Cu ce ma rasfat vara asta?

Bună, dragile mele!

Sunt tare curioasă, la ce v-aţi gândi voi dacă v-aş spune că o să fiţi răsfăţate ?

Probabil că deja vă vedeţi într-un salon cochet, în care toată lumea să se ocupe de voi,în care produsele folosite să fie dintre cele mai bune,  în care să vă relaxaţi şi din care să ieşiţi frumoase şi radioase.

Eu vă propun să aveţi parte de acelaşi răsfăţ chiar la voi acasa! Ba mai mult, dacă vă spun că puteţi avea parte şi de un cadou doar pentru că aveţi grijă de voi , lucrurile devin din ce în ce mai tentante.

Nu voi mai prelungi suspansul şi vă voi spune că este vorba despre un pachet L’Oreal Professional care conţine un şampon (250 ml) şi un balsam (150 ml) , ambele din gama Absolut Repair Cellular. Preţul acestui pachet este de 104 lei.

Ohh, era cât pe ce să uit tocmai partea cea mai interesantă! La achizitia acestui pachet primiţi cadou un ondulator de păr profesional.

oferta-loreal-serie-expert-absolut-repair-cellular

 

La fel de uimită de această ofertă am fost şi eu; a fost nevoie să citesc de mai multe ori, să verific dacă am văzut preţul bine, atât de încântată eram. Acum că m-am lămurit că este adevărat, doresc să vă împărtăşesc câte ceva despre produse.

Gama Absolute Repair Cellular are la bază acidul lactic, ingredient ce se dovedeşte benefic inclusiv pentru ten , dar , în special pentru păr, caruia îi conferă strălucire. Ambele produse sunt destinate părului degradat, ce are nevoie nu doar de o uşoară revitalizare , ci de o hrănire în profunzime. Este, aşadar, ideal pentru acelea dintre voi care şi-au decolorat în mod repetat părul şi îşi doresc să îl aibă din nou sănătos, strălucitor şi puternic.

Fiind vorba despre un şampon tratament, este recomandată folosirea sa împreună cu balsamul, deoarece, acesta din urmă are proprietăţile sale specifice, menite să vină în perfecta completare a şamponului. Acest balsam are proprietăţi reparatoare, ajută la descurcarea părului şi îl face moale la atingere.

Vă recomand tocmai această gamă pentru că, de multe ori, odată cu venirea verii, părul ne este expus la un numar mult mai mare de factori negativi, precum soarele,  apa mării sau apa de la piscină.  De ce să nu îl răsfăţăm, atunci când avem ocazia? În plus, buclele facute cu ondulatorul primit cadou vor arăta cu siguranţă mai bine pe un par sanatos!

 

Ce părere aveţi despre această ofertă?

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Cu ce ma rasfat vara asta?

    • Din păcate nu se găseşte în magazine, ci doar la link-ul pe care l-am pus în interiorul postării. Este o oferta a site-ului respectiv.

      Pup,
      Maria

  1. Foarte atractiv , avand in vedere ca sunt niste produse si foarte bune , ondulatotul complecteaza perfect motivatia de a achizitiona acest pachet .

  2. f tare oferta! eu nu-mi fac bucle…nu-mi stau …insa mi-ar placea sa iau setul sa-i il fac cadou surorii mele . Multumim ptr pont ! 😉

Leave a Reply

