Review Volume Blast Mascara The ONE by Oriflame

Bună!

În punguţa (foarte generoasă) cu produse primite de la Oriflame  am găsit şi rimelul Volume Blast, din colecţia The ONE.  Încă de când am aflat despre el, am fost oarecum intrigată de faptul că promite să ofere volum genelor, dar are o periuţa cu peri rari , scurţi şi duri. Probabil ca era produsul pe care îmi doream cel mai mult să îl testez!

watermarked-20140516_191628

 

Informaţii generale

Imediat după ce am vazut ambalajul mi-am dat seama că Oriflame îşi propune ca această mascara să se diferenţieze de altele inclusiv prin design.  Aşadar, nu avem de-a face cu clasicul ambalaj scurt şi gros, ci cu un reciepient cu forma alungită, intr-o nuanţă de roz închis, ce va face uşoară găsirea lui în portfard.

 

Ce promite produsul

Acest rimel inovator conferă genelor cu 24X mai mult velom genelor , fără a le lipi şi încărca. Noua perie Lash Explosion detectează, cuprinde şi acoperă genele până la una pentru a le oferi o separare superbă şi cel mai îndrăzneţ volum pe care l-ai văzut vreodată. Datorită sistemului Bold Boost Wax şi formulei intense şi cremoase , te poţi bucura de gene spectaculoase.

Aşadar, această mascara promite volum, volum şi iar volum, fară , însă, a lipi genele. Ce ne-am putea dori mai mult?

 

Cum l-am folosit

Am folosit aceeaşi tehnică la apelez de obicei când folosesc mascara, tehnică de la care am obţinut cele mai bune rezultate . Astfel, am aplicat 2 straturi:

  • primul strat l-am aplicat prin mişcări in zig-zag , de la baza genelor , spre vârfuri, apoi am aşteptat câteva secunde ca acesta să se usuce. Astfel separ genele si evit efectul de gene lipite intre ele.
  • cel de-al doilea strat a fost aplicat prin mişcări lente , drepte , tot de la baza genelor spre vârf. Procedez asa pentru a alungi genele.

Personal, nu folosesc mascara pe genele inferioare.

 

Ce mi-a plăcut la acest produs

De departe , cel mai încântată am fost de efectul pe care l-am obţinut pe genele mele.

watermarked-Fotor0516204030

În prima poză sunt genele mele fara mascara, în cea de-a doua poză sunt genele mele după primul strat, iar în ultima poză este rezultatul final.

Din punctul meu de vedere, această mascara nu a depaşit doar aşteptările mele, ba chiar a reuşit să facă mai mult decât promite. Pe lângă faptul ca a oferit volum genelor, le-a alungit considerabil şi le-a curbat. Mai mult, negrul este foarte închis şi intens .

În ceea ce priveşte rezistenţa, nu mă pot plânge, cu toate că formula nu este waterproof. Eu nu am avut probleme, mascara a rezistat întreaga zi fără sa se întindă .

Din partea mea primeşte o bilă albă pentru faptul că nu mi-a iritat ochii , nici în timpul aplicării, nici pe parcursul zilei , nici în pe parcursul demachierii. Trebuie să mentionez că , în mod normal, nu am ochii sensibili.

Ultimul , dar nu cel din urmă aspect care mi-a plăcut şi care m-a făcut să privesc lucrurile din altă perspectivă a fost chiar periuta acestui produs. Cu toate că sunt adepta periuţelor groase şi stufoase , de data aceasta am reuşit să îmi rimelez chiar şi genele din colţul intern al ochiului, fără să îmi fie teamă că mă voi răni, tocmai pentru ca periuţa subţire mi-a permis.

watermarked-pizap.com14002621792031

 

Ce nu mi-a plăcut la acest produs

Un singur minus am reuşit să îi găsesc de când îl folosesc şi anume faptul că se demachiază destul de greu. A fost nevoie să insist şi să menţin discheta cu demachiant mai mult pe ochi. În urma acestui proces , m-am trezit de doua ori cu câteva gene câzute. Aşadar, trebuie să aveţi grija la demachiere , să fiţi blânde .

 

De unde se poate cumpăra

Puteţi găsi acest produs pe site-ul Oriflame  , alături de restul produselor din colecţia The ONE, dar îl puteţi comanda şi prin distribuitori. Preţul este de 27,90 lei , iar cantitatea este de 8 ml.

 

Concluzii

Prin prisma raportului calitate-preţ, recomand acest produs, mai ales pentru acelea dintre voi care au genele scurte, drepte şi deschise la culoare. Îl găsesc potrivit atât pentru un machiaj de seară, cât şi pentru un machiaj de zi. Având în vedere reyultate pe genele mele, consider că din întreaga colecţie acest produs este The ONE , motiv pentru care i-am pregătit şi acest review detaliat.

 

Ce părere aveţi despre rezultate?

 

 

 

 

 

9 thoughts on “Review Volume Blast Mascara The ONE by Oriflame

  1. Arata foarte frumos ochiul machiat chiar si dupa prima aplicare ( cel putin in poza ) si cred ca dintre toate relele asta e cel mai putin rau ca se sterge greu , dar asa cum spui si tu cu blandete si rabdare nu va gadea nici o geana . Sa il folosesti cu drag .

  2. Uite, e clar, depinde de gene si de material! Pai sa vezi la mine! Volum mai deloc! :))
    Foarte frumos rezultat ai obtinut, Maria! Dar ai si cu ce…de la natura!
    Tips:Eu chiar m-a bucurat ca se demachiaza usor; doar ca obisnuiesc sa curat cu apa, la chiuveta, “mangaind” genele de la baza spre varf; doar ceea ce ramane curat cu demachiant!
    Asta-seara am scris si eu postarea la care am facut o reuniune de gala!
    Pupici, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

  3. Pingback: Colecția The ONE by Oriflame-impresii la final de testare | blogul pandorei

  4. Pingback: Favoritele lunii mai (2014) | blogul pandorei

  5. Pingback: Produse consumate (ianuarie 2015) | blogul pandorei

Leave a Reply

