Orchid imi place tare mult . Am o nunata de oja apropiata de a ta dar a iesit combinand doua oje 😀 iar ca model le-am dat doar putin in varf cu lac sclipicios si mie imi plac tare mult asa si mai si protejeaza foarte bine sa nu sara oja la varfuri 😀

    • Ohh, ce idee buna, Lamiita! Nu m-am gandit pana acum sa aplic putin sclipici pe varf, dar cred ca deja am in minte o combinatie interesanta. Poate la urmatorul NOTD. Multumesc pentru pont!

      Te pup,
      Maria:*

  4. Pingback: Colecția The ONE by Oriflame-impresii la final de testare | blogul pandorei

  5. Pingback: NOTD: Pink&Glitter | blogul pandorei

Leave a Reply

