Colecția The ONE by Oriflame-impresii la final de testare

Bună, dragilor!

După cum știți, am mai postat deja 2 articole despre produsele The ONE care mi-au plăcut cel mai mult și pe care le puteți citi AICI și AICI.  Este voba despre mascara Volume Blast și despre lacurile de unghii cu care v-am și propus o manichiura . Asta nu înseamnă că nu am folosit și celelalte produse din punguța cu bunătați, ba chiar m-am jucat destul de mult cu ele, tocmai de aceea vă prezint azi ultimele mele păreri.

Fondul de ten Illuskin

Am fost foarte încăntata când am găsit acest produs în punguță, dar nu pentru mult timp, pentru că imediat după ce l-am testat mi-am dat seama că nu este tocmai o nuanță potrivită mie. Desigur, acesta este un lucru subiectiv, pe care nu l-am lăsat să îmi altereze părerile cu privire la produs.

În ceea ce privește acoperirea, aceasta este mică, motiv pentru care îl găsesc potrivit pentru persoanele cu ten fără imperfecțiuni care doresc doar uniformizarea culorii. În prima poză este tenul meu fără fond de ten, iar în cea de-a doua am aplicat 2 straturi din Illuskin.

pizap.com14004299961041Textura sa este destul de lejeră, nu se strânge în zonele uscate și este buildable, adica poate fi aplicat în mai multe straturi fără a obține efectul de mască. Ambalajul permite folosirea sa în mod igienic, datorita pompiței.

Ce merită cu adevărat laudat la acest fond de ten este factorul de protecție de 20, destul de măricel, care, uneori, în cazul unor variante mai scumpe lipseste cu desăvârșire.  Prețul său este de 44,90 lei.

Corectorul Illuskin

Prea multe despre acest corector nu aș avea de zis, decât ca are o acoperire medie și o textura destul de cremoasă, fapt pentru care  s-ar putea putea strânge în ridurile mai accentuate de sub ochi. În cazul meu nu s-a întamplat asta, dar menționez că nici nu am mari probleme cu acea zonă.

La fel ca în cazul fondului de ten , mi-a plăcut ambalajul, care face posibilă aplicarea fără a atinge pielea. Este foarte igienic, așadar.

pizap.com14004302654145

În partea stângă a pozei este corectorul, iar în partea dreaptă este fondul de ten. Prețul corectorului este de 17,90 lei.

Pudra Illuskin

pizap.com14004303320036

Avînd în vedere ca nu este un produs high-end, pudra are un ambalaj foarte plăcut: o cutiuță rezistentă dotată cu oglindă și burețel. Felicitări Oriflame pentru design!

Cand am văzut-o prima dată m-am gândit că este mult prea deschisă pentru nuanța tenului meu, dar am decis să îi dau o șansă. Foarte bine am făcut, pentru că această pudră are capacitatea să se “muleze” după nuanța tenului. Mai mult, consider ca reușește să țină sebumul sub control pentru câteva ore bune, fără retuș, în cazul unui ten normal, care devine doar puțin  uleios  în zona T .

Nu recomand folosirea buretelului alături de care vine, deoarece acesta încarcă tenul.

Fardurile cremă Color Impact

De la bun început țin să vă spun ca nu am de gând să fur meseria make-up artiștilor cu machiajul de mai jos. Nu mă pricep la machiaje sofisticate , îmi este teamă să depășesc cu mult pliul , iar culorile pe care le folosesc în general sunt marourile si rozurile.

Cu toate acestea , am îndrăznit să vă arat și vouă cum se văd 2 dintre nuanțele primite , pentru că, până la urmă, o imagine spune mai mult decât 1000 de cuvinte.

pizap.com14004300790762Am folosit nuanța Beige Pearl in coltul intern si Golden Brown in coltul extern și în pliu. Fiind vorba desre farduri cremă, am aplicat și o bază. În ciuda acestui fapt, după doar 2-3 ore culorile au început să se estompeze și să devină aproape invizibile. Sclipiciul din farduri a rămas, insă, ceea ce dadea un aspect destul de neplăcut.

pizap.com14004303745427

Acestea sunt swatch-urile: deasupra-Golden Brown , jos- Beige Pearl. Din păcate, pe pleoape nu mai sunt la fel de intense. Prețul unui fard este de 34,90 lei.

Gloss-urile Power Shine

La aceste produse mi-a plăcut tot, începând cu nuanțele, si terminând cu aromele care parcă te îmbie să le guști. Rezistă bine pe buze si nu le usucă, ceea ce , pentru mine, este foarte important. Le găsesc extrem de potrivite pentru primăvară, în zilele cand nu vrem să ne complicăm și adoptăm un machiaj simplu.

pizap.com14004301426163

În partea stîngă este nuanța Rose Glacier, iar în partea dreaptă este nuanța Trendy Berry.

Pe voi ce produs dintre cele prezentate vă tentează?

 

6 thoughts on “Colecția The ONE by Oriflame-impresii la final de testare

  1. Pingback: Favoritele lunii septembrie (2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

