NOTD: Să fie floricele!

Bună!

Nu cred că există femei cărora să nu le placă florile, care să nu se simtă bine atunci când merg pe stradă şi un în mână un buchet frumos de flori. Eu , cu siguranţă , le iubesc şi încerc să am întotdeauna pe birou măcat o crenguţă de lămâiţă, pentru a mă binedispune. Tocmai de aceea, prin această manichiură mi-am propus să am florile şi mai aproape de mine, oriunde merg!

Nu doresc să vă plictisesc prea mult , aşa că vă voi spune doar că m-am inspirat dintr-un tutorial de pe Youtube şi că întreg procesul a fost mai uşor decât mă asteptam.

watermarked-20140518_161640

 

Vă voi enumera pe scurt paşii pentru realizare:

  • am început prin aplicarea unui base coat întăritor pentru unghii de la Axelle (dacă doriţi mai multe detalii despre el vă rog să mă anuntaţi printr-un comentariu).
  • am aplicat 2 straturi din oja albastra Flormar în nuanţa 437.
  • după uscarea completă a celor 2 straturi, cu ajutorul unei improvizaţii (da, aţi ghicit: încă nu mi-am cumpărat un instrumet special pentru buline) am început să trasez mici dunguliţe albe , în formă de petale.  Oja alba este de la Farmasi şi are nuanţa 02.
  • după ce s-au uscat petalele, am adaugat cate un punct în mijlocul fiecareia. Din păcate nu găsesc nuanţa oje folosite şi vă pot spune doar că este tot de la Flormar.
  • deoarece spaţiile dintre cele 2 floricele erau cam mari, am adăugat şi câteva buline.
  • pentru ca manichiura să reyiste am aplicat un strat din top coat-ul meu preferat: Milani Glosse Top Coat.

watermarked-20140518_161827

watermarked-20140518_161923

 

 

Vă voi spune sincer că mai mult de 45-50 de minute nu a durat realizarea manichiurii, cu toate că pare foarte elaborată. În orice caz, am simţit că am mai depăşit o barieră şi că încep să îndrăznesc din ce în ce mai mult în ceea ce priveste unghiuţele. Vă încurajez pe toate să faceţi la fel, să nu vă limitaţi doar la o culoare, mai ales acum cănd vremea este foarte potrivită pentru jocuri cu culorile.

M-am simţit tare bine purtând-o, mai ales ca în ziua în care am facut-o vremea era încă ploioasă şi tristă. Mi-am spus atunci că dacă afară nu e primăvară, să fie, măcar, pe unghii!

watermarked-20140518_162006

 

Ce părere aveţi despre manichiura propusă de mine? Aţi purta şi voi aşa ceva pe unghiuţe?

11 thoughts on “NOTD: Să fie floricele!

  1. O manichiură superbă, un model tare, tare frumos şi vesel! ♥
    Ne spui şi nouă cu ce ai făcut petalele? Eu am un instrument pentru puncte luat de la Avon, cu două capete, şi pentru dunguliţe, dar ies punctuleţe tare mici şi nu mă mulţumeşte deloc…
    Ce frumoasă e nuanţa aceea de albastru turcoaz! ♥
    Pupici, Maria! :-*

    • Eu pentru petale şi pentru bulinuţe folosesc capătul rotunjit al unui aplicator din acela mic pentru fardul de ochi. Sper ca într-un mare final să îmi cumpăr şi eu instrumentele potrivite.

      Pupici mulţi draga mea Mihaela!

  2. e super tare ! si nu-mi vine sa cred ca ai realizat singura modelul…pare atat de perfect .eram sigura ca ai aplicat ceva…e vesela..e de vara ..s-o porti sanatoasa si sa te bucuri de zile senine 😉

  3. Draguta manichiura, cu siguranta as purta-o! Nici eu nu am instrument pentru buline si folosesc o agrafa pentru par (hairpin) care are capetele rotunjite si ies buline perfecte. Se mai poate folosi un bold sau un pix cu bila. Sunt curioasa tu ce ai folosit. Pup!

    • Deci nu sunt singura care improvizează :)) Eu am folosit capătul rotunjit al unui aplicat pentru fardul de ochi.

      Pupici mulţi,
      Maria:*

  4. Este foarte frumoasă manichiura, ți-au ieșit super floricelele, iar nuanțele alese dau foarte bine împreună! Mai vrem să vedem astfel de modele! 😀
    Eu sunt mare fană a nailart-ului, cred că nu port mai mult de 2-3 ori pe an oja simplă :)), iar cel mai des apelez la bulinuțe sau modele realizate din/cu ele (floricele, pete, animal print, emoticoane, etc), pentru că sunt cele mai rapide de realizat. Eu am două intrumente de punctare, unul foarte micuț de la Avon și unul cu două capete mai mari luat de pe Depozitul de frumusețe. Mai găsești punctatoare bune și ieftine pe ebay sau pe bron pretty store. 😀
    Pupici :*

  5. Pingback: Favoritele lunii septembrie (2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

